מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.38
מחיר 8.60
איכות 9.28
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל י. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 29/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניצן כחלון, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת פילטר שמן ואויר, החלפת שמן מנוע וניקוי המנוע ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב מקצועי ואמין, אמר בדיוק מה צריך להחליף, המחיר לדעתי היה קצת גבוה אבל בגבול הסביר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל רביש, תל אביב.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, השירות והיחס שלו היו מאה אחוז, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר כץ, תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ורפידות.
חוות דעת:
היה אדיב, הסביר בדיוק מה הבעיה והרגיש לי מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שמואל, תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סוזוקי ויטארה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בחור נחמד, עשה את הטיפול במהירות והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גולן, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סקודה אוקטביה כולל החלפת דיסק בלמים.
חוות דעת:
כללי: בקשר לטיפול בבלמים התרשמתי שהוא לא הצליח לפתור את הבעיה ופניתי בסוף למוסך אחר. פרטי המקרה : כשהגעתי אליו לטיפול שנתי ( לא היתה בעיה בבלמים ) הוא עשה טיפול שנתי ותיקן עוד שני דברים שאמרנו לו בצורה טובה. תוך בדיקה מצא שיש להחליף גם את כל ארבעת הבלמים. הוא החליף אבל לאחר נסיעה קצרה מתל אביב לחולון - של 10 ק"מ בערך הגלגל האחורי העלה עשן והיה חם עם ריח שרוף והזמנו גרר. חזרנו אליו, הוא עשה נסיעת מבחן אמר שהחליף נוזל בלמים אבל אמר שהוא לא מוצא את התקלה. אמר שאם זה יחזור שנחזור אליו שוב והוא ינסה לעשות משהו אחר. לאחר יומיים זה שוב קרה יום שישי בערב - עשן, ריח שרוף וחום מאוטו הגלגל. אשתי שנהגה לבד היתה היסטרית וכבר לא רצתה לנהוג. נסעתי אליה במונית ונהגתי הביתה לאט לאט. היא חזרה במונית אחרת. אבל כבר פחות סמכנו עליו. נכנסו ביום ראשון למוסך אחר ששם עשו נסיעות מבחן מצאו את הבעיה בטענה שהרפידות ששם עבות בכמה מילימטרים ממה שהם שמים (חברת רפידות אחרת ) . שילמתי עוד כמה מאות שקלים למוסך האחר בעיקבות זאת. הם החליפו רפידות ומאז - מעל שבועיים אין בעיה. שאלתי אותם - האם עשה עבודה טובה סה"כ ? ממה שהם אמרו התרשמתי שהוא עשה עבודה טובה אבל אולי החלקים שהוא השתמש בהם היו פחות טובים.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שאול ספרקה, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברקסים ומשולשים חדשים לרכב של חברת אונדה 2002.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה בן אדם, מקצועי ואני אוהב ומרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס פבלוב, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ראדיטור בסובארו בי 3 שנת 2008.
חוות דעת:
הגעתי אליו להחלפת ראדיטור, ביקשתי שישמור לי את הראדיטור הישן, כשהגעתי לקחת את הרכב ראיתי שהוא עשה לי חור בראדטיור הישן, התחיל להתווכח איתי. אני כבר שילמתי לו והכל אבוד. אני לא ממליץ עליו, לדעתי הוא סתם החליף את הרדיאטור והיה יכול להחליף רק את הפקק ולא את כל הראדיטור.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
ספי חפץ, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סובארו שנת 2016.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דניאל מאירס, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קוילים ומצתים ברכב ניסאן נוט.
חוות דעת:
השירות טוב. הרכב נוסע כמו שצריך ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 419 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק