מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צורי
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.95
מחיר 9.80
איכות 9.96
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיר פישביין, כפר סבא.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה בסקודה אוקטביה 2014.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר פורשט, רעננה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה לרכב מסוג סקודה פאביה שנת 2013.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מדהים! עוד לפני ששילמתי לו הוא נתן לי עצות איך להתמודד עם כל הסיטואציה, ענה לי בכנות והיה סופר מקצועי. הוא עשה עבורי את כל העבודה מול המוסך והתשלום היה הוגן לדעתי ובזמן נוח, גם אחרי שסיימנו את העבודה לגמרי הוא הסכים לעזור לי בייעוץ לקניית רכב בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אופיר, כפר סבא.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה לרכב מסוג מיצובישי שנת 2017.
חוות דעת:
צורי היה באמת מדהים, מאוד שירותי ומאוד זמין. בחור מקצועי, נתן חוות דעת מהירה וידע לענות על כל השאלות שלי. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד ח. רעננה.
משוב: 16/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרק אברמוב, כפר סבא.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה.
חוות דעת:
היה מקצועי, נתן יחס טוב, הוא מכווין, מקשיב, יודע לתקן את התקלה ליווה אותי לאורך כל התהליך וטיפל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור טלר, רעננה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ עבור הערכת נזק לאחר תאונה ברכב סקודה סופרב שנת 2011.
חוות דעת:
הוא ממש עשר! באמת אדם תותח חבל על הזמן. הוא עזר לי, המליץ מה לעשות וכיוון אותי מה להגיד לשמאי הרכב מטעם הביטוח כך שלא נעזרתי בשירותיו בסופו של דבר אבל הוא ממש ממש עזר לי ובאמת בן אדם זהב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שונית ירון, כפר סבא.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה לרכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעובדה. הוא עמד בזמנים, נתן הערכה כמו שצריך והיה נעים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מרקו, כפר סבא.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
שמאות רכב אחרי תאונה.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי ומאד סימפתי. אני מאד מרוצה. הוא הגיע גם לבית וגם למוסך לוודא שהכל מתנהל כשורה. חבל על הזמן איזה שירות קיבלתי. נשאר איתי בקשר אחר כך לשאול שהכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גת, כפר סבא.
משוב: 30/03/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בעקבות תאונת דרכים.
חוות דעת:
הוא מבין בצורה לא רגילה את החומר, נותן תחושה מאד אמינה ומקצועית והסביר הכל בצורה מפורטת. בנוסף נתן עצות מעולות, מכוונות מטרה ולקח מחיר מאד מאד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי ה., פתח תקווה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה לרכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה אחלה, מצוין. הוא הגיב מהר, הגיע איתי למוסך באותו זמן עם הרכב, עשה את העבודה כמו שצריך וזה נגמר מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששמאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שמאות רכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק