מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.66
מחיר 9.44
איכות 9.56
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק יצחקי, נתניה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב שברולט.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מושלם. הייתי מרוצה מהשירות, המהירות, היחס והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז קושניר, נתניה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים וטיפול תקופתי 10 אלף לפני טסט לרכב מסוג Kia.
חוות דעת:
הכל היה אחלה! גם העבודה, השירות והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד אסף, נתניה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים בגלגלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין מהרגע להרגע, מחיר הוגן, טיפול מהיר ומקצועי. החבר'ה במוסך נחמדים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולסיה לבקוביץ, נתניה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס של מזגן ברכב פז'ו 2008.
חוות דעת:
יצאתי מאוד מרוצה מהמוסך. הם שני אחים מאוד שירותיים שעושים עבודה טובה. התקשרתי אליהם והם אמרו לי להגיע בבוקר למחרת, הם קיבלו אותי בזמן, הסבירו הכל בצורה מאוד ברורה והיה להם פתרון באותו הרגע. אני ממליצה עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה רביב, נתניה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
ממש נחמד! הבין את הבעיה מיד. קבע את זמן הבאת החלק המקולקל. עמד בזמן ובמחיר שקבע. לדעתי יש לחדש את המוסך הנראה ישן מאוד. העבודה על האוטו שלי נעשתה בחוץ ובחום קשה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נעמה פרץ, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן הכולל החלפת מדחס והחלפת מסנן מזגן.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות מעולה! הוא עשה עבורי בדיקה מקיפה מאוד על הכל, וראה שהבעיה במדחס. מפני שהוא ראה שאני זקוקה לתיקון באותו היום ושאני ממהרת, הוא עשה מעל ומעבר, ובהחלט עשה שמיניות באוויר עבורי בשביל להשיג את המדחס ולתקן הכל כמה שיותר מהר. אני מאוד מרוצה מהשירות ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי פרץ, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג קיה והכנתו לטסט.
חוות דעת:
השירות של מוסך ורד היה מדהים! בנוסף לביצוע העבודה באופן יסודית וזריזה הם הציעו להקפיץ אותי לאן שאני צריכה כי הייתי עם תינוקת ובסוף הטיפול גם אספו אותי כי היה חם, ממש לא מובן מאליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי זגורי, נתניה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסנן אוויר במזגן של מכונית הונדה 2007.
חוות דעת:
הגעתי למסך בערך ב-10:00 בבוקר ורפאלי קיבל אותי די במהירות ועשה עבודה מקצועית. הוא חיבר את המכונית למכונה אוטומטית וכשהעבודה הסתיימה קיבלתי את המכונית עם מזגן משופר משמעותית ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ברוך גלעד, נתניה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג סקודה סיטיגו של שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מהיר מאד ומקצועי, הוא בחור שירותי והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל מרום, נתניה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2009.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל 10. באמת הוא מדהים. אין לי מילים! התרשמתי מהיחס מההתחשבות, מהזמינות ומעמידה בלוח הזמנים. בנוסף, הוא אמר לי: "לכי תעשי סיבוב תבדקי אם את מרוצה". הוא היה אמין מאד. הראה לי והסביר לי הכל, מה התופעות הלוואי שיכולות להיות. הוא ממש נתן לי הרגשה של ביטחון ושקט ופתר לי את הבעיה. חוויה ממש טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק