מוקד מידרג: 1-700-707-233

הסעות לאילת

מחפשים הסעות לאילת? לפני שתוציאו הרבה כסף על ההסעה, בואו ניישר קו. ישנם שלושה סוגי הסעות לאילת: באוטובוס, במיניבוס או במונית. חוץ ממחיר ההסעה עצמה, אם תבחרו לעשות עצירה בדרך, תשלמו עוד כ-200 ש"ח לכל שעת המתנה של הנהג. במאמר הבא נספר לכם גם כמה בדיוק עולה הסעה לאילת, נוסיף טיפים לנוסעים וכמובן ניתן המלצות פרקטיות על חברות הסעות לאילת. נסיעה ממוזגת ונעימה! 🚙


הסעות לאילת

הסעות לאילת יכולות להגיע במגוון צורות: הסעה במונית לקבוצת חברים, הסעה במיניבוס למשפחה מורחבת ועד הסעה באוטובוס לתלמידים, תיירים או עובדים.

מחיר הסעה לאילת כולל בתוכו בדרך כלל גם איסוף מ-1-3 מקומות (האיסוף לרוב לא יעלה את המחיר, משום שהרכב גם ככה משוריין ליום נסיעה שלם), וגם את עצירות התרעננות: עצירה של 20-30 דקות בתחנת דלק כדי למתוח רגליים, לרוץ לשירותים ואולי גם לקנות בקבוק שתיה קרה SOS.

אם תבחרו בעצירה ארוכה יותר, כמו עצירה אצל חברים באזור או הפסקה ארוכה יותר באמצע המדבר כדי לעשות למסלול, תצטרכו לשלם גם על זמן ההמתנה של הנהג: בין 150-200 ש"ח לשעת המתנה.

 

אוטובוס להסעות לאילת

טיפים שכדאי לדעת - הסעות לאילת

לפני שנפרט על המחירים (יגיעו עוד רגע, מבטיחים!), כמה נקודות חשובות בהסעות לאילת:

כוכבית אקסטרה מקום לתיקים - כששוקלים השכרת מיניבוס לאילת,  צריך לזכור שמיניבוס הוא רכב ללא בגאז' גדול - או בכלל.  מהסיבה הזו, לעיתים תזמינו הסעה ל-15 איש ותופתעו לגלות מיניבוס 20 מקומות. הנהג לא מתכוון לעקוץ אתכם: מן הסתם הוא הוסיף את 4 המושבים הנותרים כדי לאפשר אחסון של המזוודות והתיקים, ונתן לכם מראש את המחיר של המיניבוס המתאים. אם עדיין לא הזמנתם הסעה, שווה לשאול על מקום למזוודות כבר בשיחת הבירור, כך שתבואו מוכנים.

 

אוטובוס הסעות בדרך לאילת

 

כוכבית הזמנת הסעה הלוך-חזור - ההסעה לא תחכה לכם עד שתחזרו מאילת (אלא אם כן תזמינו את מוטי הנהג להצטרף, הוא חברמן רציני), ואת הדרך חזרה הוא יצטרך לעשות לבד - גם אם הזמנתם נסיעת הלוך חזור. למרות זאת, עדיין מומלץ להזמין את שני הכיוונים יחד משתי סיבות: הראשונה, ראש שקט בזמן הטיול, והשנייה - לחברת ההסעות יהיה קל יותר להתארגן בהתאם ולהבטיח לכם רכב מראש, דבר חשוב מאוד בעיקר בעונה החמה (תרתי משמע… 😉).
מי יודע, אולי הם אפילו ימצאו קבוצה משלימה לשלכם באותו היום (כמו קבוצה שמגיעה למלון בדיוק ביום שבו אתם יוצאים), ואולי זה אפילו ישתקף במחיר - בצורת הנחה קטנה.

כוכבית נצלו את הנסיעה - אם כבר יצאתם לנסיעה ארוכה ומעייפת, שווה לשקול ניצול שלה לחוויות נוספות. עצירה למנוחה בים המלח, מסלול בעין יהב או מעבר במרכז המבקרים של יטבתה יכול לתת גם הפוגה מרעננת, וגם הרגשה שלא בזבזתם יום על נסיעה בלבד.

(זכרו! אם זה מה שתכננתם, התשלום על שעת המתנה של הנהג הוא סביב ה-200 ש"ח לשעה).

 

מיניבוס להשכרה

מחירי הסעות לאילת

מחיר הסעות לאילת מושפעת בעיקר משני גורמים: כמו בכל מחירי הסעות, מהמרחק אותו תעברו (הסעה מבאר שבע תהיה זולה יותר ביחס להסעה מרמת גן), ומסוג הרכב איתו סגרתם הסעה. המחיר עולה בהתאם לכמות המושבים, כאשר מונית (= רכב הסעות שקטן ממיניבוס) היא הזולה ביותר, אחריה באים המיניבוסים השונים ולבסוף, היקר ביותר הוא האוטובוס להשכרה.

(זול/יקר - בהסתכלות גלובלית. שימו לב שככל שהרכב גדל, כך המחיר למושב בודד יורד).

בולט מסיבה FUN FACT - על מחירי הסעות לאילת לא גובים מע"מ! זכיתם - אילת היא עיר התיירות ללא המע"מ, וכך גם ההסעות ממנה ואליה :) 
 

טווחי מחירים של הסעות לאילת:

בולט מונית מחיר הסעות לאילת במונית: עלות הסעות לאילת במונית 4 מקומות נעה בטווח ממוצע של 1,600-1,900 ש"ח לכיוון. מחיר ההסעה במונית 6 מקומות נע בטווח ממוצע של 1,800-2,100 ש"ח לכיוון.

בולט מיניבוס מחיר השכרת מיניבוס לאילת: עלות הסעות לאילת במיניבוס 20 מקומות נעה בטווח של 2,400-2,700 ש"ח לכיוון.

בולט אוטובוס מחיר השכרת אוטובוס לאילת: עלות הסעות לאילת באוטובוס, נעה בטווח של 3,000-3,800 ש"ח לכיוון.

 

מונית 4 מקומות להסעות לאילת

חברות הסעה מומלצות להסעות לאילת

תמיד כיף כשהנהג הוא חברה'מן, אבל בנסיעה לאילת זה חשוב במיוחד - הנסיעה היא ארוכה, העצירות הן קצרות, וחם. לכן, ההבדל בין נהג נעים לנהג עצבני יכול להיות משמעותי במיוחד :) אבל אין טוב יותר ממראה עיניים, ולכן לא נספר לכם בעצמנו אלא נצרף רשימה של חברות הסעה מומלצות שמציעות גם הסעות לאילת. לכל אחת מהן דירוג על פי חוות דעת של לקוחות קודמים, ותוכלו לבדוק בעצמכם ולפנות למתאימות. נסיעה טובה!  שמש


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק