מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת לשיצו

תספורת לשיצו מומלצת אחת לחודש-חודשיים. לרוב מספרים שיצו כדי למנוע קשרים בפרווה שלו, וכדי שהשיער לא יפריע לו לראות. מחיר תספורת לשיצו נע בין 250-270 ₪. במקרה של קשרים, התספורת תהיה קצת יקרה יותר. מה כוללת תספורת לשיצו ומאיזה גיל מותר לספר אותו? כל הפרטים במאמר הבא


תספורת לשיצו

כלבים מסוג שיצו הם כלבים לא נשירים, מה שאומר שיש להם שכבה אחת של פרווה שצומחת כל הזמן, ולכן הם צריכים לבקר במספרה באופן קבוע (מי פתח עיניים של שגרת הטיפוח?). כלב שיצו אפשר לספר רק מעל גיל שנה, אבל ההמלצה היא כבר מגיל שלושה חודשים להתחיל לקחת אותו לטיפולי טיפוח, כמו מקלחת וסידור הפרווה, כדי שיתרגל למספרה.

הסיבה שכדאי לספר שיצו היא כפולה - מצד אחד שהשיער לא יפריע לו לראות, ומצד שני שלא ייווצרו לו קשרים, מה שיכול להקשות עליכם לסרק אותו.  

כף של כלב גם אם אין לכם ראש לבקר במספרה לעיתים קרובות, חשוב שהתספורת לא תהיה קצרה מידי. התספורת המומלצת לשיצו היא באורך של 0.5-1 ס"מ.

זמן עבודה תספורת לשיצו לוקחת כשעה-שעתיים.

 


מה כוללת תספורת של שיצו

תספורת לשיצו היא לא רק גזירת הפרווה שלו, אלא כוללת גם טיפולי טיפוח כמו מקלחת, גזיזת ציפורניים, ניקוי אוזניים, סירוק והברשה.

זמן כדאי לספר שיצו אחת לחודש-חודשיים. טיפולי סידור פרווה לשיצו מומלצים אחת לשלושה עד שישה שבועות.

זמן מומלץ לקבוע את התור הבא כבר בטיפול הנוכחי, כדי למנוע מצב שבו לא יהיו תורים בזמן שתרצו.

טיפ בין הביקורים במספרה, מומלץ מאוד לסרק את הכלב שלכם כדי למנוע קשרים.

 


תספורת לשיצו - מחיר

מחיר של תספורת שיצו משתנה לפי רמת הקושי של התספורת - שיצו עם קשרים דורש עבודה עדינה יותר כדי לא לפצוע אותו, ולכן העבודה תימשך זמן ארוך יותר. בנוסף, אופי הכלב משפיע גם - כלב עם בעיות התנהגות או לא ממושמע יהיה יותר קשה לסיפור, ידרוש יותר עבודה ולכן עלות הטיפול בו תהיה יקרה יותר.

כסף מחיר תספורת לשיצו ללא קשרים - 250-270 ₪.

כסף מחיר תספורת לשיצו עם קשרים - 300-350 ₪.

 

חץ במקרים מאוד מסובכים של קשרים, יכול להיות שהמחיר ייקבע לפי שעה, אבל זה די נדיר. 


מספרות כלבים מומלצות לתספורת לשיצו

כדי להיות בטוחים שהשיצו החמוד שלכם מסתפר במקום הכי מקצועי שיש, הכנו רשימה של מספרות כלבים מומלצות לתספורת שיצו. הרשימה מתעדכנת לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי התספורת ניצור איתכם קשר כדי שגם אתם תוכלו לדרג את השירות שקיבלתם במספרת הכלבים שבחרתם 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כל כמה זמן מומלץ לספר שיצו?

תספורת לשיצו מומלצת אחת לחודש-חודשיים. טיפולי טיפוח, לעומת זאת, כמו סידור הפרווה, כדאי לעשות אחת לשלושה שבועות עד חודש וחצי. 

כמה עולה תספורת לשיצו?

מחיר תספורת לשיצו נע בין 250-270 ש"ח, ואם יש קשרים בפרווה הוא יכול לעלות גם 300-350 ש"ח. 

מאיזה גיל אפשר לספר שיצו?

אפשר לספר שיצו מגיל שנה. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק