מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.08
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.55
איכות 9.28
דירוג כללי 9.08
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמי ג. תל אביב.
משוב: 26/02/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול שנתי לפיאט פנדה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דפנה שפירא, תל אביב.
משוב: 21/09/2016
תיאור השירות:
תיקון הילוכים ברכב מסוג פיאט פונטו שנת 2004.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. היה נחמד ואדיב. רק המחיר היה גבוה לדעתי. זאת כבר פעם שניה שאני אצלו והתרשמתי שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל כהן, תל אביב.
אשרור: 09/06/2016
משוב: 09/03/2016
תיאור השירות:
טיפול כללי לפני טסט ברכב פיאט פונטו.
חוות דעת:
זה היה תיקון רציני ולכן זה עלה לי הרבה כסף אבל אני מרוצה. היה לו שירות טוב והרגשתי שהוא דיבר איתי בגובה העיניים והסביר לי כל דבר. אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילונה בנימינוב, חולון.
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ברכב פיאט פונטו.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד. הוא התחשב במחיר והסביר לי בדיוק מה הוא צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה שפירא, תל אביב.
משוב: 21/09/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי והעברת טסט לרכב מסוג פיאט פונטו שנת 2004.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא קיבל אותי מהר אבל התרשמתי שלקח לו הרבה זמן לבצע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ק. גבעתיים.
משוב: 13/07/2016
תיאור השירות:
הגעתי לתוצר לצורך תיקון והחלפת חלקים פגומים בפיאט פנדה.
חוות דעת:
היה מצוין! תומר מקצועי, נחמד ונותן שירות מעל ומעבר. חיפש בכל אזור המרכז, ונסע על חשבונו עד יפו כדי למצוא לי גלגל תקין לרכב במקום הגלגל הפגום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כץ, חולון.
משוב: 21/02/2016
תיאור השירות:
שימון צירים ותיקון תקלה במזגן, ברכב מסוג פיאט פונטו 2005.
חוות דעת:
העבודה נעשתה בצורה טובה. הוא פתר את כל מה שהיה צריך. הוא היה נחמד קיבל אותי בזמן גבה מחיר הוגן, הוא היה מאוד אמין לא ניסע "לדחוף" לי דברים שלא לצורך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/03/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת קלאץ', משאבות וחלק נוסף ברכב פיאט פונטו, 2006.
חוות דעת:
בסופו של דבר היה בסדר גמור, אבל הייתה לי חוויה מעורבת כי כשהגעתי למוסך לאחר שקראו לי הוא לא היה במצב תקין, עם זאת עשו הכל כדי להגיע לפתרון והתוצאה היתה טובה. לכן קיבלו 10 בכללי ואני בהחלט אחזור אליהם במידת הצורך. נתנו רושם אמין וטוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי גבע, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת משולש קדמי שמאלי ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הגעתי אליו כדי שיחליף את המשולש, תוך שעתיים שלוש סיים את העבודה. סה"כ אני מרוצה מאוד. היה מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל רביש, תל אביב.
אשרור: 04/04/2020
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, השירות והיחס שלו היו מאה אחוז, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 429 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק