מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 15 מקומות - מחיר

אם אתם קבוצה גדולה אבל לא גדולה במיוחד, מיניבוס 15 מקומות יכול להתאים בדיוק לכם - בין אם מדובר בהסעה לחתונה, לנתב"ג או לטיול באילת. במאמר הבא נבדוק מה המחיר של מיניבוס 15 מקומות (ל-150 ק"מ בשעות הבוקר, לדוגמא, המחיר יהיה כ-1,500 ש"ח), מה יכול להשפיע עליו (הרבה מאוד! אחרי הצהריים, למשל, המחירים שונים לגמרי), ואפילו נצרף הצעות מחיר והמלצות על חברות הסעות עם מיניבוס 15 מקומות. שתהיה נסיעה טובה! 🚐


מחיר מיניבוס 15 מקומות

מחיר השכרת מיניבוס 15 מקומות תלוי בלא מעט גורמים שונים, כמו מרחק, שעת יציאה, שעות המתנה ועוד. מהסיבה הזאת לא נוכל לתת לכם טווח מחירים מדויק, אבל כן נוכל להגיד להם מה משפיע על המחיר ולצרף דוגמאות שיתנו קצת פרספקטיבה. דוגמה כזו, למשל: מחיר השכרת מיניבוס 15 מקומות לנסיעה של 150 ק"מ, בשעות הבוקר, יהיה כ-1,500 ש"ח.

באופן כללי, מיניבוסים מגיעים בגודל של 14, 16, 20 או 22-23 מקומות. כל חברת הסעות תתמחר אחרת, אבל מכיוון ש-14-16 מקומות (ובתוכם 15 מקומות) צורכים אותה כמות דלק, המחיר לא ישתנה הרבה וההפרש בינהם יעמוד על 50-100 ש"ח בלבד. 

מיניבוס של 20-22 מקומות כבר דורש כמות גדולה יותר של דלק, ולכן יכול להגיע להפרש של כ-500 ש"ח יותר ממיניבוס 15 מקומות. מיניבוס 23 מקומות נדיר בארץ והרכישה שלו יקרה יותר, ולכן מחירו יהיה גבוה בהרבה משאר המיניבוסים.

השכרת מיניבוס

מה משפיע על מחיר מיניבוס 15 מקומות

מרחק נסיעה

מרחק = זמן ודלק (המשוואה הבסיסית בעולם ההסעות 😉), ולכן הגיוני שככל שתסעו יותר - כך המחיר יעלה. מחיר ממוצע לנסיעה מירושלים לתל אביב (65 ק"מ) נע בין 700-900 ש"ח. תוסיפו עוד ק"מ - והמחיר יזוז ביחס כמעט ישר, בהנחה שלא הוספתם משתנים נוספים.

 

שעות נוספות

באופן רשמי, ב-17:00 מסתיים יום העבודה של נהגי הסעות - וכל חריגה תיכנס כבר לתחום של שעות נוספות. אם תחפשו לארגן הסעה לטיול בשעות בית הספר, מן הסתם תשלמו פחות מהסעה לחתונה בשעות הלילה. לדוגמה:

כוכבית מחיר הסעה במיניבוס 15 מקומות מירושלים לטיול בנס ציונה + 7 שעות ליווי עם המיניבוס (בין 8:00-15:00) תעלה כ-1,750 ש"ח. 

כוכבית מחיר הסעה במיניבוס זהה מירושלים לחתונה בנס ציונה + 7 שעות ליווי (בין 19:00-02:00) תעלה בסביבות 2,050 ש"ח.

המחיר גם משתנה בהתאם לשעה ביום - שעות הבוקר הלחוצות או שעות ההחזרה מבתי הספר והגנים מועדות לפקקים, ולכן צורכות יותר זמן ודלק. וזמן + דלק = כסף, זוכרים?...

 

שעות ליווי

תמחור השכרת מיניבוס 15 הולך בדרך כלל לפי עד 12 שעות ליווי עם נהג. מעבר לכך, המחיר יתחיל לעלות - ויעבור לתמחור שהוא יותר לפי ימים מאשר לפי שעות. לדוגמא, חובה לדאוג לנהג ללינה והמחיר הוא גלובלי בהתאם לכמות הימים.

במקרה של הסעה צמודה עד 12 שעות, המחיר תלוי באופי הנסיעה ובמספר שעות ההמתנה. כך לדוגמא, נהג מיניבוס 15 מקומות שמלווה כיתה מראשון-לציון לירושלים, וממתין לה שעה וחצי, יתמחר את הנסיעה בכ-1,200 ש"ח. נהג מיניבוס 15 מקומות שמלווה כיתה ליום סיור מראשון-לציון לירושלים, ומלווה אותם במהלך 7 שעות בטיול כולל 5 שעות המתנה, יגבה מחיר של 1,550 ש"ח.

 

צד אחד או שניים 

אם תכננתם הסעה לחרמון לכל החבר'ה, ומשם תסתובבו עצמאית, לא ציפיתם שהנהג יחכה שם בסבלנות, נכון? אלא אם תכננתם להציע לו להצטרף, הנהג יחזור לנקודת המוצא - והפעם הוא יעשה את זה עם מיניבוס 15 מקומות ריק. ולכן - נסיעת צד אחד לרוב לא זולה הרבה יותר מנסיעה הלוך-חזור, כי היא חד צדדית רק בשבילכם.

נורה 2 טיפ שלנו: במידה ותכננתם רק נסיעה הלוך, נסו למצוא דרך למלא את המיניבוס בחזור (לדוגמא, בנסיעה לנתב"ג: לגיטימי לשאול את הנהג אם הוא מצא קבוצת נוסעים שבדיוק צריכה החזרה מהשדה, ככה שתהיה הוזלה לשתי הקבוצות). 

 

השכרת מיניבוס לנתב"ג

 

אם כן תחזרו עם הנהג, ייצא לכם ולו משתלם יותר: הנהג גם ככה חוזר, ולכן המחיר על החזור יהיה זול מההלוך (או מחיר כללי נמוך בהרבה ממחיר שתשלמו על שתי הסעות נפרדות, הלוך וחזור). לדוגמא: בנסיעה הלוך מחיפה לנתניה, בשעות הבוקר, מחיר מיניבוס 15 מקומות יהיה כ-850 ש"ח. במקרה של אותה נסיעה הלוך-חזור, עם 3 שעות המתנה (כמו סיור במוזיאון), המחיר הכולל יהיה כ-1,450 ש"ח.

לב שימו לב - כלל הזהב הוא מקסימום 2-3 שעות המתנה בין הלוך לחזור. מעבר לזה, חלק מהנהגים יתחילו לגבות תשלום גם על ההמתנה, ואולי כבר יהיה לכם רווחי יותר להפריד נסיעות.

 

מחיר מיניבוס לפי עצירות

כמות העצירות משפיעה על המחיר, מכיוון שגם היא מתורגמת ישירות לדלק. כמובן שעצירה בעיר נפרדת תעלה את המחיר, אבל גם עצירות בתוך אותה העיר מייקרות: שלוש עצירות של מיניבוס 15 מקומות בתוך עיר גדולה (כמו ירושלים) יכולות לקחת את אותה כמות דלק של נסיעה מירושלים לתל אביב, ולהכפיל את המחיר הכללי.


גורמים נוספים שמשפיעים על מחיר מיניבוס 15 מקומות

חשבתם שכאן גמרנו? לא ולא! חוץ מהדברים המרכזיים שמרכיבים את הצעת המחיר, יש דברים נוספים שיכולים להשפיע.

אחד עונת ההסעה: הסעה בקיץ תעלה יותר, כי זו תקופה מבוקשת יותר.

שתיים לקוחות חוזרים: כמו בכל עסק, בעלי חברות הסעות יתגמשו יותר במחיר לקראת לקוחות שנעזרו בהם בעבר.

שלוש סוג הרכב: מיניבוס 15 מקומות שמוגדר כרכב יוקרה / רכב מפואר יכול לעלות סביב ה-100$ לשעה.

ארבע נסיעה בכביש אגרה: לדוגמה, נסיעה בכביש 6 תייקר את המחיר בכ-100 ש"ח נוספים. 

 

מיניבוס 15-16 מקומות להשכרה

דוגמאות להצעות מחיר - מיניבוס 15 מקומות

בגלל שמחיר מיניבוס 15 מקומות מושפע מלא מעט גורמים קשה לתת טווח אחיד, ולכן ניתן כמה הצעות מחיר לדוגמה שיתנו קצת פרספקטיבה. הצעות המחיר מגלמות בתוכן כמה מרכיבים: מחיר הדלק עצמו, מחיר עבודת הנהג והעמלה שלוקחת חברת ההסעות. מעבר לזה, נכנסות כלל התוספות והבקשות של הצורך הייחודי שלכם.

 

מחיר נסיעה מאזור גוש דן לטבריה והגליל התחתון:

- הסעה עם מיניבוס 15 מקומות

- מרחק נסיעה כולל: 400 ק"מ.

- רכב הסעה ונהג צמוד ל10-12 שעות.

- שעות נסיעה: בוקר

- איסוף מנקודה אחת.

סה"כ מחיר ההסעה: 2,200 ₪ + מע"מ.

 

מחיר נסיעה מאזור גוש דן לאילת:

- הסעה עם מיניבוס 15 מקומות

- מרחק נסיעה כולל: 340 ק"מ.

- רכב הסעה ונהג צמוד ל-5 שעות.

- שעות נסיעה: אחרה"צ

- איסוף מנקודה אחת.

סה"כ מחיר ההסעה: 3,000 ₪ + מע"מ.

 

מחיר נסיעה מאזור באר שבע לנתב"ג:

- הסעה עם מיניבוס 15 מקומות

- מרחק נסיעה כולל: 95 ק"מ.

- רכב הסעה ונהג צמוד ל-3 שעות.

- שעות נסיעה: לילה

- איסוף משתי נקודות בב"ש.

סה"כ מחיר ההסעה: 1,850 ₪ + מע"מ.

 

מבט מבפנים על מיניבוס הסעות

איך להוזיל את מחיר המיניבוס

אייקון מיניבוס אל תזמינו רכב גדול מידי. מספיקה לכם מונית גדולה? אל תזמינו מיניבוס 15 מקומות. מספיקים לכם 15? אל תלכו על 20. זה אולי מפתה להזמין גדול יותר 'ליתר ביטחון', אבל חבל שתוציאו כסף מיותר.

אייקון מיניבוס תבדקו האם משתלם לפצל נסיעות. אם אתם צריכים הסעה הלוך-חזור ממקום מסוים, תבקשו הצעת מחיר להסעות פלוס המתנה, ותבררו במקביל גם הסעות נפרדות (אחת מהאזור ממנו תצאו, השנייה מהמקום אליו הגעתם - חזור). כך תוכלו להשוות ביניהן ולבחור את מה שישתלם יותר.


חברות הסעות מומלצות למיניבוס 15 מקומות

חשוב לזכור שאחרי כל הבירורים והחסכונות, נהג עצבני ומריר שהחליט שלא בא לו לחכות לנוסע האחרון יכול להרוס את כל החוויה. קשה לדעת מראש מי יהיה כזה ומי לא, בייחוד כשמי שאיתו סגרנו בטלפון הרבה פעמים לא יהיה זה שיסיע בפועל. בדיוק בגלל זה אספנו כאן רשימה של חברות הסעות מומלצות, שמציעה גם מיניבוס 15 מקומות. לכל אחת מהחברות דירוג ומשוב על כל עבודה שנעשתה דרכם באתר, כך שתוכלו לשמוע חוויות קודמות ממש מכלי ראשון. דרך צלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק