מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.71
מחיר 9.27
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל ארגי, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ממש מעולה. קודם כל הסביר לי כל מה שצריך לעשות, טיפל במהירות האפשרית, לקחו את הרכב לנסיעה לראות אם הוא תקין, בדקו את הרכב לפני נסיעה ארוכה שהיתה לי ואפילו כפינוק קיבלתי שטיפה של האוטו :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מעיין מדמון, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק ברדיאטור ברכב של חברת מאזדה 2.
חוות דעת:
מעולה! סופר אמין. עוד לא גבה תשלום כי הבעיה נראתה לנו קטנה וחשבנו שאצטרך לחזור אליו ובסוף הבעיה נפתרה. הוא היה ישר, נתן שירות שחבל על הזמן ועפתי עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלקו סיום, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט לרכב מזדה 2. הטיפול כלל החלפת שמנים.
חוות דעת:
סדי היה בסדר גמור. קבענו שעה שאגיע והוא קיבל אותי בזמן, הוא היה נחמד והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד מולר, ירושלים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא נתן מידע מה הוא הולך לעשות ואמר שאם צריך עוד דברים יתקשר ויעשה אותם בהסכמתי, עמד במחיר שאמר מהתחלה והיה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נדב ברקת, ירושלים.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת שמן, בלמים ופילטר אוויר במאזדה 3, שנת 2009.
חוות דעת:
היה שירות מדהים, נתן לי שירות מקצועי ואמין. ישבתי אצלו במשרד וקיבלתי יחס מעולה. להרגשתי לא דחף לי סתם שטויות, וגם שטף לי את האוטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. מ. ירושלים.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת ברקסים ברכב מסוג מאזדה 3, שנת 2006.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. שירות רגיל, לא משהו מיוחד לטעמי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
א. ש. ירושלים.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מאזדה 2, שנת 2008.
חוות דעת:
בסדר גמור. מרגיש שזה מקום אמין ונותן שירות. אני מרוצה מהיחס.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי טולידאנו, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חלקים ברכב מסוג סובארו בי 4.
חוות דעת:
השירות והטיפול היו ממש בסדר אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
בנצי קינרייך, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 105 אלף ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
סדי היה מעולה, נתן תחושה שהוא עושה מה שצריך ולא מבלבל סתם, מקצועי, המחיר קצת יקר לדעתי, הגעתי ותוך שעתיים סיים הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עובדיה, ירושלים.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב טויוטה ורסו.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הוא עשה עבודה טובה, מבחינת המחיר ששילמתי נראה לי שאני לא מרוצה כל כך, זה יקר בעיניי יחסית לעבודה שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק