מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת צירים למקלחונים

אם הדלת במקלחון מתחילה להתנדנד והצירים כבר מפורקים, אל תחכו. החלפת צירים למקלחון עולה 650-400 ₪ לציר אחד, וזאת הזדמנות טובה כבר לעשות טיפולים משלימים, כמו החלפה של הגומיות האוטמות. בעמוד הבא נסביר מה יכול להשפיע על המחיר, איזה צירים כדאי להתקין במקלחון ונביא בסוף גם המלצות על בעלי מקצוע שמתמחים בהחלפת צירים למקלחונים.


החלפת צירים למקלחונים

עם הזמן, צירים של מקלחונים יכולים להיחלש, בעיקר אם פותחים את הדלתות בחוזקה. הבלאי בלתי נמנע והדלתות שוקעות, וקצת כמו תור לשיננית - גם צירים של מקלחון צריכים בדיקה וחיזוק פעם בחצי שנה, וסיבוב קטן של בורג יכול לגמרי לעשות את השינוי. אבל אם הצירים מתפרקים וכבר סובלים מקורוזיה, סימן שהם טוטאל-לוס, וצריך להחליף אותם בצירים חדשים.

 

החלפת ציר שחור במקלחון

 

הנה כמה נקודות חשובות לקראת החלפת צירים במקלחונים:

מקלחון לא לחכות: כשזה מגיע להחלפת צירים למקלחונים, לא מחכים. הזכוכית בסכנת קריסה, וזה מסוכן (וגם הרבה יותר יקר להחליף זכוכית). מאותה סיבה, חשוב שבעל מקצוע יעשה את זה, ולא אתם.

מקלחון חומר הצירים: הזמינו בעל מקצוע שמתקין צירים שעשויים מפליז/ברונזה/נירוסטה. חומרים אחרים נוטים לפתח קורוזיה, ובדרך כלל מותקנים בפרויקטים גדולים של בנייני מגורים.

מקלחון אורך האחריות: אין דרך לזהות באיזה חומר בעל מקצוע משתמש, אבל אורך האחריות יכול להיות אינדיקציה טובה. כדאי לשאול את בעל המקצוע כמה אחריות הוא נותן על ההתקנה. האחריות יכולה להגיע אפילו ל-7 שנים, ולכן צריך לשים לב אם אתם מקבלים מספר נמוך בהרבה.

 

החלפת צירי מקלחון בהתאמה אישית

מחיר החלפת צירים למקלחונים

יש המון סוגים של צירים למקלחונים - צירי פרופיל ארוכים, צירים קטנים ואסתטיים, צירים רגילים בצבע ניקל, או צירים שחורים, זהובים, רוז-גולד, ועוד. צירים קטנים או צירים בעלי צבע מיוחד, תמיד יעלו יותר. לכן החלפת צירים למקלחונים תעלה 600-400 ₪ לציר אחד. המחיר נוטה לרדת אם מחליפים הרבה צירים.

 

החלפת צירים למקלחון חזית עם דלת כנף וקבוע

 

חידוש מקלחון - החלפת גומיות

אם אתם מזמינים כבר את בעל המקצוע להחלפת צירים למקלחון, משתלם לכם לעשות חידוש מקלחון כולל ולהחליף גם את הגומיות האוטמות שעל דלתות המקלחון. הן נוטות להתבלות ולהתלכלך, וההחלפה שלהן בלתי נמנעת. התוספת למחיר תהיה 300-50 ₪.

 

החלפת ציר ניקל במקלחון

דוגמאות למחירי החלפת צירים למקלחונים

כדי שתבינו יותר טוב את הציר של המחירים, אספנו דוגמאות למחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג למתקיני מקלחונים שמדורגים באתר:

שקל מחיר החלפת ציר שנשבר במקלחון: 470 ₪

שקל מחיר החלפת ציר תקול במקלחון והחלפת גומיה: 550 ₪

שקל מחיר החלפת ציר ושתי רצועות גומי בתחתית מקלחון: 650 ₪

שקל מחיר החלפת צירים במקלחון קיים שהתפרק: 750 ₪

שקל מחיר החלפת גומיות במקלחון והחלפת ציר שבור: 800 ₪

שקל מחיר החלפת צירים בדלת מקלחון שהתפרקה בחדר אמבטיה: 1,050 ₪

שקל מחיר החלפת צירים ואטמים במקלחון: 1,350 ₪

שקל מחיר תיקון שני מקלחונים כולל החלפת צירים, החלפת פסי איטום וכיווני דלתות: 1,500 ₪

שקל מחיר החלפת צירים במקלחון והוספת מעצור על הרצפה שלא יברחו מים: 1,750 ₪


בעלי מקצוע מומלצים להחלפת צירים למקלחונים

אפילו שהבלאי הוא בלתי נמנע, ציר שבור במקלחון יכול להיות גם תוצאה של התקנה לקויה או שימוש בחומרים לא איכותיים. כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו בשנים הקרובות, כדאי להזמין בעל מקצוע מנוסה והגון. לכן אספנו לכם רשימה של אנשי מקלחונים מומלצים להחלפת צירים למקלחונים. על כל אחד מהם תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים, כי הכל צריך להיות שקוף, כמו מקלחונים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק