מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.99
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.99
מחיר 9.92
איכות 9.97
דירוג כללי 9.99
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור טלר, רעננה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ עבור הערכת נזק לאחר תאונה ברכב סקודה סופרב שנת 2011.
חוות דעת:
הוא ממש עשר! באמת אדם תותח חבל על הזמן. הוא עזר לי, המליץ מה לעשות וכיוון אותי מה להגיד לשמאי הרכב מטעם הביטוח כך שלא נעזרתי בשירותיו בסופו של דבר אבל הוא ממש ממש עזר לי ובאמת בן אדם זהב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שונית ירון, כפר סבא.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
הערכת נזק לאחר תאונה לרכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעובדה. הוא עמד בזמנים, נתן הערכה כמו שצריך והיה נעים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מרקו, כפר סבא.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
שמאות רכב אחרי תאונה.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי ומאד סימפתי. אני מאד מרוצה. הוא הגיע גם לבית וגם למוסך לוודא שהכל מתנהל כשורה. חבל על הזמן איזה שירות קיבלתי. נשאר איתי בקשר אחר כך לשאול שהכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גת, כפר סבא.
משוב: 30/03/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בעקבות תאונת דרכים.
חוות דעת:
הוא מבין בצורה לא רגילה את החומר, נותן תחושה מאד אמינה ומקצועית והסביר הכל בצורה מפורטת. בנוסף נתן עצות מעולות, מכוונות מטרה ולקח מחיר מאד מאד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי ורמל, רחובות.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
הערכת נזק לרכב יונדאי לאחר תאונה.
חוות דעת:
צורי היה מצוין מבחינתי! הוא הגיע אליי תוך חצי שעה להערכת הנזק ולמילוי הדוח. הוא היה מאוד נחמד והמשיך ללוות אותי גם אחרי במהלך התיקון במוסך, ואני מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוני רויס, מודיעין.
משוב: 23/09/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב בן שלוש, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
חוות דעת לגבי רכב לפני החזרה לחברת ליסינג לרכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
הוא בעצם עשה לי עבודת שמאות מרחוק על סמך תמונות ששלחתי לו, מה שהוא אמר בעצם פתר לי את הבעיה ולא הייתי צריך ללכת לעוד שמאי. עשה עבודה מדהימה! יש לי רק מילים טובות וגם לא לקח תשלום עבור העבודה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר לוין, רחובות.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לשמאות רכב.
חוות דעת:
דיברתי עם צורי והוא עזר לי מלא דרך הטלפון, הסביר לי איפה למצוא את כל המידע בעצמי ללא צורך בשירותים שלו. כיוון אותי מה לעשות ולמי לפנות בנוגע למקרה נוסף שהיה לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה צדקני, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
הערכת נזק עבור רכב של חברת קיה שנת 2010 לאחר תאונה.
חוות דעת:
העבודה שלו הייתה מצוינת, הוא עשה אותה כמו שצריך וכמו שקבענו, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הרץ, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הערכת שווי רכב מסוג יונדאי לאחר תאונה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, אדיב ועשה את העבודה. הוא הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששמאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שמאות רכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק