מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.71
מחיר 9.29
איכות 9.64
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 90 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות רינגלר, ירושלים.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף שכלל החלפת שמנים ברכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2015
חוות דעת:
שירות ממש טוב אבל יקר בעיני. סדי מאוד מקצועי ותיקתק את זה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
אופק דברת, ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא נתן לי שירות טוב במחיר הוגן והמליץ לי על מקום טוב לתיקון אחר. בקיצור, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן גדג', ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברק סטוציננר, ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ודיסקיות ליונדאי איוניק.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא קיבל אותי מהר, סיים לטפל במהירות ברכב והסביר הכל כמו שצריך. לדעתי המחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע פלדור, ירושלים.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2014.
חוות דעת:
מרגע שהגעתי למוסך תוך פחות משעתיים כבר הייתי חזרה בעבודה עם האוטו מתוקן. חששתי שהעבודה תיקח הרבה זמן ותעלה ביוקר והתבדיתי. השירות מצוין - לא מדברים "מעל הראש" ומשדרים אמינות גבוהה. ממליצה בחום. ללא ספק אחזור לשם, גם לטיפולים שוטפים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן נוה, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 113,000 ק"מ, כולל החלפה של בלמים והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו ממש מצוינים. עמדו בזמנים עשו עבודה מקצועית מאוד אני בהחלט אהפוך אותם למוסף הקבוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף הורן, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החזרת הצד הקדמי של הרכב למקום.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, מתקתק, מאוד מומלץ לכולם להגיע אליו, ברמה של הנחמדות והמקצועיות. זה היה בוקר מבאס, משאית שפשפה לנו את הרכב אז הוא לא גבה על זה תשלום גם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יאיר בקלצ'וק, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ולחצן לפתיחת חלון ברכב של חברת יונדאי i20.
חוות דעת:
אחלה! ישר כשהגעתי הכניסו אותי וטיפלו באוטו. נוסף על כך הבחור היה נחמד ונראה ישר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי אלמוג, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 15,000 ק"מ שכלל החלפת שמן ופילטר אוויר במכונית סקודה פבייה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. הזמינות שלו גבוהה, הוא עשה את העבודה במהירות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלקו סיום, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וטסט לרכב מזדה 2. הטיפול כלל החלפת שמנים.
חוות דעת:
סדי היה בסדר גמור. קבענו שעה שאגיע והוא קיבל אותי בזמן, הוא היה נחמד והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק