מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.75
מחיר 9.32
איכות 9.67
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 69 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהושע ויספיש, ירושלים.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והעברת טסט לרכב ניסן מיקרה 2014.
חוות דעת:
הוא עשר מתוך עשר! הוא נתן שירות מעולה, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה ומקצועית. אני ממש מרוצה ממנו ומהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומי עובדיה, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב טויוטה ורסו.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הוא עשה עבודה טובה, מבחינת המחיר ששילמתי נראה לי שאני לא מרוצה כל כך, זה יקר בעיניי יחסית לעבודה שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אסף ליפשיץ, ירושלים.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
היו מעולים! היחס שלהם אישי, מאוד מקצועיים והשירות נהדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לירן כרמל, ירושלים.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והחלפת מגני שמש ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
סדי היה נחמד, שירות מצוין, גלוי עם המחירים והאופציות, נעים להיות שם ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה גולשמיט, ירושלים.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת בלם אחורי לרכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, חבל על הזמן, הכל היה מעולה, העמידה בזמנים השרותיות והם גם נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הרפז, ירושלים.
אשרור: 28/03/2019
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 145,000 ק"מ לרכב מסוג מצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן בן זהב, ירושלים.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 100,000 שכלל החלפת שמנים ומסננים והחלפת מצתים ברכב מסוג טויוטה ורסו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי. לא עשיתי השוואה במחיר אבל היה נשמע הוגן.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע פלדור, ירושלים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2014.
חוות דעת:
מרגע שהגעתי למוסך תוך פחות משעתיים כבר הייתי חזרה בעבודה עם האוטו מתוקן. חששתי שהעבודה תיקח הרבה זמן ותעלה ביוקר והתבדיתי. השירות מצוין - לא מדברים "מעל הראש" ומשדרים אמינות גבוהה. ממליצה בחום. ללא ספק אחזור לשם, גם לטיפולים שוטפים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אזרן, ירושלים.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהרדיאטור.
חוות דעת:
הוא ממש על הכיפאק. הוא ממש טוב ומגיע לו עשר בכל התחומים. הוא היה זריז ועשה הכל צ'יק צ'ק. אדם מקצועי ואמין. נראה שהוא לא בא לגנוב אותך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הרפז, ירושלים.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
החלפת משולשים וגומיה.
חוות דעת:
היה מעולה! אדיב ונתן שירות טוב, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 69 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק