מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.47
מחיר 9.14
איכות 9.42
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב אידה, חולון.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מס' פלאגים, פלטינות וחלקים נוספים ברכב.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! הסביר לי את התיקון, גם עשה לי הנחה, וגם עץ ריח :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נמרוד רונן, חולון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 80 אלף ותיקונים אחרי קנייה כולל החלפת מספר חלקים.
חוות דעת:
הם אחלה, ממש טובים. הוא עמד בזמנים, הראה לי את כל הדברים, היה הוגן במחירים והיה מאוד תקשורתי. הייתי במוסך אחר לפניו שעל דברים מאוד דומים נתן הצעת מחיר כפולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה נפתלי, חולון.
משוב: 14/12/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג וטיפול קטן ברכב מסוג יונדאי I10 שנת 2010.
חוות דעת:
אמר שהיה מצוין מכל הבחינות, לדעתי הוא מהטובים ביותר! גם מבחינת שירות, אדיבות, מהירות, זמינות וביצוע. הלוואי שירבו כמותו, צריך כאלה אנשים :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב סגלוב, בת ים.
אשרור: 15/12/2015
משוב: 17/08/2015
תיאור השירות:
הכנה לטסט ותיקונים נוספים בניהם בלמים ואורות, ברכב מסוג שברולט אבאו שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור מקצועיים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל אייל, חולון.
משוב: 10/12/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חיישן קראנק במנוע של רכב יונדאי גטס, שנת 2005.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה גבר! הוא מסביר ויש לו זמן ללקוח. הרכב הגיע אליהם עם גרר, וחזר אלי תוך כמה שעות אני עוד אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קצב, בת ים.
אשרור: 02/09/2015
משוב: 19/03/2015
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב פולקסווגן טוראן שנת 2008.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מעולה! היחס היה מצויין, אלון קיבל את הרכב וטיפל בו במקצועיות ובמהירות. אחרי החלפת המצבר היה צורך באיפס של ההגה, הוא עשה זאת ללא תשלום נוסף. הפכנו אותו למוסך הקבוע שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ל. חולון.
משוב: 26/08/2015
תיאור השירות:
טיפול ברכב סיטרואן C4 הכולל- החלפת חגורת טיימינג, בלמים ומשאבת מים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, נראה שהוא מקצועי ועשה עבודה טובה על הרכב. לפי דעתי המחיר היה קצת גבוה אבל בסך הכל שאר הפרמטרים היו בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר דגני, בת ים.
משוב: 01/06/2015
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלם לרכב וולוו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מעולה. הוא מאוד מקצועי, מאוד מאוד נחמד, ממש אחלה בנאדם. הוא נתן שירות טוב וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ג. חולון.
משוב: 05/10/2014
תיאור השירות:
תיקונים שוטפים ברכב טויוטה.
חוות דעת:
יש לי המלצה חמה עליו. הוא נותן שירות טוב והוא אדם ישר מאד. הכי חשוב זה שהוא אמיתי. במוסך שלו יש טיפול טוב במחירים סבירים. אני המלצתי עליו להרבה אנשים, שמו הולך לפניו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שלימוביץ, בת ים.
משוב: 19/11/2014
תיאור השירות:
החלפת רצועת טימינג ותיקוני הידראוליקה ברכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
אחלה הבחור, ממש טוב, עמד בזמנים ואחלה תיקון קיבלתי, רק מחמאות יש לי להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק