מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.54
מחיר 9.26
איכות 9.43
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לוטן דסקלו, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלפים ברכב בעקבות כישלון בטסט לרכב.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הרכב נכשל בטסט, לפני שהגעתי לאופיר בדקתי בעוד מוסך עלות לחלפים ועלות עבודה. אצל אופיר עלות העבודה היתה זולה יותר ועלות החלפים מעט יקרים יותר, בסופו של דבר בסיכום זה אותו מחיר, אבל אולי זה מראה שאצל אופיר החלפים טובים יותר והוא לוקח פחות על עבודה. בכל מקרה העבודה היתה טובה, וזריזה וזה לא שחסרה לו עבודה, בנוסף ביקשתי את אופיר לבדוק גומיות חבקים שבמקום אחר ביקשו על התיקון מחיר מופרז. אופיר סידר לי את זה ולא ביקש תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל פארן, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה נחמד והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים א. ירושלים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקן תקלת קופלונג בהגה של קיה פורטה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) היה אדיב מאוד, תיקן תוך כמה שעות בודדות ולקח מחיר הוגן ביותר. תיקן על הדרך בעיה אחרת שבמוסך אחר רצו לגבות עבורה תשלום. לסיכום: מצוין! נבוא אליו לשאר הטיפולים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר צבי, ירושלים.
אשרור: 06/06/2018
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
החלפת מראה במאזדה 2 שנת 2008.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
זאת הפעם הראשונה שלי במוסך והייתה לי חוויה מדהימה. בשיחת הטלפון שלי עם אופיר הוא היה אינפורמטיבי ושירותי. הוא אמר לי מה עלות העבודה, ומתי עלי להגיע למוסך משום שהוא צריך להזמין לי את החלק. כשהגעתי למוסך, התקבלתי בצורה נעימה. העבודה בוצעה במהירות ובצורה נקייה, יפה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר כ. ירושלים.
אשרור: 23/03/2018
משוב: 20/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף שכלל החלפת ברקסים ברכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
הוא מעולה, בחור ממש מקסים, עשה עבודה מעולה. השארתי דברים באוטו והכל נשאר אותו דבר אחרי הטיפול. הוא הסביר לי כל מה שנעשה והיה הוגן, הוא אמר שאפשר תמיד להרים אליו טלפון. השארתי את הרכב 4 שעות אצלו והייתי צריך רכב חלופי לעבודה והוא פשוט נתן לי את הרכב שלו כי באותו רגע לא היה לו רכב זמין. הכל סוכם גם בטלפון לפני, והשוואתי את הצעת המחיר לעוד כמה מוסכים והוא היה הכי הוגן. גם אחרי שסיכמנו על מחיר הוא ראה שהברקסים ישנים והוא שאל אותי קודם אם אני רוצה להחליף ולא עשה על דעת עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה גרון, ירושלים.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 04/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט ברכב של חברת סוזוקי שנת 2013.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והיה מהיר מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעמי אלטרץ, ירושלים.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 23/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מראה ברכב ניסאן נוט.
חוות דעת:
הוא חיבר לי את הראי צד באמצעות חור ובורג ולא גבה תשלום. זאת פעם שנייה שאני הולכת אליו והוא תמיד נחמד. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמיה פורטגנד, ירושלים.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
בדיקה של מנגנון ההנעה ברכב מסוג סובארו שנת 99
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מאוד אמין. עשה בדיקה ולא מצא תקלה כלשהי ולכן לא גבה תשלום על הבדיקה וציין שאם ישנה בעיה בעתיד שאחזור אליו. בינתיים לא נרשמו תקלות.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלישע ש. ירושלים.
משוב: 27/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2000.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא קיבל אותי מהר, היה נעים מאוד. הרגשתי שאפשר לסמוך עליו. כנראה שגם אלך אליו בהמשך אם אצטרך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל זקס, ירושלים.
אשרור: 12/12/2017
משוב: 03/08/2017
תיאור השירות:
טיפול והעברת טסט לרכב מסוג פז'ו 206, כולל תיקון אגזוז.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, מקצועיים והיו בסדר, אבל קשה לי להעריך את הוגנות המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק