מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 10.00
מחיר 9.67
איכות 9.94
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי חיון, קרני שומרון.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של מערכת יונקרס חימום מים בגז של חברת Rinnai.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מכל העבודה שלו. הוא עמד בזמנים והמחירים הם מחירי שוק לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור ישובי השומרון

נדב ישעיהו, שילה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת לחימום מים וגז.
חוות דעת:
השירות היה יעיל ומהיר, אדם מאוד אדיב. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידיה שפיץ, שילה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של יונקרס מחמם מים בגז תוצרת RINNAI וחיבור נקודת גז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מצוין. הגיע בזמן שקבענו ועשה את העבודה במקצועיות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן חכם, אלפי מנשה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דיזות בכיריים מחברת Sauter.
חוות דעת:
אחלה בחור, ישר ואמין. עשה עבודה טובה השקיע ובדק לאחר התיקון שהבעיה נפתרה, דייק בזמנים שקבענו מראש ואפילו היה צריך לחכות לי כמה דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פליקס, אריאל.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז והתקנת כיריים.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, מקצועי, אדיב, מהיר, עומד בזמנים ויש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטב סגל, קדומים.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז מחברת סאוטר שכלל החלפת דיזות.
חוות דעת:
הוא מעולה הגיע הכי מוקדם שיכל, הלהבות היו חלשות וחלק לא עבדו בכלל, טיפל בבעיה והמחיר הוגן, ממש הציל לי את הכיריים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה פ, יצהר.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז ובדיקת מערכת גז.
חוות דעת:
היינו ממש מרוצים מדוד! הוא היה זמין, הגיע מאוד מהר ובשעה שקבענו, הוא הבין את המצוקה שלנו ונתן שירות מצוין. השרה אווירה טובה ואפילו הסביר לילדים מה הוא עושה. דאג שהכל נעשה בצורה בטיחותית והעבודה עצמה הייתה מהירה, נקייה והמחיר היה מצוין. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ר, מעלה שומרון.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
חיבור בין תנור לגז מחברת BEKO.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן ועשה את העבודה שהייתי צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדי מילוב, עלי זהב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
התקנה וחיבור של כיריים גז.
חוות דעת:
בחור מעולה, מקצועי, יודע את העבודה, היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ש. עלי זהב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
הכנה לקמין, לחימום מים ולגז בבניית בית חדש.
חוות דעת:
הוא תותח על! אני מאוד מרוצה מהשירות, פעם ראשונה שאני עובד איתו. הקפיד על כל התקנים, בדק שהקבלן עובד לפי התקן של הגז בישראל, בדק שהמיקום של הבלונים עומד בתקן ולא הסכים לעשות שום דבר שלא בתקן. המחיר הוגן, אדם ישר והגון. בנוסף, עשה עבורי מחקר לחלופות למחמם מים שנותנים שירות באזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק