מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.71
מחיר 9.42
איכות 9.57
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי הדר, חולון.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בן אדם נחמד מאוד, מקצועי, הסביר לי על שמנים ומחירים, שיתף אותי בתהליך, עשה את הטיפול מהר ועברתי טסט בפעם הראשונה. אני מרוצה ואחזור אליו שנה הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ויצמן, חולון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000, הכנה לטסט ותיקון נזילת שמן מהמנוע ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא אחלה! מאוד שירותי ונורא אמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יורי בורוכוב, בת ים.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 10000 ברכב יונדאי I20.
חוות דעת:
הם היו בסדר, היחס היה מעולה והעבודה נעשתה בזמן טוב מאוד. היה נראה שצוות העובדים עייף ואני לא בטוח איך זה השפיע על העבודה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
וסיל אדלהייד, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים, דיסקיות והחלפת 2 משולשים ברכב מסוג יונדאי I35 שנת 2011
חוות דעת:
בסדר גמור! השירות שלו היה מעולה וגם היחס. הוא ממש קיבל אותי ישר, אפילו לא חיכיתי שם. עודד הוא בחור נחמד וכיף לעבוד איתו ועם העובדים ששם. והמחיר אין לי שום טענות כלפיו. הכל פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גמליאל יעקובי, חולון.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג יונדאי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות מעולה,יחס אישי טיפל ברכב בזמן קצר לפי בקשתי. צוות מקצועי, מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד זברו, בת ים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
עודד היה מאוד נחמד, חביב וידידותי, מקצועי, זמין שאגיע מידית והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל שכיב, בת ים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ליונדאי אקסנט 2008.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה שם אחלה חבר'ה, נתנו יחס טוב ועשו עבודה מקצועית במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית מנשה, חולון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי 10 אלף והחלפת בלמים ביונדאי טוסון שנת 2008.
חוות דעת:
היה סבבה. הם נשמעו אמינים, היו נעימים ונתנו שירות נעים. קיבלו אותי מתי שקבענו, הסבירו מה שצריך וענו על השאלות שהיו לי. התרשמתי מהם לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן כשר, חולון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב יונדאי שנת 2016.
חוות דעת:
הכל היה סבבה והם עבדו במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל שושן, חולון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של משאבת מים ברכב מסוג יונדאי אקסנאט שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, השארתי את הרכב בערב עם העובדים שלו, למחרת בבוקר הוא התקשר ואמר שהרכב מוכן. המחיר שהוא גבה היה הגון ונראה שהוא עשה עבודה מקצועית.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 395 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק