מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון PDR

תיקון pdr היא שיטה ליישור מכות המעטפת החיצונית של הרכב, המתאימה במקרים של מכות פח יבשות, כלומר מכות שלא השאירו סימנים של דהיית הצבע, כמו שריטות וקילופים. למעשה תיקון pdr יכול להסיר את הנאחס של מכת עגלת סופר טועה או מכת ברד עוצמתי שהכה ברכב שלכם, בלי צורך בעבודת פחחות ארוכה ויקרה.

תיקון pdr לרכב

מה זה תיקון PDR לרכב?

תיקון PDR , או בשמו המלא  Paintless Dent Repair, היא שיטה להסרת שקעים ברכב ללא שימוש בצבע. העיקרון שמנחה את שיטת התיקון הזו הוא הפעלת כוח פיזי מתון, כך שמצד אחד מכת הפח תתיישר, ומצד שני לא יגרם לפח נזק, קצת בדומה לבקבוק שנמעך ומנסים ליישר אותו מחייך

תיקון pdr זהו שם כולל לכמה שיטות שונות להפעלת כוח ליישור מכות כמו שימוש בחום, נקישות או שימוש בוואקום או מגנט. בחירת השיטה המתאימה ביותר משתנה בהתאם לסוג מכת הפח שיש לכם, ומידת הנגישות אליה. אם יש לכם מכה שטחית ונגישה, כמו למשל שקע שנוצר מאדם שנשען על דלת הרכב, הפחח ישתמש בלחיצות חום, ללא פירוק חלקי הרכב.
לעומת זאת, אם יש מכה עמוקה יותר הפחח ישתמש בשיטת וואקום, שמצריכה גישה למוקד המכה משני צידי הפח, לשם כך הוא יפרק את החלון או את הדלת. לתיקון pdr, תיקון מכות פח ללא שימוש בצבע, יש לא מעט יתרונות, אך חשוב לזכור שלא תמיד הוא אפשרי וכדאי.

תיקון pdr לרכב

יתרונות תיקון pdr לרכב

וי  שמירה על חלקי הרכב המקוריים - בניגוד לתיקון הפחחות המסורתי שמפחית את ערכו של הרכב, תיקון pdr מתבצע על חלקי הרכב המקוריים, הוא נחשב לתיקון שטחי ומינורי ולכן לא משפיע על ערכו של הרכב מול חברת הביטוח או בעת מכירת הרכב.

וי עלות - תיקון pdr לא דורש החלפה של חלקים, ולכן הוא זול משמעותית ביחס למחיר תיקוני הפחחות המסורתיים.
 

וי משך זמן מהיר- אומנם זה תלוי במצב הרכב וכמות המכות, אבל ביחס לתיקון פחחות מסורתית אשר כולל פירוק וצבע, תיקון מסוג pdr נחשב מהיר יותר, ולעיתים אפילו נמשך פחות משעת עבודה אחת.

הפעלת לחץ דו כיווני בתיקון pdr

שאלות שכדאי לשאול לפני תיקון PDR

רגע לפני שאתם נוסעים לפחח עם פגוש מעוך, ומבקשים ממנו לעשות תיקון pdr, יש כמה שאלות שכדאי לשים לב אליהם:

רכב מי הפחח?
תיקון pdr דורש עבודה עדינה מאוד, לעיתים הפעלה של לחץ רב מידי עוללה לגרום לנזק לפח, או עבודה בחום שיכולה לגרום לדהייה של הצבע, בעיקר אם יש לכם רכב בגוון כהה, ולכן חשוב לבחור פחח מקצועי וסבלני, עם ניסיון בעבודה בשיטה זו.

רכב מה עוצמת המכה?
שיטת התמחור בתיקון pdr נקבעת בין היתר על פי כמות הלחיצות שמפעיל הפחח, ולכן אם הרכב שלכם מעוך, גם אם אלו מכות יבשות בלבד, כדאי לעשות תיקון אחר הכולל פירוק. שימו לב שלפעמים עבודת התיקון היא יקרה ומתמשכת ולכן משתלם יותר לקנות חלק חדש.

רכב האם המכה במקום נגיש?
כדי לתקן את הרכב בשיטת pdr הפחח זקוק לנגישות למקום המכה, אם המכה היא במקום שאינו נגיש מספיק, יכול להיות שתצטרכו לבחור בשיטת תיקון אחרת.

מכת פח המתאימה לתיקון PDR

תיקון PDR לרכב – מחיר

המחיר לתיקון pdr נקבע על פי עוצמת מכת הפח, המיקום והגודל שלה. על פי פרמטרים אלו יקבע הפחח האם לפרק את חלקי הרכב, ובאיזו שיטת תיקון pdr להשתמש- בהתאם לכך יקבע את המחיר. למשל במקרה של מכת פח שנגרמה מהישענות אדם, אפשר ליישר את המכה על ידי לחיצה אחת, ללא פירוק. לעומת מכה בעוצמה רבה יותר שתדרוש פירוק ושימוש בוואקום.

מחיר מחיר תיקון pdr בלחיצה ללא פירוק נע בין 200-300 ₪  ללחיצה אחת.

מחיר מחיר תיקון פח הדורש פירוק חלקי רכב ושימוש בוואקום נע בין 500-600 ₪.


פחחים מומלצים לתיקון PDR

ברכותינו! החלטתם להסיר את מכות הנאחס הקטנות מהרכב ולהשתמש בשיטת תיקון pdr, עכשיו רק נשאר לכם לבחור את פחח הרכב שיסיר מעליכם את כל מכות השחור! בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם רשימה של פחחי רכב מומלצים עם חוות דעת של מאות לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה תיקון PDR?

תיקון pdr, או בשמו המלא Paintless dent repair, היא שיטה להסרת שקעים ברכב ללא שימוש בצבע. תיקון pdr הוא זול ביחס לתיקוני פחחות אחרים ומתאים בעיקר במקרים של מכות פח קלות.

כמה עולה תיקון PDR?

המחיר לתיקון pdr נקבע על פי עוצמת מכת הפח, המיקום והגודל שלה. על פי פרמטרים אלו יקבע הפחח האם לפרק את חלקי הרכב, ובאיזו שיטת תיקון pdr להשתמש- בהתאם לכך יקבע את המחיר.

מחיר תיקון בלחיצה ללא פירוק נע בין 200-300 ₪  ללחיצה אחת.

מחיר תיקון פח כולל פירוק חלקי רכב ושימוש בוואקום נע בין 500-600 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק