מוקד מידרג: 1-700-707-233

ציפוי דלת פנים

ציפוי דלת פנים יכול לעזור במקרה שיש פגמים בדלת או שרוצים לגוון ולהחליף עיצוב. ההתקנה שלו עולה בין 800-970 ₪, ללא החלפה של חלקים נוספים. מה כולל תהליך ציפוי דלת פנים, האם אפשר לצפות לבד ומה כדאי לדעת לפני שמצפים את הדלת? כל הפרטים כאן בפנים


ציפוי דלת פנים

בדומה לדלת פלדלת, ציפוי דלת פנים נחוץ כשרוצים לכסות פגמים, הצבע של הדלת דהה או שרוצים לגוון בצבעים. עם זאת, בניגוד לדלת כניסה, כיוון שדלת פנים עשויה לרוב מעץ, עלולים להיות מקרים רבים יותר של קילופים של העץ או התנפחות כתוצאה מרטיבות, בהם ציפוי הדלת מחדש לא יעזור ויהיה צריך להחליף אותה לגמרי.

חץ בדלת פנים, בניגוד לדלת כניסה, אין גומיות שמחזיקות את הציפוי, ולכן עבודת הגימור צריכה להיות מדויקת ועדינה אפילו יותר, אחרת יכולות להיווצר פגיעות בציפוי הדלת שקשה להיפטר מהן כמו קיפולים לאורך ציפוי הדלת (שנקראים "ורידים"), או בועות, ולכן לא מומלץ להתקין ציפוי לדלת פנים באופן עצמאי.  

 

דלת פנים בציפוי לבן

ממה עשוי ציפוי דלת פנים

החומר הנפוץ ממנו עושים ציפוי לדלת, שנקרא גם טפט, הוא PVC, כיוון שהוא נוח לעבודה, חזק, גמיש וקל לניקיון. ה-PVC עמיד בפני שחיקה ומים וגם בפני שריטות עד לרמה מסוימת, ומגיע בעיצובים ודוגמאות שונים.

חיצים כפולים חשוב לציין ש-PVC זה שם כולל של חומר, ויש סוגים שונים של PVC כמו פולימר, וינוריט, או אינפיל, שהוא יקר יותר ומתאים לחדרים עם לחות גבוהה כמו מקלחת. לכן, אם מצפה הדלתות ישתמש בשם אחר אין מה להיבהל, רוב הסיכויים שמדובר בסוג של PVC.

בנוסף, PVC הוא אולי הנפוץ ביותר אבל הוא לא החומר היחידי ממנו מכינים ציפוי לדלת פנים, ולכן גם אם מצפה הדלתות שבחרתם יגיד לכם שהוא משתמש בחומר אחר, אפשר לברר איתו למה הוא בחר דווקא בחומר הזה לדלת שלכם.

איקס ברוב המוחלט של המקרים דלת פנים עשויה מעץ, ולכן, בניגוד לדלת פלדלת, אי אפשר לצפות אותה במגנט.

 

ציפוי דלת פנים בצבע עץ כהה

תהליך ציפוי דלת פנים

אחרי שהבנו מה זה ציפוי לדלת פנים בואו נדבר על איך מצפים דלת פנים שלב אחרי שלב.
 

לפני ציפוי דלת פנים

דלת פנים הזמן שייקח מהרגע שדיברתם עם מצפה הדלתות ועד שהוא יבוא אליכם הביתה תלוי בעיצוב שבחרתם. אם מדובר בעיצוב שקיים אצלו במלאי העבודה יכולה להיות מידית, ואם זה עיצוב שצריך לייצר במיוחד, העבודה יכולה להתבצע אפילו שבעה ימי עסקים מרגע השיחה. את העיצוב אפשר לבחור מתוך הקטלוג שמצפה הדלתות ישלח לכם, ולרוב לא יהיה הבדל במחיר בין העיצובים השונים.

דלת פנים בגלל הקלות של הרכבת דלת פנים, חלק ממצפי הדלתות יבחרו לפרק אותה מהמקום ולצפות אותה כשהיא מאוזנת, אבל זה לא בגדר חובה, אלא תלוי בשיטת העבודה של מצפה הדלתות.

דלת פנים במקרה בו יש טפט קודם על הדלת, אם הטפט במצב טוב ולא קרוע, מחורר בלוי או מתקלף מהדלת, אפשר להדביק מעליו את הטפט החדש. אם הטפט במצב לא טוב, מצפה הדלתות יצטרך להסיר אותו לפני. במקרים בהם הטפט הקודם עקשן ולא מוסר בקלות, תיתכן אפילו תוספת מחיר על הסרתו. 

 

ציפוי הדלת 

כל ההכנות הסתיימו והגיע הזמן לצפות את הדלת לפי השלבים הבאים:
 

אחד הוצאת חלקי הפרזול - בשלב הראשון מצפה הדלתות יפרק את כל חלקי המתכת בדלת, כגון ידיות ומנגנון.

שתיים שיוף הדלת - במידה ויש חלקים בולטים בדלת מחליקים ומיישרים אותם. אחרת, הם יבלטו מתחת לטפט. אחרי ההדבקה

שלוש ניקוי הדלת - מצפה הדלתות יעבור על הדלת עם סמרטוט רטוב כדי להוריד את שאריות האבק והשיוף אם יש.

ארבע הדבקת הציפוי - מצפה הדלתות ידביק את הטפט על הדלת מצד אחד או שניים, לפי בקשתכם. אם הוא בחר לפרק את הדלת מהמקום, הוא ירכיב אותה מחדש לאחר ההדבקה.

זמן עבודה זמן התקנת ציפוי דלת פנים לוקח בין שעה לשעתיים. טווח הזמן הארוך יותר הוא במידה יותר והדלת צריכה גם תיקוני שפכטל או ליטוש.

 

אחריות על ציפוי דלת פנים

האחריות על העבודה משתנה בין מצפי הדלתות. בדרך כלל האחריות תהיה בין שנה לשנתיים, ותכלול דהייה של הצבע או היווצרות בועות.

 

ציפוי דלת פנים בצבע עץ בהיר

מחיר ציפוי דלת פנים

מצפה דלתות יגיע גם לציפוי דלת פנים בודדת, אבל מומלץ לקרוא למצפה דלתות אם יש כמה דלתות פנים שצריכות ציפוי, רצוי ארבע ומעלה. ככל שיהיו יותר דלתות לציפוי בבית, המחיר לדלת יירד, גם אם הדלתות הנוספות לא יהיו דלתות פנים.  

החלפת חלקי פרזול כמו ידיות, צילינדר או מנגנון נעילה יוסיפו למחיר, בהתאם לכמות החלקים וסוג החלקים אותם תרצו להחליף.

דלת פנים מחיר ציפוי דלת פנים נע בין 800-970 ₪ לשני הצדדים, כולל מע"מ.


אנשי ציפוי דלתות מומלצים לציפוי דלת פנים

הגעתם למסקנה שזה הזמן לשינוי וציפוי דלת פנים זה הפתרון, ועכשיו רק צריך למצוא מי יכול לעזור לכם עם זה. כאן תוכלו למצוא רשימה של אנשי ציפוי דלתות מומלצים לציפוי דלת פנים, שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אנחנו מצפים כבר לשמוע את חוות הדעת שלכם אחרי השירות 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה ציפוי דלת פנים?

מחיר ציפוי דלת פנים ללא החלפה של חלקים נע בין 800-970 ₪ לשני הצדדים, כולל מע"מ.

מה זה ציפוי PVC?

PVC הוא החומר הנפוץ ביותר לציפוי דלתות פנים וגם דלתות חוץ. גם הוא מתחלק לסוגים שונים ומחירים שונים, אבל באופן כללי מדובר בחומר נוח לעבודה, חזק ועמיד בפני שחיקות, מים ואפילו שריטות עד לרמה מסוימת.

האם אפשר לצפות דלת פנים עצמאית?

כיוון שבדלת פנים, בניגוד לדלת כניסה לבית, אין גומיות שמחזיקות את הציפוי, החיתוך והגימור בהתקנת הציפוי צריכים להיות עדינים ומדויקים אפילו יותר, ולכן לא מומלץ לצפות דלת פנים לבד.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק