מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלום
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.70
מחיר 9.50
איכות 9.49
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא מנצור, חולון.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג יונדאי i25, כולל החלפת מצבר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! התייחס מאוד יפה, היתה לו סבלנות למרות שהיה שם לחץ. היה מאוד כנה והראה לי בדיוק מה כן צריך להחליף ומה לא משתלם להחליף. בנוסף, עמד במחיר שנסגר מראש, היה אדיב ואמין מאוד. בטוח אחזור אליו לטיפול הבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביב דביר, חולון.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 19/10/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וכיוון הגה ליונדאי I10 שנת 2013
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, קיבלו אותי מאוד מהר והטיפול גם היה מהיר. הם הסבירו כל מה שעשו, בדקו את הרכב בסוף העבודה, השירות היה מקצועי, אי אפשר לבקש יותר מזה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר עזר, בת ים.
משוב: 18/07/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב טויוטה משנת 2009. כולל החלפת פילטר אויר ופילטר שמן.
חוות דעת:
היה מעולה, הם אנשים מקסימים והתרשמתי לטובה. קשה למצוא היום בעלי מקצוע שגם נותנים יחס טוב ומעריכים את הלקוח שלהם, אך גם עושים עבודה טובה ומקצועית. הם עבדו עם חיוך, נראו אנשים ישרים, אין ספק שאחזור אליהם שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן בילנבוים, חולון.
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג סוזוקיד שנת 2008.
חוות דעת:
שירות מצוין. המחירים שלו טובים לדעתי. שירות על הכיפאק, הוא הסביר לי ושאל אותי שאלות. התרשמתי שהוא מקצועי. המתנתי בהחתלה 20 דק' עד שקיבל אותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנה ששון, חולון.
אשרור: 02/08/2016
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט של המנוע והחלפת מצתים ברכב דייהטסו, שנת 2004.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הייתי מרוצה. הם סידרו לי את האוטו, אני מקווה שהכל בסדר, ומבחינת השירות הם הראו לי את החלקים שלא היו בסדר והרגשתי שבניגוד למוסכים אחרים הם אמינים, שאין להם מטרה לעבוד עליי. הייתה אמינות ואדיבות. סך הכל הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אלקין, בת ים.
משוב: 07/07/2016
תיאור השירות:
החלפת פלאגים, פלאשינג, החלפת שמן ומסנן שמן.
חוות דעת:
השירות היה מהיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל פרוסי, בת ים.
משוב: 06/07/2016
תיאור השירות:
טיפול 10.000 ברכב טויטה פראוס 2009
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אחד המוסכים הטובים שהייתי בהם. שירות מהיר, יעיל ומסודר. יחס טוב ועבודה מקצועית. הוא הסביר כל דבר בצורה מעמיקה בהמון אדיבות ונחמדות. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א. חולון.
אשרור: 31/05/2016
משוב: 21/02/2016
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף בסיאט מי.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. מאוד מקצועי ולא חאפר. שירות מעולה! מחיר סביר פלוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בן פורת, חולון.
משוב: 26/04/2016
תיאור השירות:
טיפול בציריות, טיפול 10 אלף והחלפת בלמים בסוברו אימפרזה.
חוות דעת:
הוא אמין ואפשר לסמוך עליו! באתי מראש לטיפול רק בציריות ואז ראיתי את היחס שקיבלתי ממנו אז כבר הקדמתי את טיפול ה10 אלף שהייתי צריכה. הוא היה ממש הוגן במחיר, ממש הרגשתי שהוא צדיק. ניסה לא לעבוד עליי כמו אחרים, אחרי שבדק אמר שלא צריך להחליף ציריות ומספיק להחליף רכיב קטן וחסך לי המון כסף. אני שמחה שהגעתי מחולון עד אליו ולא הלכתי דווקא למקום יותר קרוב. במקרה הגעתי דרך מידרג ושמחתי מאד ללכת אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויליאם לוי, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ורפידות ברכב מסוג דודג'.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה, אמר את המחיר מראש והכל תקתק כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק