מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוזי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.86
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטלי בורנשטיין, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
הדברה.
חוות דעת:
ממש 10! מאוד נחמד, מקצועי , הסביר על תהליך העבודה והציג את חומר ההדברה . גבה מחיר הוגן. ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי מנחם, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים במשרד.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מאוד מרוצה השירות. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת זלצברג, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים וברחשים בדירה בת 3 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה נפלא ומאוד נחמד ויעיל. לקח מחיר ממש בסדר גמור ואפילו הקדים בחמש דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
2B HUB, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
לכידת עכברים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי דוד, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג׳וקים, מעופפים וכיני יונים.
חוות דעת:
מרוצה מהשירות ומהזמינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב כהן, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
הדברה כללית בדירה בת שני חדרים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מעוזי, הוא עשה עבודה מקצועית מאוד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר בוהדנה, תל אביב.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 23/02/2019
תיאור השירות:
הדברת חולדה בדירת ארבעה חדרים בבת ים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! קישרתי בינו לבין אימי המבוגרת (זה קרה בביתה) והוא היה אדיב, נחמד וזמין. בעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר כץ, תל אביב.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 05/10/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד עש המזון וגוקים.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ! עשה עבודה טובה ובמחיר הגיוני, היה זמין בטלפון ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רונן, תל אביב.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 24/09/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פרעושים בדירת 2.5 חדרים קטנה בקיבוץ.
חוות דעת:
היה מעולה! האיש מקסים, נעים, שירותי, אינפורמטיבי ומגדיל ראש ברמות. הוא הגיע לדירה שלי במהירות שיא, עזר לי להרים מהרצפה את כל מה שצריך לפני ההדברה, מפני שלא הספקתי בזמן הקצר שלקח לו להגיע והציג בפני את חומר ההדברה לפני שהתחיל לעבוד, כולל התוויות השימוש, אישור המשרד להגנת הסביבה ותאריך התפוגה שלו. לאחר שסיים את ההדברה בדירה, הציע לרסס גם את הרחבה מחוץ לדירה (ללא עלות נוספת), למקרה שהפרעושים הגיעו משם, וגם ריסס את הביוב שנמצא ברחבה מפני שציינתי בדרך אגב תוך כדי שיחה, שיש שם קן של ג'וקים (חומר ההדברה פועל גם על ג'וקים). הוא גם ביקש ליידע את השכנים, שחולקים איתי את רחבת הכניסה, על ההדברה, רק למקרה שייקחו את הילד שלהם מוקדם מהרגיל מהגן, לפני שחומר ההדברה מתייבש והרחבה בטוחה שוב למשחק לילדים. רק ליתר בטחון. איש מדהים. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה בר-ניסן, תל אביב.
משוב: 19/11/2017
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 491 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק