מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת לפומרניין

אפשר להכתיר את הפומרניין ככלב החמוד ביותר בעולם, אבל למרות המעמד (שהוא זוכה בו ביושר), גם הוא ככל הכלבים צריך לבקר במספרה מדי פעם 😉 תכלס, במקרה של פומרניין לא מדובר בתספורת אמיתית, בגלל שקיצור הפרווה של הפומרניין יכול לפגוע בה, ולכן כשאומרים תספורת לפומרניין מתכוונים לדילול פרווה. איך תוכלו לשמור על טיפוח הפומרניין שלכם וכמה תספורת לפומרניין עולה? כל הפרטים במאמר הבא


תספורת לפומרניין

אולי זה יפתיע אתכם, אבל בניגוד לכלבים היפואלרגניים כמו שיצו, פודל או מלטז, שצריך לספר אחת לכמה זמן, במקרה של פומרניין ההמלצה היא רק לסדר את הפרווה שלו ולא לספר אותו, ובוודאי שלא לגלח אותו לגמרי.

הסיבה לכך היא שפומרניין, בדומה לכלבים נשירים אותם אסור לספר, הוא כלב בעל פרווה כפולה, שאם מספרים או גוזרים אותה עלולה להיפגע הצמיחה שלה לאחר מכן. בנוסף, תספורת קצרה מדי עלולה לגרום למחלות אצל הפומרניין, בגלל שהפרווה נועדה להגן על העור שלו.

סימן קריאה למרות ההמלצה, הרבה בעלי פומרניין בוחרים שכן לספר את הכלב שלהם בגלל המראה החמוד שהתספורת מקנה לפומרניין. יש טרנדים של תספורות לפומרניין, כמו תספורת דובי או בו. שימו לב שטרנדים מסוג זה, כשהתספורת קצרה מדי, עלולים להזיק לכלב שלכם. צריך לזכור שלא משנה כמה שובה לב ייראה הפומרניין שלכם, הבריאות שלו חשובה יותר מהכל.

 


אם לא תספורת לפומרניין, מה כן

גם פומרניין, בדומה לכלבים אחרים שאסור לספר, יכול לעבור טיפולי דילול פרווה, שכוללים הברשה עמוקה של הפרווה הפנימית וסילוק הפרווה המתה. במקרים של קשרים או ראסטות שנוצרות בפרווה, יהיה צורך בגזירת הפרווה, אבל מדובר על משהו נקודתי וכעיקרון מומלץ להימנע מכך. דילול פרווה לפומרניין חשוב לעשות בעיקר לקראת הקיץ, התקופה בה הוא מנשיר באופן טבעי.

בנוסף, מומלץ מאוד לקחת את הפומרניין שלכם אחת לחודש לטיפולי טיפוח, שכוללים את הדברים הבאים:

ראש מקלחת מקלחת לכלב.

תספורת לכלב סירוק והברשה של הפרווה.

מספריים סידור הפרווה באזורים האינטימיים של הכלב.

כף של כלב גזירת ציפורניים.

פודל ניקוי חיצוני לאוזניים ולעיניים.

 

רוב טיפולי הטיפוח והתספורת לפומרניין לוקחים כשעה עד שעה וחצי, תלוי בתספורת ובהתנהגות הכלב. כלב שמפחד או מתפרע יותר קשה לספר, ולכן העבודה לוקחת יותר זמן.

 

גזירת ציפורניים לפומרניין

דגשים לתספורת לפומרניין

אם בכל זאת אתם מעוניינים בתספורת לפומרניין שלכם, כדאי לשים לב לכמה דברים:

 מספריים שימו לב שהתספורת לא קצרה מדי, כדי לא לפגוע בהגנה שהפרווה נותנת ובצמיחה העתידית שלה.

פודל חום בהיר גם בקיץ אין עניין בתספורת קצרה לפומרניין, בגלל שבניגוד לבני אדם, כלבים מקררים את עצמם בעזרת הלחתה (הוצאת הלשון החוצה) ולכן תספורת קצרה לא תעזור בהקלה על החום.

קיצוץ אפשר לספר את הפומרניין בעזרת מכונה או מספריים. עם המכונה האורך המקסימלי שאפשר לגזור הוא חצי סנטימטר, כך שהתספורת יוצאת יחסית ארוכה, ועם המספריים אפשר לגזור יותר ולעשות תספורת קצרה יותר.

סימן קריאה הבחירה בין מכונה או מספריים היא לפי ההחלטה שלכם. שימו לב שעבודת מספריים דורשת דיוק רב, ולכן כדאי ללכת לספר כלבים שאתם סומכים עליו ובטוחים שיעשה את העבודה כמו שצריך, כדי שחלילה הכלב לא ייפצע.

 

כלב פומרניין על ספה

האם אפשר לספר פומרניין לבד

כמו שאמרנו, עדיף לא לספר פומרניין בכלל אלא רק לסדר את הפרווה שלו. עקרונית, אפשר לסדר את הפרווה לבד, בעזרת מספריים, עדינות, והרבה סבלנות. עם זאת, בגלל שסידור הפרווה זו עבודה עדינה מאוד, כדאי להשאיר אותה לספר כלבים מנוסה.

בכל מקרה, מה שכן אפשר לעשות לבד זה לשמור על הטיפוח של הפומרניין בעזרת סירוק והברשת הפרווה לעיתים תכופות. הברשה של הפרווה בעזרת מברשת ייעודית מונעת קשרים ושומרת על הפרווה.

 

הברשת פרווה של פומרניין

מחיר תספורת לפומרניין

מחיר דילול שיער או תספורת לפומרניין נע בין 200-400 ₪.

המחיר מושפע מכמה גורמים כמו:

אחד התנהגות הכלב - ככל שהכלב יפחד או יתפרע ויקשה על התספורת, מחיר התספורת יעלה.

שתיים קשרים בפרווה - קשרים דורשים יותר זמן עבודה, ולכן המחיר יעלה בהתאם.

שלוש איך מספרים - במידה וגוזרים מהפרווה, תספורת בעזרת מספריים תעלה יותר מתספורת בעזרת מכונה.


מספרות כלבים מומלצות לתספורת לפומרניין

תספורת לפומרניין וסידור הפרווה שלו דורשים עדינות וסבלנות. לכן הכנו רשימה של מספרות כלבים מומלצות לתספורת לפומרניין, כך שתוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים ולבחור את המספרה שתדאג הכי טוב לכלב שלכם. אחרי שהפומרניין שלכם יהיה נקי, מסודר - ואם תרצו גם מסופר - לתפארת, ניצור גם איתכם קשר כדי לשמוע איך היה השירות שקיבלתם במספרה.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של תספורת לפומרניין?

מחיר של תספורת לפומרניין נע בין 200-400 ₪, כאשר תספורת לפומרניין עם התנהגות בעייתית או קשרים בפרווה תעלה יותר.

האם אפשר לספר פומרניין לבד?

באופן כללי לא מומלץ לספר פומרניין, אלא רק לסדר את הפרווה שלו, ובגלל שמדובר בעבודה עדינה כדאי לתת לספר כלבים מקצועי לעשות אותה. מה שאפשר לעשות לבד זה טיפוח בעזרת הברשה וסירוק הפרווה של הפומרניין לעיתים תכופות.

אילו סוגי תספורות יש לפומרניין?

יש הרבה סוגים של תספורות לפומרניין, כולל כמה טרנדים. באופן כללי לא מומלץ לספר פומרניין כיוון שזה יכול לפגוע בפרווה שלו, בצמיחה שלה ובהגנה שהיא נותנת לפומרניין.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק