מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.96
מחיר 9.91
איכות 9.96
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענת כהן, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה שסתומים, חוטים ופלגים ברכב מסוג יונדאי של שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וכבר מההתחלה היה מאד זמין ושירותי, הגעתי אליו והוא קיבל אותי ישר. הוא פתר את הבעיה והסביר על כל דבר שעשה. הוא היה סבלני מאד והמחיר שגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בר בוהדנה, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג ג'יפ של חברת ניסאן.
חוות דעת:
החליף שמנים, היה מחיר מצוין, יחס טוב ושירות מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גרשוביץ, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ברקסים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא היה בסדר גמור ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל ישראלוב, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ברכב מסוג סקודה אוקטביה 2012.
חוות דעת:
חום המנוע היה גבוה, ישראל טען שהפקק של המים משוחרר וזה עשה נזילה. תיקן והייתי מופתע מהמחיר בקטע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ל. תל אביב.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רפידות בלמים.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה ארביב, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג יונדאי i35.
חוות דעת:
שירות מעולה. ישראל מקצועי, נחמד, בחור טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד לביא, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור גז של מזגן ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
ישראל ישר עלה על הבעיה וטיפל בצורה יסודית בהחלט! הוא עדכן אותי בכל שלב בעבודה, הסביר לי בדיוק מה הבעיה ואיך לתקן. אני מעבר למרוצה, הוא היה ממש מקצועי ונחמד. אני ממליץ עליו מיכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני שימנוב, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב ביואיק לה קרוס 2008.
חוות דעת:
הוא היה בן אדם נפלא, טיפל לי באוטו כמו שצריך ולא גנב אותי במחיר. באמת אחלה של בן אדם, התפלאתי למצוא כזה בן אדם. הוא הראה והסביר לי, עמד בזמנים כמו שצריך ולא מרח אותי ועשה עבודה יפה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר הררי, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב מסוג דייהטסו מודל 2007 שכלל החלפת שמנים, רפידות גלגלים קדמיים, פילטר אויר ושמן.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, מקצוען אמיתי, אחלה יחס, מחירים נוחים, שרק יצליח, בחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק סעדיה, תל אביב.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן ברכב מסוג הונדה CR-V שנת 2008 ותיקון ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
הוא מעולה! ישר עולה על התקלות בלי בעיות, מתקן בדיוק מה שצריך, לקח לו 5 דקות לתקן את התקלה, מישהו אחר כמעט הרס לי את הרכב אבל הוא עשה את זה בלי בעיות, לקח מחיר ממש סביר ועוד לא מצאתי אדם כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק