מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.76
מחיר 9.58
איכות 9.66
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תומר שריג, חולון.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
נדלקה לי נורת מנוע, הגעתי אליו, התחבר למחשב ובדק, הסביר לי על הבעיה ועליות, החלטתי לא לטפל כי עלות החלק גבוהה מאוד, אמר לי שעדין אפשר לנסוע ברכב אבל הסביר מה ההשלכות. מאוד ישר, הגון וכנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס איזמאילוב, בת ים.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף כולל החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע ברמה גבוהה אבל קודם כל הוא בן אדם לפני הכל, הופתעתי לטובה, נדלקה לי נורה, התקשרתי אליו ושיצאתי מהבית לכיוונו הנורה נעלמה אבל נסעתי אליו בכל מקרה, אמר שהכל בסדר ושהוא לא רוצה סתם להחליף חלקים, מקצועי, הסביר כמו שצריך על הבעיה, השארתי לו את האוטו, תוך שעתיים סיים אתה עבודה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי חרש, חולון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 30,000 ברכב פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
היה שירותי, מהיר- לא הספקנו להגיע לבית וכבר הרכב היה מוכן, אדיב, נעים וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי בסוב, בת ים.
משוב: 22/07/2015
תיאור השירות:
טיפול שישים אלף והחלפת רצועת טיימינג בפולקסווגן גולף 2011.
חוות דעת:
היה רגיל, עשו את העבודה מהר. המחיר סטנדרטי, בשאר המקומות לוקחים מחיר דומה. האוטו עובד טוב.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
יעקב אוליאל, רעננה.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב פולקסווגן פולו כולל מילוי שמן ואוויר.
חוות דעת:
היה מעולה. בחור נחמד, מסביר פנים, מאד אמין, בסך הכל היה מצוין. בזמן הטיפול עדכן אותי בוואטספ בתמונות ומידע על מה שעושים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון חנוכה, תל אביב.
משוב: 15/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 10000 והכנה לטסט לגולף שנת 2001.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ט. חולון.
משוב: 07/07/2015
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב גולף שנת 99.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ת. ג. תל אביב.
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק של סעפת יניקה ברכב פולקסווגן 2009.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אבל לדעתי הוא לקח על עצמו עבודה שהוא לא יכל לעשות, מה שגרם לבעיות ובסופו של דבר אילץ אותי ללכת למוסך אחר.
איכות
2
מחיר
9
זמנים
6
יחס
8
2
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 17/02/2016
משוב: 22/03/2015
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג גולף שנת 2000.
חוות דעת:
הם השקיעו ועבדו שבוע על האוטו וניסו ובסופו של דבר לא מצאו את התקלה, אני מרוצה מהשירות שלהם, הם היו אמינים להגיד שלא שווה לתקן כי זה יגרור עלויות נוספות.
איכות
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל גרוסמן, בת ים.
משוב: 11/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נורית כריות אוויר ברכב מסוג סקודה סיטיגו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועושה רושם טוב.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 433 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק