מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסי
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.72
מחיר 9.30
איכות 9.43
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורנה בראוור, דורות.
משוב: 25/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 30,000 עבור רכב מסוג הונדה ג'אז.
חוות דעת:
בעלי לקח את הרכב לטיפול והיה מבסוט על העבודה שהם עשו. גם המחיר היה טוב ביחס לשאר המוסכים שבדקנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן הס, תאשור.
משוב: 27/03/2017
תיאור השירות:
החלפת מערכת קירור ורצועת טיימינג והכנה לטסט לרכב מסוג פיאט פונטו.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. הם היו נהדרים. מוסך מאוד מאוד מוצלח. מאוד אמין. מאוד מקצועים, גם מחיר סביר. הייתה חווית שירות טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמיר נעמן, נתיבות.
אשרור: 04/07/2016
משוב: 23/05/2016
תיאור השירות:
טיפול 60,000 והחלפת ברקסים ברכב רנו קליאו 2013.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אמין, המחיר היה חצי ממחיר השוק והחלקים היו מקוריים. הוא עשה עבודה נקיה ויפה. הוא קבע איתי שעה, קיבל אותי בדיוק בזמן וסיים את העבודה בדיוק בזמן. המחיר היה זול משמעותית ואני מכיר מחירים. אני חוזר אליו בטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפריר הופמן, עומר.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור וטיפול 10,000 שכלל החלפת רפידות בלם וצלחות בלם.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גולן, באר שבע.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2006.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב ומקצועי! מחירים הוגנים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שטיין, ערד.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע, טיפול שנתי והחלפת בלמים ברכב מסוג מאזדה חמש.
חוות דעת:
אסי היה נחמד, קיבל אותי בזמן שרציתי, טיפל מיד ברכב ופתר הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי ויזנר, באר שבע.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 כולל תיקונים נדרשים, בכרב יונדאי i25.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. זה היה רק טיפול ואני חושב שהיה סבבה לגמרי. אני לא יודע להגיד לגבי מקצועיות כי אני לא מבין בזה, אבל הרכב בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת קופמר, קרית ביאליק.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! באתי לעשות טסט פעם ראשונה בחיים. הוא לא הסביר לי שהוא לא מכון טסטים. רק אמר שמכין לטסט. בדיעבד גבה סכום מסוים על הכנה. מן הראוי שהיה בשקיפות מסביר לי שאני יכולה לנסוע לבד למכון טסטים ולחסוך את הכסף הזה. הרגשתי שניצל את חוסר הידע.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
4
יחס
4
2
כללי
גירסאות
אבי בורובסקי, באר שבע.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל ברכב בפורד פוקוס.
חוות דעת:
הם היו ממש עשר! העבודה בוצעה טוב ובזמן מהיר, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ק. באר שבע.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג סוזוקי שנת 2008.
חוות דעת:
התברר שיש תקלה שנגרמה אצלו. סירב לקחת אחריות. מאוד לא ממליצה!
איכות
1
מחיר
5
זמנים
10
יחס
2
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק