מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרוספר
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.70
מחיר 9.31
איכות 9.63
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד טנא, הרצליה.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברקסים אחוריים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

אורי ו. הרצליה.
משוב: 03/07/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב צח, הרצליה.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
החלפת נורה ימנית ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הם היו מאוד סבלניים, מקצועיים והסבירו הכל. הם מחייכים כל הזמן, אדיבים ולא סתם יש להם דירוג גבוה במידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור בן סימון, הרצליה.
אשרור: 28/06/2020
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת וטיפול עשרת אלפים ברכב מסוג במאזדה 2.
חוות דעת:
פרוספר היה מעולה, פתר לי את הבעיה, התשלום היה פייר לדעתי ואי לי טענות כלפיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר כליף, הרצליה.
אשרור: 07/06/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג דיאטן שריון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה, אני הולכת אליו כבר מספר פעמים ואני מאוד מרוצה. הוא אמין, גובה מחירים טובים לדעתי, זמין וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם חליגוא, הרצליה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים, דסקיות בלמים, שימון וניקוי פילטר אויר עבור רכב מסוג קיה ספורטאז שנת 2015.
חוות דעת:
הייתי בהמון מוסכים בחיי וזה המוסך הכי אמין, הכי ישר, הגון ומקצועי שראיתי. הוא הציג תקלות אפשרויות, המחירים שלו היו שליש מחיר ביחס לאחרים, הוא ביצע עבודה הכי מקצועית שיש ואני מרוצה ברמות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי פלמון, הרצליה.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט הכוללת: החלפת גומית שמאל להגה, כיוון גלגלים, שטיפת מנוע מלמטה, בדיקת בלמים והעברת הטסט ברכב משנת 99'.
חוות דעת:
עבודה 100 אחוז! התבצעה תוך חצי יום, גם נמסר לי על בעיות אחרות שהתגלו ושיהיה כדאי לטפל בהן בפעמים הבאות. היחס היה מאוד ידידותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה מרון, הרצליה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
איפוס של שעון ברכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור. ממש טובים, ישר הבינו את הבעיה וישר הציעו פיתרון וסידרו לי את הבעיה במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני א. הרצליה.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת רצועת טיימינג לרכב מסוג פיאט איביזה 2010.
חוות דעת:
השירות היה טוב ואמין. המחירים היו טובים והכל היה מעולה. אני סך הכל מרוצה משירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב דרורקר, הרצליה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת ברקסים וחריטה של צלחות ברקסים, החלפת מגבים ושמן ברכב מסוג יונדאי I20.
חוות דעת:
היה אחלה. מקצועי, עמד בזמנים שאמר, הראה מה הוא עשה והסביר. כרגע הרכב בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק