מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.72
מחיר 9.29
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ד. ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה החלפת צינור למערכת ההגה, תיקונים בחשמל והחלפת 2 צמיגים ברכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
סדי היה ממש נחמד והתרשמתי לטובה. התפנה אלי במיוחד ביום שישי, בדק והסביר לי איך יהיה התיקון, היה מאד תקשורתי. מאחר והחלק להחלפה לא הגיע ביום המיועד, הגעתי גם למחרת. התקשורת הייתה טובה, אפשר לסמוך עליו ובהחלט אלך אליו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נתנאל ארגי, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ממש מעולה. קודם כל הסביר לי כל מה שצריך לעשות, טיפל במהירות האפשרית, לקחו את הרכב לנסיעה לראות אם הוא תקין, בדקו את הרכב לפני נסיעה ארוכה שהיתה לי ואפילו כפינוק קיבלתי שטיפה של האוטו :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין מדמון, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק ברדיאטור ברכב של חברת מאזדה 2.
חוות דעת:
מעולה! סופר אמין. עוד לא גבה תשלום כי הבעיה נראתה לנו קטנה וחשבנו שאצטרך לחזור אליו ובסוף הבעיה נפתרה. הוא היה ישר, נתן שירות שחבל על הזמן ועפתי עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלקו סיום, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט לרכב מזדה 2. הטיפול כלל החלפת שמנים.
חוות דעת:
סדי היה בסדר גמור. קבענו שעה שאגיע והוא קיבל אותי בזמן, הוא היה נחמד והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד מולר, ירושלים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא נתן מידע מה הוא הולך לעשות ואמר שאם צריך עוד דברים יתקשר ויעשה אותם בהסכמתי, עמד במחיר שאמר מהתחלה והיה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נדב ברקת, ירושלים.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת שמן, בלמים ופילטר אוויר במאזדה 3, שנת 2009.
חוות דעת:
היה שירות מדהים, נתן לי שירות מקצועי ואמין. ישבתי אצלו במשרד וקיבלתי יחס מעולה. להרגשתי לא דחף לי סתם שטויות, וגם שטף לי את האוטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. מ. ירושלים.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת ברקסים ברכב מסוג מאזדה 3, שנת 2006.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. שירות רגיל, לא משהו מיוחד לטעמי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
א. ש. ירושלים.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מאזדה 2, שנת 2008.
חוות דעת:
בסדר גמור. מרגיש שזה מקום אמין ונותן שירות. אני מרוצה מהיחס.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו הרוש, ירושלים.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 לסקודה פאביה.
חוות דעת:
גם השירות וגם המחיר היו מעולים לדעתי ואני ממש מבסוט! סדי עבד מהר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בקלצ'וק, ירושלים.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ולחצן לפתיחת חלון ברכב של חברת יונדאי i20.
חוות דעת:
אחלה! ישר כשהגעתי הכניסו אותי וטיפלו באוטו. נוסף על כך הבחור היה נחמד ונראה ישר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק