מוקד מידרג: 1-700-707-233

ציפוי מקרר

שיפצתם את המטבח אבל המראה המתכתי של המקרר הורס לכם הכל? בדיוק בשביל זה יש ציפוי מקרר. ציפוי מקרר זה תהליך פשוט ומהיר שיגרום למקרר לשנות את פניו ולהתאים את עצמו לציפיות שלכם 😊 איך מתקינים ציפוי מקרר וכמה הוא עולה (רמז: בדרך כלל בין 800-1,200 ₪) כל הפרטים ממש כאן


מתי עושים ציפוי מקרר

יש שתי סיבות לציפוי המקרר:

אחד עיצוב - ברוב המוחלט של המקרים, ציפוי מקרר נובע מהרצון להתאים אותו ללוק הכללי של המטבח. אם שיפצתם את המטבח ועכשיו כולו בצבע לבן, סביר מאוד שיהיה לכם פחות יפה בעין שהמקרר מנירוסטה, ותרצו לצפות אותו בהתאם.

שתיים ניקיון והגנה - לפעמים המקרר מעלה חלודה או נוצרת בו קורוזיה, בטח אם יש בו פונקציה של בר מים או יצירת קרח. ציפוי מקרר זו דרך לשמור עליו מפני הנזקים האלה. בנוסף, ציפוי מקרר יכול לחפות על דפיקות או שריטות שיש על המקרר ואם מדובר במקרר שעומד בחוץ הוא יכול לסייע גם בהגנה מפני השמש. לחולי הניקיון שבינינו, טפט למקרר מפחית משמעותית את הנראות של טביעות האצבעות על המקרר, וכך גם את הצורך לנקות אותן.

חיצים כפולים ציפוי מקרר לא אמור להתבלות ולהיהרס עם הזמן, ולכן אין המלצה או חובה להחליף ציפוי כל פרק זמן מסוים.

 

ציפוי מקרר בצבע שחור

סוגי ציפוי מקרר

יש שלושה סוגים של ציפויים למקרר:

מקרר טפט - טפט למקרר עשוי מנייר עם מדבקה ויכול לבוא בדוגמאות, עיצובים וצבעים שונים.

מקרר פולימר או PVC - חומרים יחסית גמישים, גם הם באים בעיצובים וצבעים שונים.

מקרר מגנט - חומר מגנטי פחות גמיש, שמגיע גם בצבעים ועיצובים שונים. כמו בציפוי דלת, גם מקרר לא מומלץ לצפות במגנט. הוא מתקלף מהר ונשרט בקלות, עד כדי כך שיש מצפי דלתות שאפילו לא עובדים עם החומר הזה. בנוסף, בטפט ופולימר החיתוכים יכולים להתבצע בצורה מדויקת יותר בגלל גמישות החומר.  

לב אל תדאגו, גם אם ציפוי המקרר שלכם לא עשוי ממגנט, עדיין אפשר להדביק על המקרר מגנטים.

נורת התרעה  באופן עקרוני אפשר להתקין ציפוי מקרר לבד, אבל לא מומלץ. ציפוי מקרר דורש דיוק רב בהתקנה שלו, ולכן ניסיון לעבודה עצמאית עלול להביא להדבקה לא מוצלחת. 


תהליך התקנת ציפוי מקרר

חשקה נפשכם בציפוי מקרר, מצאתם מצפה דלתות והתקשרתם אליו. ייתכן שמצפה הדלתות יבקש מכם לשלוח לו תמונה של המקרר, כך הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר.

זמן עבודה מהרגע שהתקשרתם ועד שמצפה הדלתות יופיע אצלכם בבית יכולים לעבור בין 7-14 ימי עסקים, תלוי בזמינות הציפוי שבחרתם ואם הוא קיים במלאי או שצריך להזמין אותו.

כשמצפה הדלתות יגיע אליכם הביתה הוא יפעל לפי השלבים הבאים:

אחד הסרת הטפט הקודם - במידה ויש טפט ישן במצב לא טוב, כלומר קרוע או מחורר, מצפה הדלתות יסיר אותו וינקה את כל שאריות הדבק אחריו, כדי לאפשר משטח חלק לטפט החדש.

שתיים פירוק ידית וחלקים נוספים - מצפה הדלתות יפרק את החלקים שניתנים לפירוק כמו ידית וקיוסקים (כמו בר מים ומגשים ליצירת קרח). במקררים שלא ניתן לפרק חלקים מסוימים, מצפה הדלתות יחתוך את הציפוי במדויק מסביב להם.

שלוש ניקוי חלודה וקורזיה - אם יש, מצפה הדלתות ינקה את המקרר מחלודה, שומן או קורוזיה, ובמידת הצורך יוסיף חומר איטום ושפכטל מיוחד.

ארבע התקנת ציפוי מקרר חדש - עכשיו כשהמקרר מוכן לפעולה, מצפה הדלתות יתקין את הציפוי החדש על המקרר, יחזיר את החלקים שפירק, והרי לכם מקרר כבקשתכם.

זמן זמן התקנת ציפוי מקרר הוא בין שעה לשעתיים וחצי, תלוי בגודל המקרר ובכמה קיוסקים יש.

 

מקרר מצופה בצבע אדום

מחיר של ציפוי מקרר

מחיר ציפוי מקרר תלוי בכמה גדול המקרר. ככל שהמקרר גדול יותר, משתמשים ביותר חומר והמחיר עולה בהתאם.  

רוחב מקרר סטנדרטי מגיע עד 1.20 מ', ותהיה בו דלת אחת או שתיים. מקרר גדול יכול להיות בעל שתי דלתות רחבות, ואפילו ארבע דלתות.

מקרר מחיר התקנת ציפוי על חזית מקרר סטנדרטי - 750-850 ₪.

מקרר מחיר התקנת ציפוי על חזית מקרר גדול - עד 1,200 ₪.

 

תוספות תשלום אפשריות

במקרה שהמקרר לא נמצא בתוך נישה שמסתירה את הצדדים, ייתכן ותרצו לצפות גם את צידי המקרר.

מקרר מחיר התקנת ציפוי על צד נוסף של המקרר - 400 ₪ לצד.

מקרר מחיר ליטוש קורוזיה או חלודה ושימוש בחומר איטום יוסיפו למחיר הכולל עוד 250-300 ₪.

מקרר מחיר הסרת טפט קודם - 250-300 ₪.

לרוב, הסרת הטפט הקודם לא תייקר את המחיר, למעט מקרים מיוחדים כמו הסרת מגנט.

כוכבית המחירים כוללים מע"מ.

אצבע אם יש לכם כמה דלתות לצפות או עבודות נוספות שמצפה דלתות יכול לעשות, כדאי לתאם איתו שיגיע לעשות את הכל באותה פעם, זה חוסך את עלות הביקור הבא ויכול לזרז את מועד הביצוע.


מצפי דלתות מומלצים לציפוי מקרר

החלטתם ללכת על ציפוי מקרר? מעולה. בשביל זה הכנו רשימה של מצפי דלתות מומלצים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר (או על יותר מצד אחד, איך שתרצו). אחרי שהמקרר יהיה מצופה לשביעות רצונכם, נתקשר אליכם כדי שגם אתם תוכלו לדרג את השירות. 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי צריך ציפוי מקרר?

ציפוי למקרר עושים בעיקר כשרוצים להתאים את המקרר למטבח שעוצב מחדש. בנוסף, ציפוי מקרר יכול לשמור עליו מפני חלודה או קורוזיה. 

כמה עולה ציפוי מקרר?

מחיר התקנת ציפוי על חזית מקרר סטנדרטי נע בין 750-850 ₪, בעוד המחיר להתקנת ציפוי על חזית מקרר גדול יכול להגיע עד 1,200 ₪. ציפוי הצדדים של המקרר יוסיף למחיר הסופי 400 ₪ לצד.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק