מוקד מידרג: 1-700-707-233

מקלחת לכלב

כלב זה דבר חמוד, אבל אי אפשר להתכחש לזה שלפעמים גם הוא קצת מסריח. מקלחת לכלב היא פתרון לא רק לריח הטוב של הכלב, אלא גם שומרת על ההיגיינה שלו. מחיר מקלחת לכלב נע בין 250-300 ₪, ולרוב כולל כבר תספורת או הברשה עמוקה. כל כמה זמן צריך לקלח כלב והאם מותר לקלח אותו בשמפו רגיל? כל התשובות ממש כאן


מקלחת לכלב

מקלחת לכלב עוזרת לא רק לשמור על הריח הטוב והנראות של הכלב, אלא גם על ההיגיינה שלו. אם לא מקלחים כלב לאורך זמן הוא יכול לפתח גירויים, זיהומים או בעיות עור.

תדירות המקלחת תלויה בשני גורמים:

אחד סוג הפרווה - כלבים עם פרווה דקה או שאינה שומנית דורשים מקלחות תכופות יותר מכלבים עם פרווה עבה או שומנית.

שתיים איפה הכלב מסתובב - כלב שנמצא בחוץ ומתלכלך מהר יותר, כנראה יזדקק למקלחות תכופות יותר מכלב שנשאר כל הזמן בין קירות הבית. מצד שני, חשוב לא להגזים ולקלח את הכלב יותר מדי, כי זה יכול לפגוע בעור ובפרווה שלו.

כף של כלב באופן כללי, את רוב הכלבים מומלץ לקלח אחת לחודש, אבל כדאי לברר עם וטרינר או מספרת כלבים מה תדירות המקלחת שמתאימה לסוג הכלב הספציפי שלכם.

 

מקלחת לגור כלבים

גור כלבים מומלץ שלא לקלח לפני שהוא מסיים לקבל את כל החיסונים הראשוניים שהוא צריך, שזה בערך מגיל שלושה חודשים, בדומה לטיפולי טיפוח.

 

מה כוללת מקלחת לכלב

מספריים במקרים של כלבים שמותר לספר כמו שיצו או פודל, המקלחת כוללת כבר תספורת וטיפולי טיפוח כמו סירוק וגזירת ציפורניים.

מסרק במקרה של כלבים שאסור לספר, כמו רועה גרמני והאסקי סיבירי, המקלחת תכלול הברשה עמוקה ודילול פרווה, כלומר הברשה יסודית שמורידה את שכבת הפרווה של הכלב שאמורה לנשור ופתיחת קשרים.

 


מקלחת לכלב באופן עצמאי

אפשר לקלח כלב לבד. אם אתם בוחרים לעשות לכלב שלכם מקלחת באופן עצמאי, כדאי להקפיד על הדברים הבאים:

עין שמרו על העיניים - שלא ייכנסו אליהן מים וגם לא שמפו. במקרה וזה קורה, כדאי לשטוף אותן במים פושרים.

שמפו השתמשו בשמפו מיוחד לכלבים - כדאי שלא לקלח כלבים עם שמפו רגיל, בגלל שהעור שלהם פחות חומצי משל בני אדם.  

מוזיקה לאווירה מרגיעה שמרו על אווירה רגועה - הרבה כלבים מפחדים ממים או מהמקלחת עצמה, ולכן כדאי לשמור על אווירה רגועה כדי שגם הכלב עצמו יהיה רגוע ולא יהיה בעייתי לקילוח. אפשרות נוספת היא לתת לכלב חטיף כדי להרגיע אותו.

פן לייבוש ייבשו את הפרווה ייבוש מלא - חשוב שהפרווה תתייבש ייבוש מלא, כדי לשמור עליה. פרווה שלא יבשה עלולה להתקרזל והופכת לפחות נעימה, ממש כמו שיער של בני אדם. אפשר להשתמש בפן בשביל לייבש את הפרווה, אבל חשוב לשמור על מרחק מספיק מהפרווה ושהפן יהיה בעוצמה בינונית, כדי חס וחלילה או לשרוף או להזיק לעור ולפרווה.

 

ייבוש כלב אחרי מקלחת

מקלחת לכלב - מחיר

מחיר מחיר מקלחת לכלב נע בין 250-300 ₪ בממוצע, כשלרוב מדובר על מקלחת, תספורת, טיפולי טיפוח והברשה ביחד.

מחיר מקלחת לכלב מושפע מגודל הכלב, אם יש לו בעיות התנהגות שמקשות על המקלחת ומה מצב הפרווה שלו (כמה היא מלוכלכת והאם יש קשרים, למשל). ככל שהמקלחת תהיה קשה יותר ותדרוש זמן רב יותר, המחיר יתייקר בהתאם.  

הנה כמה דוגמאות ששילמו לקוחות מידרג על מקלחת לכלב:

מחיר תספורת ומקלחת לכלב מסוג שיצו - 260 ₪.

מחיר תספורת ומקלחת לכלב מסוג לברדור - 300 ₪.

 

 


מספרות כלבים מומלצות למקלחת לכלב

אם הכלב שלכם צריך מקלחת, והחלטתם שפחות בא לכם לקלח אותו לבד, כאן תמצאו רשימה של מספרות כלבים מומלצות למקלחת לכלב, שמדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. לאחר שהכלב שלכם ייצא מהמקלחת נקי וריחני, ניצור גם איתכם קשר כדי שתוכלו לתת את חוות דעתכם על השירות שקיבלתם (או בעצם, שהכלב שלכם קיבל).


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מקלחת לכלב?

מחיר מקלחת לכלב נע בין 250-300 ₪, בהנחה שהפרווה של הכלב לא מסובכת או מלוכלכת מדי, ושאין לו בעיות התנהגות. מחיר מקלחת לכלב כולל בתוכו גם טיפולי טיפוח כמו גזירת ציפורניים וסירוק.

מותר לקלח כלב עם שמפו של בני אדם?

עדיף שלא לקלח כלב עם שמפו של בני אדם, אלא עם שמפו מיוחד לכלבים. הסיבה לזה היא שרמת החומציות בעור של הכלב היא נמוכה משל בני אדם.

האם אפשר לקלח לכלב לבד?

אפשר לעשות לכלב מקלחת בבית באופן עצמאי. חשוב לשים לב שלא נכנסים לו מים או שמפו לעיניים, להשתמש בשמפו מיוחד לכלבים ולייבש באופן מלא את הפרווה. כדאי לשמור גם על אווירה רגועה ונעימה כדי שהכלב לא יפחד או ישתולל בזמן המקלחת.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק