מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.94
מחיר 9.89
איכות 9.79
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נטליה סטרוסלצקי, תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
איפוס תקלה ברכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הייתה לי נורה ברכב, הוא סידר את זה ולא גבה תשלום. ממש מקסים
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר הר יופי, תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברקסים וטיפול תקופתי של 10000 קמ"ש לרכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
שירות מצוין, קיבל אותי מהר והמחיר היה הוגן. בנאדם על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד שוורץ, תל אביב.
אשרור: 05/08/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ק"מ כולל החלפת שמנים, מסננים, ופלגים.
חוות דעת:
ישראל מאוד מקצועי וישר. תוך שעה וחצי הטיפול הסתיים, הוחלפו גם כמה דברים קטנים שלא היו כלולים בטיפול. השירות היה אדיב, מהיר והמחיר הוגן מאוד. ללא ספק אחזור למוסך של ישראל בטיפולים הבאים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ניב, תל אביב.
משוב: 02/08/2020
חוות דעת:
הכי טוב שיש! באתי עם חתיכת פלסטיק חצי קרועה מתחת לשאסי וישראל תקתק את העבודה בפחות משעה (הכניס אותי בין התורים) ולא לקח לי אפילו שקל ! אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה ק. תל אביב.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. ישראל שירותי מאד, אדיב, הגון, שקוף ועושה רושם שמקצועי מאד. הוא בודק ומסביר, לא סתם זורק מחירים. עומד בלוחות זמנים ומאד זריז. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור בר, תל אביב.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת דיסק לבלמים, הכנה לטסט וטסט.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! מעולה! מקצועי, נחמד ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ו. תל אביב.
אשרור: 29/07/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
טיפול 90,000 וטסט כולל בדיקה שנתית לשמן ובלמים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ובאמת בא לקראתי ועזר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אצ'אני, תל אביב.
אשרור: 29/07/2020
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
חיזוק הנדברקס.
חוות דעת:
בן אדם צדיק, נתן לי להרגיש הכי נוח בעולם, לא לקח תשלום בכלל כי הבעיה דרשה רק חיזוק של ההנדברקס וגם כשביקשתי ממנו לבדוק לי עוד כמה דברים ברכב בדק בשמחה, באמת פשוט מדהים, ממליץ לכולם ללכת אליו ומעכשיו כל תקלה שתהיה לי אני הולך רק אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידין עילם, תל אביב.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב של חברת סוזוקי.
חוות דעת:
מצוין! שירות אדיב, מחיר טוב ועשה מה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן חיים, תל אביב.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא מקרר ופנס לא תקין.
חוות דעת:
היה מצוין! אלוף אמיתי! ישראל מיד היה איתי בלי למרוח לי את הזמן, סידר את מה שצריך תוך כמה דקות והיה הרבה מעבר להוגן ולמצופה. שירות הכי טוב שקיבלתי במוסך. לגמרי אחזור, לכל עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק