מוקד מידרג: 1-700-707-233

ציפוי דלתות

ציפוי דלתות הוא פתרון אסתטי לדלתות שראו תקופות טובות יותר, אבל הן עדיין כאן כדי להישאר. בואו נפתח דלת לעולם המופלא של ציפויי דלתות: איך מתקינים, איזה סוגים יש, כמה זה עולה ולמה לצפות כשאתם מצפים (דלת)?


ציפוי דלתות

ציפוי דלת הוא זול לעומת החלפת דלת, ותהליך ההדבקה הוא מהיר יחסית. למרות שזו אותה הדלת בשינוי האדרת, יש כל כך הרבה סוגים וצבעים של טפטים לדלת ככה שלא בטוח שתוכלו לזהות אותה. 

אבל למרות כל היתרונות האלו לא בטוח שזו תמיד הבחירה הנכונה, החיסרון העיקרי בציפוי הדלת הוא שהוא (כמו כל דבר בחיים) לא לנצח, הטפט אמנם עמיד אבל הוא עלול להיפגע במשך השנים, במיוחד אם הדלת חשופה לשמש וגשם (גגון יכול להאריך את אורך החיים), או אם יש לכם חתול בבית שאוהב לשרוט את הדלת.

איקס אז מתי לא כדאי לצפות את הדלת? אם הדלת שלכם רקובה, או לא תקינה, ציפוי דלת לא יעזור ולא יכול למנוע או לעכב את החלפת הדלת, מה גם שהוא יכול להראות ממש לא טוב על הדלת.

 

לפני ואחרי ציפוי דלת

ציפוי דלתות כניסה

כמו בשניצל גם בדלתות הציפוי הוא הכי חשוב, אחרי שהחלטתם לצפות את דלת הכניסה, תצטרכו לבחור את סוג הציפוי, אה… הטפט.

 

סוגי טפטים לדלתות כניסה:

מספר 1 צבוע טפט של רב בריח: אם יש לכם דלת פלדלת ואתם רוצים ציפוי פשוט אבל עמיד, טפט של רב בריח הוא פתרון מצוין. הוא מחזיק לאורך זמן ומתאים לכל סוגי הדלתות (כן כן גם של חברות אחרות).

מספר 2 צבוע טפט מוינוריט: אופציה טובה נוספת היא טפט מחומר שנקרא וינוריט, שגם נמצא עמיד לאורך זמן.

מספר 3 צבוע ציפוי מגנט: למקרה שאתם מחפשים פתרון זמני בלבד, ציפוי מגנטי לדלת יתאים.

 

תמרור הזהרה שימו לב:  אם הדלת שלכם חיצונית, משמע שהיא חשופה לשמש ולגשם, כדאי לבחור טפט בצבע בהיר שפחות דוהה בשמש (מה שנקרא- חכם בשמש 😎). בנוסף, אם אתם בתהליך שיפוץ, או מעבר דירה, השאירו את ציפוי הדלת לסוף אחרי שסיימתם לצבוע ולרהט את הדירה.

 

ציפוי בהיר לדלת כניסה חיצונית

 

מצלמת וידאו צפו באביב, מנעולן ומצפה דלתות, מצפה דלת פלדלת:


ציפוי דלתות פנים

כמו בציפוי דלתות כניסה, גם ציפוי דלת פנים מתאים בעיקר כדי לכסות פגמים, לשנות עיצוב או צבע לדלת, בקיצור, לשנות את העטיפה ולא את המוצר. אם הדלת מנופחת או מקולפת, ותרו על הציפוי והחליפו אותה.

לרוב, משתמשים בטפט PVC לציפוי הדלת. אבל שימו לב, ישנם כמה סוגים של טפט PVC מחומרים שונים כמו: מפולימר, וינוריט או אינפיל. באופן כללי, כל הסוגים טובים, נוחים לעבודה, חזקים וקלים לניקוי.
אבל, אם אתם מצפים דלת של אמבטיה או מקלחת, מומלץ להשתמש בPVC אינפיל, מכיוון שהוא יותר עמיד למים (זה גם מה שהופך אותו ליקר יותר).

 

דלת פנים מצופה בטפט לבן

תהליך ציפוי דלתות

אחד הוצאת הדלת: בעל המקצוע יוציא את הדלת ויניח אותה על משטח ישר, שלב זה רלוונטי בעיקר לדלתות כניסה, או לדלתות פנים שהדבקת הטפט מסובכת יותר, לדוגמא דורשת שכבת טיח.

שתיים פירוק הידית והמנעול: אל תדאגו, הם יחזרו למקומם מיד אחרי ההדבקה. אבל אם אתם רוצים להחליף אותם בכל מקרה ולחדש את הדלת, זו אחלה הזדמנות.

שלוש קילוף הטפט הישן ושיוף השאריות: במקרים בהם יש על הדלת טפט ישן, בעל המקצוע יסיר אותו לפני שהוא מתחיל בהדבקה.

ארבע ניקוי הדלת: בעזרת סמרטוט לח, מנגבים את האבק והלכלוך שעל הדלת.

חמש הדבקת הטפט: וזה הרגע הנה באה השעה, הטפט המהמם שבחרתם יודבק על הדלת. שימו לב, בועות הן סימן להדבקה לא טובה ובדרך כלל הבועות לא נעלמות אחרי כמה ימים (אז שלא ינסו לשכנע אתכם).

 כל השלבים יעשו שוב, אם החלטתם לצפות את הדלת גם מצידה השני.

 

זמן ציפוי דלת פנים ימשך בין שעה לשעתיים, וציפוי דלת כניסה ימשך בין שעתיים לשלוש (לשני הצדדים).

 

ציפוי דלתות כניסה

 

ממי תצפו לצפות?

את ציפוי הדלתות עושים גם מנעולנים וגם חברות המתמחות בייצור טפטים לדלת.
איך תבחרו ביניהם? מאוד פשוט, אם אתם בקטע של ציפוי בצבע אחיד- מנעולן יוכל לספק את הטפט וגם להדביק אותו. ואם אתם רוצים טפט מיוחד עם דוגמא, כדאי לפנות לחברה.

בכל מקרה, גם אם אתם בוחרים בחברה וגם אם במנעולן, כדי לחסוך לכם כסף וגם עוגמת נפש, בקשו תמונות של עבודות קודמות (לא תמונות קטלוג, הכל יפה בקטלוג). כך תוכלו להתרשם גם מהטפט וגם מהעבודה.

 

מצלמת וידאו והנה עוד חמישה טיפים לציפוי דלתות:


מחיר ציפוי דלתות

מחיר מחיר ציפוי דלת פנים נע בין 800-970 ₪ לשני צדדים.

מחיר מחיר ציפוי דלת כניסה סטנדרטי (בצבע אחיד, בלי דוגמאות מיוחדות) נע בין 800-1,100 ₪ לשני צדדים ובין 400-550 ₪ לצד אחד בלבד.

בית מוגן אם תרצו לצפות יותר מדלת אחת, המחיר לדלת ירד.

בית מוגן המחירים כוללים את הטפט, ההתקנה ומע"מ.


אנשי ציפויי דלתות מומלצים

חיפוי דלתות הוא דרך מצוינת לשפר את המראה של הדלת שלכם, אבל אל תצפו לשדרוג משמעותי מהדבקה לא מקצועית. בקיצור, הכנו לכם רשימה של אנשי ציפויי דלתות מומלצים עם חוות דעת מלקוחות קודמים וכמובן תמונות של עבודות. אחרי הציפוי, תצפו לשיחה מאיתנו, בה נשאל גם אתכם, איך היה בעל המקצוע. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה ציפוי דלתות?

מחיר ציפוי דלת משני הצדדים הוא בממוצע 900 ₪.

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק