מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.37
מחיר 8.57
איכות 9.28
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא חסיד, תל אביב.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בעקבות נזילה ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
היה מצוין, מקצועי ואחלה. אך היה עיקוב קטן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
נעם עוזיאל, תל אביב.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 01/08/2016
תיאור השירות:
טיפול שיגרתי ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
הוא נתן לי מחירים גבוהים על השמנים, הייתי צריך לדבר איתו ואז הוא נתן לי מחיר גלובלי על הכל. העניין הזה עורר אצלי חוסר אמון במחירים. בשאר הבחינות הוא נתן יחס נחמד והטיפול היה מהיר.
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רות קירשנבוים, תל אביב.
אשרור: 30/11/2016
משוב: 29/08/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב סיטרואן סי 4, שנת 2009.
חוות דעת:
זו פעם שניה שאני אצלו והיה טוב מאוד, מצוין! הוא סידר משהו שלא הסתדר בהתחלה אז חזרתי שוב ועכשיו זה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת זוהר, תל אביב.
אשרור: 30/08/2016
משוב: 27/04/2016
תיאור השירות:
החלפת מגבים לרכב סיטרואן C4.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, אבל כשבאתי הוא לא היה והייתי צריכה לחפש אותו ולקרוא לו במשך רבע שעה. בסופו של דבר, כשהגיע, הוא ביצע את העבודה ביעילות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי דנמן, תל אביב.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 15/04/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק בבגאז' ברכב מסוג סיטרואן שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו מקסימים, מקצועיים ועשו עבודה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסי סלהוב, תל אביב.
משוב: 26/05/2016
תיאור השירות:
טיפול 10.000 ותיקונים קטנים לרכב סיטרואן 2006.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. ממש מצוין. הם היו מעולים בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב ה. ירושלים.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי ותיקוני קטנים כולל: החלפת מצבר, אלטרנור ומשלושים ברכב סיטרואן c4 שנת 2006.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, עושה רושם של בחור אמין ואמר לי לבוא לפני הטסט ויעשה לי בדיקה בחינם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אהרון, יהוד.
אשרור: 21/11/2016
משוב: 26/06/2016
תיאור השירות:
החלפת משאבה וחלק נוסף ברכב של סיטרואן.
חוות דעת:
היה מדהים, מדהים מדהים! אבא שלי הלך והוא היה מבסוט. הוא מתעסק ברכבים הרבה שנים והיה בהרבה מוסכים ואמר שחוויה, שירות ומחיר כאלה עוד לא היו לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד מ. רמת גן.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 23/03/2016
תיאור השירות:
טיפול שגררתי 13,500 ק"מ והכנה לטסט שכלל: החלפת דיסקיות וברקסים ברכב מסוג סיטרואן ג'אמפי שנת 2015.
חוות דעת:
שלחתי משהוא אחר במקומי, אבל הם קיבלו אותו מאוד יפה היו מקצועיים ואדיבים והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ל. כ. תל אביב.
משוב: 03/07/2016
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס ברכב סיטרואן.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק