מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.54
מחיר 9.26
איכות 9.43
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא נ. ירושלים.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 22/06/2017
תיאור השירות:
החלפת גלגל מתיחה לרצועה ברכב טנדר טויוטה.
חוות דעת:
מצד אחד היחס היה מאוד אדיב אך מצד שני לא היה מקצועי. היה צריך להחליף רצועה במנוע והם לא מצאו את המידה המתאימה ולכן שמו לי מידה לא מתאימה. דבר נוסף, בעקבות ניסיון לפרק את הרצועה הוא ניסה לשחרר בורג שהיה אכול והבורג הגיע למצב שאי אפשר לפתוח אותו בכלל עכשיו. יצאתי משם עם סוג של נזק.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
7
כללי
גירסאות
דוד פ. ירושלים.
משוב: 08/02/2017
תיאור השירות:
תיקון בעיה בוסת של הפילטר אויר ברכב טויוטה היילקס.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות שלו. הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי צויג, ירושלים.
משוב: 10/10/2016
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזועים ברכב טויוטה קורולה משנת 2008.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הם היו נחמדים ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שושן, ירושלים.
אשרור: 20/09/2016
משוב: 06/06/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט, טיפול כללי והחלפת חיישנים ברכב טויוטה קורולה, שנת 2006.
חוות דעת:
אין לי מילים, הוא ישר. אמינות אצלו זה מעל הכול. מגיע לו ציון מאה, הכול היה מצוין. הלכתי אליו שוב לגבי משהו נוסף והוא תיקן לי את הבעיה ללא עלות!! כל הכבוד לו!! התרשמתי לטובה מאוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שושן, ירושלים.
משוב: 22/07/2016
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט ותיקונים נוספים ברכב של חברת טויוטה שנת 2006.
חוות דעת:
הוא עשה את הטיפול כמו שצריך ולאחר כמה שבועות נתקע לי הרכב. התקשרתי אליו והוא עזר לי בהכל. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל סטריער, ירושלים.
משוב: 20/04/2016
תיאור השירות:
תיקון קודן ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני ללא ספק אמשיך להשתמש בשירותיו. הוא היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ליפשיץ, ירושלים.
משוב: 29/02/2016
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות היה מושלם. המחיר היה בסדר והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ראש, ירושלים.
משוב: 29/07/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
הוא בן אדם מיוחד, הוא היה טוב ואדיב, הוא נעים ללקוח, הוא היה מקצועי, הרכב עובד פיקס, הוא תיקתק הכל והכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/01/2017
תיאור השירות:
החלפת תותבים למשולשים ברכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 31/10/2016
משוב: 09/12/2015
תיאור השירות:
צביעת שריטה בפגוש קדמי של טויוטה קורולה כסופה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
התקשרתי אליו לשאול את דעתו על תרסיסי צבע לרכב בשביל צביעת שריטה. אופיר הציע לי מעצמו שאשלח לו תמונה של השריטה. לאחר שראה אותה אמר לי שאבוא אליו, והוא יצבע לי אותה ללא תשלום. כך אכן היה, באתי אליו והוא צבע לי עם מכחול בצבע מקורי של טויוטה. זה היה נחמד מאוד מצידו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק