הוא איש מקצוע מצוין גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת השירותיות- הוא אדם מאוד נעים, מקשיב לצרכי הלקוח, מנומס וסבלן. לקחנו אותו לשני אירועים ובשניהם הייתה לנו חוויה חיובית. בגלל המצב לא ידענו בהתחלה איפה נעשה את האירוע ושמוליק היה גמיש להגיע גם לאזורים אחרים.