מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.72
מחיר 9.27
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהושע ויספיש, ירושלים.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והעברת טסט לרכב ניסן מיקרה 2014.
חוות דעת:
הוא עשר מתוך עשר! הוא נתן שירות מעולה, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה ומקצועית. אני ממש מרוצה ממנו ומהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדוה ג. ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מדחס של מזגן ברכב מסוג רנו סניק.
חוות דעת:
בהתחלה הוא השיג לנו מדחס משומש במחיר ממש טוב ואז הוא התקין וגילה שהוא לא טוב, אמר לנו את זה והחלטנו לרכוש מדחס עצמאית. חזרנו אליו והוא התקין את המדחס ונכון לעכשיו זה נראה בסדר. למרות שהוא לא מכיר טוב רכבים של רנו אבל הוא עשה את הלמידה תוך כדי, לא חיכינו בכלל. השירות היה מהיר ואדיב והוא מדבר בפשטות כך שניתן להבין אותו, זה נורא נחמד. כל התהליך איתו היה מאוד נעים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לוי ליטווין, ירושלים.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק, הוא היה מקצועי ואני יצאתי סה"כ מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורן ד. ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה החלפת צינור למערכת ההגה, תיקונים בחשמל והחלפת 2 צמיגים ברכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
סדי היה ממש נחמד והתרשמתי לטובה. התפנה אלי במיוחד ביום שישי, בדק והסביר לי איך יהיה התיקון, היה מאד תקשורתי. מאחר והחלק להחלפה לא הגיע ביום המיועד, הגעתי גם למחרת. התקשורת הייתה טובה, אפשר לסמוך עליו ובהחלט אלך אליו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד ד. ירושלים.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב HYUNDAI ACCENT.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב. הוא קיבל אותי מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו הרוש, ירושלים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 לסקודה פאביה.
חוות דעת:
גם השירות וגם המחיר היו מעולים לדעתי ואני ממש מבסוט! סדי עבד מהר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי טולידאנו, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חלקים ברכב מסוג סובארו בי 4.
חוות דעת:
השירות והטיפול היו ממש בסדר אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
בנצי קינרייך, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 105 אלף ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
סדי היה מעולה, נתן תחושה שהוא עושה מה שצריך ולא מבלבל סתם, מקצועי, המחיר קצת יקר לדעתי, הגעתי ותוך שעתיים סיים הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ארגי, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ממש מעולה. קודם כל הסביר לי כל מה שצריך לעשות, טיפל במהירות האפשרית, לקחו את הרכב לנסיעה לראות אם הוא תקין, בדקו את הרכב לפני נסיעה ארוכה שהיתה לי ואפילו כפינוק קיבלתי שטיפה של האוטו :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עובדיה, ירושלים.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב טויוטה ורסו.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הוא עשה עבודה טובה, מבחינת המחיר ששילמתי נראה לי שאני לא מרוצה כל כך, זה יקר בעיניי יחסית לעבודה שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק