מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.76
מחיר 9.61
איכות 9.74
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חנן שלזינגר, מודיעין.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט ולקיחת הרכב לטסט לרכב מסוג מאזדה 2 שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. נתן שירות ממש אדיב, גבה מחיר לא גבוה לדעתי ועמד בזמנים. הוא חסך לנו את הנסיעה למוסך, לקח את הרכב מנקודת שתואמת איתו והחזיר את הרכב למחרת. אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי שניידר, מודיעין.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת בלמים ברכב של חברת מאזדה, שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו נהדרים ומקצועיים! אני מרוצה מהשירות ומהעבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי טל, מודיעין.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקוני בלמים ותיקונים קטנים ברכב מסוג מזדה שנת 2000.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מבחינת זמנים הוא היה טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לילך ס. מודיעין.
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג מזדה 3 שנת 2011.
חוות דעת:
הוא מדהים. הייתי ממש מרוצה ממנו, נשלח אליו את כל מי שישאל ומעכשיו הוא יהיה המוסכניק הקבוע שלי. עבד יעיל והיה מאוד אדיב, הציע לקחת את האוטו לטסט בלי תוספת תשלום. באמת שירות נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל בן משה, מודיעין.
משוב: 09/10/2016
תיאור השירות:
תיקום רעש בולמים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, ממש אחלה :). סידר לי את התקלה במקום ואפילו לא לקח לי כסף!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני גרפינקל, מודיעין.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
טיפול 15,000 שיגרתי לרכב מאזדה 2.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהם- היה ממש אחלה. הם עשו עבודה טובה, השירות היה אדיב, הם עבדו מהר ונראו לי אמינים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי גולדמן, מודיעין.
אשרור: 20/10/2015
משוב: 01/09/2014
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג מאזדה 5 שנת 2008 וטיפולים ותיקונים שונים לאורך כשנתיים.
חוות דעת:
היה מצוין. הם היו אמינים ועמדו בזמנים. הם עשו עבודה טובה ומקצועית והעניקו יחס טוב. אני ממליץ עליהם בחום. עודד הוא גם איש מקצוע מעולה וגם אדם שנעים לעבוד איתו, תמיד מוכן לייעץ בסבלנות ובנחמדות. מחירים זולים יחסית למוסכים אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נלי קדוש, מודיעין.
משוב: 07/10/2015
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכז מאזדה 3 שנת 2002.
חוות דעת:
הוא הגיע עד אלי להחליף לי מצבר. הוא היה ממש אחלה. הוא הסביר לי בפירוט אם כדאי לי להחליף את המצבר או לא. הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי יריב, מודיעין.
אשרור: 14/07/2015
משוב: 15/04/2015
תיאור השירות:
טיפול 10,000 הכולל החלפת מנורות ושמן ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אדיב מקצועי ועמד בזמנים, גם המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל קפח , מודיעין.
משוב: 05/03/2014
תיאור השירות:
תיקון החשמל ברכב מאזדה 3, שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא אמין מאוד, מקצועי, נחמד, אדיב ושירותי. המחיר היה די טוב והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 187 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק