מוקד מידרג: 1-700-707-233

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית, הוא כל מקלחון שחורג מהסטנדרט, בין אם זה בגלל תנאי השטח או העדפה עיצובית שלכם. הוא מאפשר לכם לבחור כל חלק במקלחון, מסוג המקלחון עצמו, הגודל, ועד לסוג הזכוכית וצבע הפרזולים. מקלחון בהתאמה אישית נותן לכם לעוף עם החלומות שלכם, אבל חשוב לדעת שלחזון מתלווה מחיר כספי לא קטן. כך שאם יש לכם נכס פרטי לטווח הארוך, רצון למקלחון מפנק ותקציב בהתאם, מקלחון כזה הוא לחלוטין אפשרות עבורכם

 

מקלחון עם זכוכית אקסטרה קליר

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית הוא בעצם כל מקלחון הנעשה בהתאם לבקשת הלקוח ובייצור מקומי, בגלל שהזכוכית נוצרת לפי תו התקן הישראלי. יש הרבה סוגי עיצוב למקלחונים, אבל אלה 2 המרכזיים:

ראש מקלחת  מקלחון פינתי – מקלחון התחום בין שני קירות צמודים ויש לו דלת אחת או שתיים לפתיחת וסגירת המקלחון. המידות הסטנדרטיות של מקלחון פינתי נעות בין X8080 או  90X90ס"מ על 190 ס"מ גובה. אפשר כמובן להזמין מידות גדולות יותר.

ראש מקלחת מקלחון חזיתי – מקלחון התחום בין שלושה קירות ובעל דלת זכוכית אחת או שתיים. המידות הסטנדרטיות של מקלחון חזיתי הן 1.2 מטר רוחב על 1.6 מטר גובה. למרות שיש מידות סטנדרטיות לכל סוג מקלחון, היתרון במקלחון בהתאמה אישית הוא שהוא מאפשר לכם לבחור את גודל המקלחון, כך שתוכלו לרקוד בכיף במקלחת (רק תזהרו לא להחליק).

 

מקלחון חזית עם דלת כנף וקבוע

 

מתי מתאים להתקין מקלחון בהזמנה אישית

מקלחון בהתאמה אישית מותאם ברמת המילימטר לבקשת הלקוח ולתנאי השטח, לכן אם מישהו רוצה לעשות מקלחון לפי מידות עם המחשבה של להעביר אותו בעתיד בין הנכסים, מדובר בפיתרון לא אפשרי כי זה כמו להתאים חלקי פאזל שלא נועדו להתחבר. אז כדי לעשות סדר, מקלחון מותאם אישית מתאים למי שיש נכס פרטי לטווח הארוך. 

איפה מקלחון כזה פחות מתאים? בדירות להשכרה. זאת הוצאה גבוהה שאמורה להיות מותאמת לדיירים עצמם. ובגלל שגורל הדיירים שמשכירים דירות להתחלף בעתיד, פחות מומלץ להתקין מקלחון לפי מידות. 

 

מקלחון פינתי סטנדרטי

תהליך התקנת מקלחון

אחד שלב הראשון - אם החלטתם ללכת על זה ולהזמין מקלחון בהזמנה אישית, תצטרכו להיעזר במתקין מקלחונים. כיום, רוב התהליך מתבצע דרך התכתבות. תחילה, המתקין יבקש מכם תמונה של המקום בו תרצו למקם את המקלחון ואת המידות. לאחר מכן, הוא יציע לכם סוגים שונים של עיצובים ודגמים של מקלחונים, שתוכלו להתרשם מהזגג ומעבודותיו ולבדוק האם הסגנון שלו מתאים עבורכם.

מספר שתיים שלב השני - בשלב הבא המתקין יגיע לביתכם, ייקח מידות ולאחר מכן ייתן לכם הצעת מחיר. שימו לב שרוב הצעות המחיר יהיו אחרי הפגישה ולא במהלכה. מרגע אישור הצעת המחיר, נדרשים בין 14-15 ימי עבודה לייצור הזכוכיות, וההתקנה עצמה לוקחת עד יום עבודה.

שימו לב שימו לב: מקלחונים בהתאמה אישית הם מאוד אישיים ולפי מה שאתם תבחרו. אבל, בטיחות עדיין גוברת על אסתטיקה ויש לוודא שהמקלחון עומד בתו התקן הישראלי הזה: מקלחון בהתאמה אישית צריך להיות עשוי מזכוכית מחוסמת בעובי 6 מ"מ ומעלה (ובדרך כלל 8 מ"מ). אם יצרתם קשר עם בעל מקצוע שמציע לכם אחרת, עדיף להיפרד ממנו ולהגיד לו תודה אבל לא תודה.

 

זכוכית מחוסמת 8 מ:מ

איך לבחור מקלחון בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית זו אומנות. המתקין צריך לשלב את צרכי הלקוח וליצור את המקלחון האולטימטיבי, שיהיה גם יפה וגם פרקטי. עולם המקלחונים מציע אינסוף אפשרויות לסוגי הזכוכית, הפרזולים והעיצובים של המקלחון שמאוד קל להיאבד בתוכם. בדיוק בשביל זה, המתקין שם כדי להכווין אתכם ולהציע לכם הצעות המתבססות על ההעדפה האישית שלכם. בכל מקרה, לבוא עם ידע מקדים, שייתן לכם רקע על סוגי המקלחונים זה תמיד טוב, כך תוכלו להחליט מה הכי מתאים עבורכם.


מה משפיע על מחיר מקלחון בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית, כמו שתכף תראו, מורכב מלא מעט גורמים שמשפיעים על טווח המחירים שלו. אופן התמחור של המקלחון משתנה מאוד בין מתקין למתקין, יש כאלה שמחשבים כל תוסף בנפרד ויש מתקיני מקלחונים שמשקללים מחיר לפי הבחירות שבוצעו. אנחנו ממליצים לכם לבקש מהמתקין לראות פירוט מחיר לפני ביצוע העבודה. אלה הדברים שיכולים בדרך כלל להשפיע על המחיר:

 

מקלחון פינתי בהתאמה אישית

 

מספר 1 נגישות למיקום המקלחון 

לפעמים, אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין מגורים, נדרש מנוף שיעלה את הזכוכיות. לרוב מקובל שהמתקין יוצר קשר עם חברת ההובלה ומוסיף את תשלום המנוף לחשבונית. מחיר השכרת מנוף עד קומה 8 נע בין 400-800 ₪ לשעה. מקומה 8 ומעלה התעריף משתנה.

מספר 2 סוג המקלחון 

כמות הדלתות והזכוכיות הקבועות במקלחון משפיעות על המחיר. כי בעקרון, יותר דלתות = יותר צירים שצריך להתקין = יותר כסף. לכן, לדוגמה, מקלחון פינתי עם שתי דלתות זכוכית יעלה בין 400-600 ₪ יותר ממקלחון חזיתי עם דלת זכוכית אחת. 

מספר 3 פתיחת המקלחון

יש שלושה סוגי פתיחת מקלחונים, מקלחון הזזה עם מסילה עליונה, מקלחון פתיחה עם דלת הנפתחת כלפי חוץ ופנים ומקלחון הרמוניקה שהדלתות מתכנסות אחת בשנייה. הזול מבין האפשרויות הוא מקלחון פתיחה שנע בין 2,500-3,500 ₪, לאחר מכן מקלחון הזזה שנע בין 3,600-4,000 ₪, והיקר מהם הוא מקלחון הרמוניקה שנע בין 2,400-4,500 ₪, תלוי אם אתם בוחרים 2 דלתות או 4 דלתות. המחירים האלה כוללים מע"מ, וחשוב להדגיש שכדאי תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע. חלקם יוכלו לתת לכם פתרונות שיוזילו את המחיר משמעותית.

שימו לב שימו לב, מקלחון הרמוניקה מומלץ במיוחד כמקלחון בהתאמה אישית לבעלי מוגבלויות, כי הוא מאפשר פתיחה רחבה של הדלתות.

 

מקלחון עם מסילה עליונה

 

מספר 5 שקיפות הזכוכית 

יש ארבעה סוגי זכוכיות נפוצים למקלחונים: זכוכית שקופה היא הזכוכית הסטנדרטית והזולה ביותר, אחריה הזכוכית החלבית שהיא אטומה ויקרה יותר בכ-200 ₪, פפיטה היקרה יותר בכ-500 ₪ ולבסוף זכוכית אקסטרה קליר שכשמה כן היא: השקופה ביותר מכולן, והיא יכולה להיות יקרה יותר אפילו בכ-700 ₪.

 

מקלחון עם ציר

 

מספר 6 עובי הזכוכית 

העובי המינימלי למקלחון בהתאמה אישית לפי תו התקן הישראלי הוא 6 מילימטר, אבל בדרך כלל יהיה 8 מ"מ. אפשר גם לבחור זכוכית עבה יותר בעובי 10 מ"מ, לרוב זה יהיה תחת המלצת אדריכל או מעצב פנים. השיקולים לבחירת זכוכית 10 מילימטר היא שהיא פותרת אתכם מהתקנת בסיס בטיחות לזכוכית, מה שנדרש בעובי 8 מ"מ. מתלבטים איזה משתי האפשרויות הכי כדאי? בדיוק בשביל זה שאלנו מתקיני מקלחונים מדורגים באתר מהו העובי המומלץ לזכוכית מקלחון, והרוב המוחלט ענו 8 מ"מ.

 

מספר 7 צביעת זכוכית מקלחון

צביעת מקלחון תייקר את מחיר המקלחון בין 15-20% ממחיר המקלחון, והוספת צורות תעלה גם היא את מחיר המקלחון ב-300 ש"ח לפחות.

 

מספר 8 תוספים למקלחון בהתאמה אישית

התאמה אישית היא לא רק של הזכוכית, אלא של אזור המקלחון כולו. כל האפשרויות שמוסיפות עוד סטייל למקלחת, כמו ידית למקלחון, מתלה המגבות שיהיה מחוץ למקלחת, מדפים בתוך ומחוצה למקלחון, הכל נכנס תחת התהליך של התקנת מקלחון בהתאמה אישית. בנוסף לאפשרויות עיצוביות יש גם תוספים שנוגעים יותר לתחזוקה של המקלחון, לדוגמה ציפוי ננו דוחה אבק.

 

ידית למקלחון בהתאמה אישית שחור

 

מספר 9 אגנית 

אגנית משמשת כמגבה לרצפת המקלחון ומאפשרת ניקוז מיטבי של מים. חשוב לדעת שאגנית דורשת התקנה נפרדת על ידי אינסטלטור, שיגיע לאחר התקנת המקלחון ויתקין את האגנית.

 

אגנית למקלחון

מחיר מקלחון בהתאמה אישית

מחיר מחיר מקלחון בהתאמה אישית נע בין 1,200-6,000 ₪ (כולל מע"מ). במקרים מסוימים מאוד, ובעיצובים והתאמה אישית מדוקדקת, המחיר יכול להגיע גם ל-20,000 ₪ (אבל זה מאוד מאוד נדיר).

אם אתם תוהים למה טווח המחירים רחב, תזכרו שאתם בוחרים כל פרט במקלחון, ולכן הפער בין מחיר מקלחון המורכב מהאפשרויות הזולות ביותר יהיה גדול ממקלחון המורכב מהאפשרויות היקרות ביותר. בשיחה עם מתקין המקלחונים, אנחנו מציעים לכם לפרק איתו את המחיר לגורמים ולשחק עם האופציות להרכבת המקלחון כך שיתאים לתקציב שלכם. ותמיד טוב לדעת, בבניית שני מקלחונים בהתאמה אישית ויותר, טווח המחירים ירד.

שימו לב שימו לב – בהתקנת מקלחון בהתאמה אישית, מתקינים נותנים אחריות שנעה בין 1-3 שנים על הפרזולים בלבד ולא על הזכוכית עצמה.


מתקיני מקלחונים מומלצים במידרג

עכשיו כשנסגרתם שמקלחון בהתאמה אישית זה אכן בשבילכם, נותר רק למצוא את מתקין המקלחון שילווה אתכם בתהליך. לא ננטוש אתכם כאן ובדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם רשימה של מתקיני מקלחונים מומלצים שיגרמו לכם לשיר במקלחת, וייעצו לכם בכל שאלה קטנה שיש לכם. המון הצלחה מחייך


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מקלחון בהתאמה אישית?

מחיר מקלחון בהתאמה אישית נע בין 1,200-6,000 ₪ ובמקרים מסוימים, תלוי בסוג המקלחון, סוג הזכוכית והעיצוב שאתם בוחרים, הוא יכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים.

כמה שנות אחריות יש על מקלחון בהתאמה אישית?

בהתקנת מקלחון בהתאמה אישית תקבלו בין 1-3 שנות אחריות על הפרזולים, אבל שימו לב שרוב הזגגים לא נותנים אחריות על הזכוכית עצמה.

מהו תו תקן ישראלי למקלחון?

תו התקן הישראלי למקלחון הוא: זכוכית מחוסמת בלבד בעובי 8 מילימטר מינימום.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק