מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מתי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.68
מחיר 9.10
איכות 9.43
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב בן אריה, הרצליה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
טיפול שוטף ברכבים מסוג הונדה וטויוטה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק! מטפל במספר רכבים שיש לי, אמין ושירותי. עושה הכל מהר בלי חוכמות והכל סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. ע. הרצליה.
משוב: 28/01/2009
תיאור השירות:
החלפת בלמיים אחוריים בטויוטה.
חוות דעת:
סך הכל הם בסדר גמור. פעם אחת הייתי צריכה לחזור שוב אחרי תקלה, חוץ מזה הם עמדו בזמנים וגם המחיר היה בסדר...
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב טויוטה.
חוות דעת:
מוסך מעולה! אני מאוד מרוצה מהשירות המעולה שלו, מהמקצועיות, מחירים הוגנים ועמידה בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפולים שוטפים וטיפול בתקלות ברכבים מסוג טויוטה, יונדאי ומאזדה.
חוות דעת:
כל המשפחה מטפלת במוסך הזה, הם מעולים ביותר, לא נתקלתי בכאלה דברים. הם נחמדים, באים לקראתי בכל דבר ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עצמון, נתניה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב יונדאי I10.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הייתי מרוצה מהשירות בסך הכל. המחיר נשמע הוגן ואיכות העבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גיל-עד עמיר, נתניה.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 18/08/2013
תיאור השירות:
טיפול 15,000, ברקסים, תיקון חשמל ומזגן ברכב פורד מונדיאו, שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור! הם טיפלו מהר, המחיר היה בסדר , הם תיקשרו איתי בזמן העבודה ועשו עבודה יפה! אני אחזור אליהם בלי שום ספק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר אדלר, נתניה.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 04/05/2010
תיאור השירות:
טיפול 90,000 למזדה 626, שנת 2000.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עמד בזמנים, המחיר היה גבוה אבל הוגן והטיפול היה מקצועי! אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן נגה, נתניה.
משוב: 30/03/2011
תיאור השירות:
תיקון גיר במאזדה 3, שנת 2005.
חוות דעת:
הגיר הלך לי, הגעתי אליהם והם תיקנו לי אותו בצורה טובה. אני מכיר את המוסך דרך העבודה ומאוד מרוצה מהטיפול שלהם :) עד עכשיו הכל מחזיק מעמד כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן עוזי, נתניה.
משוב: 27/03/2011
תיאור השירות:
החלפת לוח שעונים וחיישן חום בפורד פוקוס שנת 2007.
חוות דעת:
השירות פשוט מצוין! הייתה לי בעיה שלא איבחנו אותה בשום מוסך אחר, הגעתי אליהם והם פתרו אותה. אני מאוד מבסוט מהם הם מוסך ברמה ואני אמשיך לטפל אצלהם :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פז, נתניה.
משוב: 13/02/2011
תיאור השירות:
תיקון בגין נזילות שמן במאזדה לאניטיס 323 שנת 2003.
חוות דעת:
הם בסדר גמור רק כדאי שיורידו את העליונות שלהם. הם מקצועיים מאוד וזאת הסיבה שבגללה אנ מטפל ברכב שלי אצלם כבר 5 שנים. בסך הכל הם טובים אך שוב- טעון שיפור במחירים. אני ממליץ עליהם :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 584 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק