מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.72
מחיר 9.07
איכות 9.51
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלחי זכריהו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ציריה, בלמים והחלפת שמן ברכב מסוג פולקסווגן טוארג, שנת 2006.
חוות דעת:
אחלה מוסכניק, 10! נהנתי מהשירות, מהיחס ומהמחיר. מסרתי לו את הרכב שיעבור עליו לבדוק את כל התקלות שהוא מוצא, הוא כל פעם התקשר אלי, עדכן אותי בתקלה שמצא ואמר לי לפני שביצע תיקון. הוא היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי כהן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 25/08/2016
משוב: 01/02/2016
תיאור השירות:
החלפת מצתים, החלפת פילטר דלק וניקוי של מערכת הזרקה בפולקסווגן גולף, שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור- ממש אחלה. הם סיפקו רכב חלופי לשעות שהרכב היה אצלם והיו מאוד נחמדים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמיר ד. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/06/2016
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף כולל החלפת פילטרים, פלגים, שמנים ברכב מסוג פולקסווגן פולו 2009.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בן אדם חמוד, נתן אחלה מחיר. הסביר מה הוא עושה ונתן לי לראות את הכול. היה על הכיפאק!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא בן ארצי, זכרון יעקב.
משוב: 11/01/2016
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים בפולקסווגן שנת 2008.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הם היו נחמדים מאוד והשירות היה אדיב. היה מצוין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר טל, זכרון יעקב.
אשרור: 23/06/2015
משוב: 01/05/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במערכת הקירור לרכב מסוג פולסווגן פאסט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קיבלתי ממנו שירות מצוין, מקצועי ומשתף. הוא לא קיבל החלטות לבד ודאג לעדכן לפני כל פעולה. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר טל, זכרון יעקב.
אשרור: 23/06/2015
משוב: 04/03/2015
תיאור השירות:
טיפול ברכב פולקסווגן משנת 2000 הכולל- תיקון צינורית וטיפול 10,000.
חוות דעת:
זו הייתה פעם ראשונה שהייתי אצלם והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלהם. הם עבדו מהר, גבו מחיר הוגן ובנוסף לזה הם אנשים נחמדים. הם ביצעו עבודה טובה ועמדו בזמנים שהבטיחו, אני ממליץ עליהם בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ר. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/03/2015
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ותיקונים נוספים בגולף 2008.
חוות דעת:
עמית מקצועי ומקסים. הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל פלג, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 14/01/2014
משוב: 25/09/2013
תיאור השירות:
החלפת מדיד של השמן + תיקון דלת אחורית + החלפת גלגל + תיקון התושבות של הגלגל + הכנה לטסט ברכב של חברת גולף שנת 2002.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! הוא היה מאוד אדיב, כל פעם שהתקשרתי אליו הוא אמר לי לבוא אליו ודאג לטפל בי ראשונה, הוא מסביר ומראה כל מה שהוא עושה. הוא נותן הנחות משמעותיות במה שהוא יכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/05/2017
תיאור השירות:
תיקון ברכב פולקסווגן פולו, 2011.
חוות דעת:
היה מצוין! היה סופר! עשר על הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 10/07/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ברכב פולקסווגן פולו, שנת 2006.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק