מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.83
מחיר 9.24
איכות 9.55
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איתי אברמוביץ, נס ציונה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא עובד במקצועיות ונתן לי שרות טוב. 5 כוכבים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה שחראי, רחובות.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פנסים קדמיים ברכב מסוג יונדאי I20
חוות דעת:
הוא היה נדיב, חמוד ומקצועי. הוא עשה נסיעה לרכב לבדיקה גם. הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ד. רחובות.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
טיפול 125 אלף, החלפת רפידות, צינור במזגן, בלמים, צלחות, פלאגים וסליל הצתה ברכב של חברת יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. אני מרוצה מאוד מהשירות והעבודה היתה מקצועית. היו כמה בעיות והם הראו לי כל דבר והסבירו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי לשקר, רחובות.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת פילטרים, שמן, ברקסים, תיקון מזגן ברכב יונדאי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קיבלו אותי בזמן. השירות מהיר, קצת יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור בנתי, רחובות.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, 10 אלף שכלל החלפת מנורה ברכב יונדאי i20, שנת 2010.
חוות דעת:
שירות מצויין. הוא 10 בכל הפרמטרים. הסביר לי כל דבר שהוא עשה. מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ש. נס ציונה.
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והחלפת רצועה ברכב מסוג יונדאי I25 אקסנט.
חוות דעת:
אחלה מוסך, אני אחזור לשם כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ל. רחובות.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים, החלפת ברקסים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא היה אמין והעבודה היתה בהתאם לבעיה שהייתה ברכב (מנוע היה מרעיש בסל"ד שונים, מוסכניקים אחרים הציעו שיפוצים וטיפולים יקרים - בסוף התברר שחסר שמן. אלי לא היה מודע לבעיה שהייתה אך אני כבר ידעתי. כשהגעתי למוסך הוא מייד ציין שרעש במנוע נובע מחוסר שמן. מרשים!). קבענו שעה מראש ושהגעתי מייד התחיל לטפל ברכב, תוך שעה וחצי הוא סיים את העבודה. התרשמתי מאוד ואני באמת ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רדה, יבנה.
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
החלפה של פלאגים והחלפה של קויל ברכב מסוג יונדאי I20 שנת 2010.
חוות דעת:
הם נתנו שירות מעולה. הם היו מקצועיים ונינוחים מאד,הוא הסביר לי בכל שלב מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי ג. רחובות.
משוב: 02/02/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג יונדאי גטס שנת 2006.
חוות דעת:
היה מעולה. הם היו נחמדים והכל היה בסדר גמור זמנים ומחירים אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי בלומנפלד, רחובות.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
כיוון פרונט ברכב יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 360 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק