מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.81
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריה זיני, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
הדברה של ג'וקים בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
רונן היה מעולה! בן אדם אמין, שירותי והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליבוביץ, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 02/07/2019
חוות דעת:
בגדול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה אבן חן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
הדברת קרציונים בחלונות.
חוות דעת:
רונן היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן וגם בא לקראתי במחיר. בינתיים הבעיה נפתרה וזה הכי חשוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עירית גדרון, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פרעושים ונמלת אש בבית כולל חצר.
חוות דעת:
הוא היה ממש ממש מאה אחוז ומעל ומעבר! הוא עשה ריסוס אצל אמא שלי, אישה מבוגרת בת 88. הוא ריסס פעם אחת ואחר כך כשהיה צריך לרסס שוב, הוא בא מייד לרסס שוב בלי שביקשנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שביט, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
הדברת ג'וקים בדירה בת שני חדרים ומרפסת.
חוות דעת:
רונן היה מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה נהדרת ואני ממליץ עליו בחום- הוא מקצועי, נחמד ואמין מאוד. הוא אמר לי שהחומר אמור להגיע לשיא האפקטיביות שלו תוך שלושה שבועות וכבר תוך שבוע לא היו עוד ג'וקים בדירה והוא ממש הציל אותי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה צדיקוב, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
ריסוס דירה בת שלושה חדרים ושני מרפסות נגד ג'וקים ופרעושים.
חוות דעת:
רונן הגיע ממש בזמן והיה סבבה לגמרי. אבל אחרי חודש חודשיים היו כמה בעיות והסתבר ששינה את הטלפון. לא היה לי מספר שלו ועדיין הייתה אחריות. בסופו של דבר כשהצלחתי להשיג אותו לא הצלחתי לקבל ממנו מענה על הבעיות שהיו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
10
כללי
גירסאות
איתן יקר, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
הדברת ג'וקים ונמלים בדירה בת 4.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! עשה עבודה טובה ונקייה, הגיע בזמן, היה מהיר ויעיל, דאג להסביר לי מה עושה וענה שאלותיי. הבעיה נפתרה לגמרי! אני מרוצה :)
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוראל רון, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירת 3 חדרים.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאיה ברוט, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
הדברה בדירת 2 וחצי חדרים נגד תיקן אמריקאי.
חוות דעת:
היה ממש טוב. הוא אמין, אחראי ונהדר. הוא הגיע בזמן, אפילו הקדים ונתן הסבר ממש מקיף בנוגע לעבודה, החומרים, איך להימנע ומה לעשות. הוא היה מאוד אכפתי ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל חן, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד חולדה.
חוות דעת:
רונן היה שירותי ומקצועי בטלפון, הוא נתן לי הכוונה אבל לא הייתה לו אפשרות להגיע לאזור מגורים שלי. הוא שלח מדביר אחר והוא הגיע אלי תוך 10 דקות ועשה עבודה מקצועית מאוד. לדעתי המחיר סופר הוגן, הוא לקח בדיוק מה שקבענו ולא מרח אותי. אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 902 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק