מוקד מידרג: 1-700-707-233

צביעת ג'נטים

צביעת ג'נטים יכולה לעשות שינוי במראה הרכב שלכם, להסתיר סימני שפשוף ושריטות, וכל זה בלי צורך בהחלפה יקרה של כל הג'נט. ריכזנו עבורכם את כל המידע על צביעת ג'נטים, איך צובעים ומה המחיר, כי הדרך לרכב מעוצב מתחילה בגלגלים!

צביעת גנטים לרכב

מתי עושים צביעת ג'נטים?

רכב  ג'נט הוא כינוי חביב לחלק הפנימי של הגלגל, הג'נט עשוי מסוגי מתכות שונות כמו ברזל, אלומיניום, סגסוגת, פלדה או טיטניום. לג'נט יש חשיבות בטיחותית ליציבות הרכב על הכביש, ולכן חשוב לדעת שצביעת ג'נטים לא יכולה לבוא במקום החלפת ג'נטים חלשים ובלווים, אלא מתאימה רק אם יש שריטות קלות, ואתם מעוניינים בחידוש חיצוני בלבד.

רכב  מה גורם לשריטות קלות על גבי הג'נטים, אתם שואלים במבט זחוח?
חנייה על מדרכה, שפשוף או סתם התיישנות טבעית, במקרה כזה צביעת ג'נטים יכולה להיות הפתרון הזול והמהיר לרענן את מראה האוטו שלכם.

רכב  צביעת ג'נטים היא עבודה שעושים פחחים, בדרך כלל כאלו שעושים גם עבודות של צביעת רכב, ובגדול יש שתי דרכים מרכזיות לצביעה: צביעה בתנור שדורשת את פירוק הג'נטים, או צביעת הג'נטים ללא פירוק, ועל שתיהן נפרט בהמשך הדרך.

 

צביעת גנט שחור

צביעת ג'נטים בתנור

אם אתם מהאנשים שמעדיפים את הדרך הבטוחה והארוכה, צביעת ג'נטים בתנור יכולה להתאים לכם. זו למעשה השיטה היסודית ביותר לצביעת ג'נטים, והיא כוללת כמה שלבים:

אחד פירוק הג'נט מהצמיג - הג'נטים הם החלק הפנימי של הצמיג, כדי להכין אותם לצביעה צריך לפרק את הג'נטים מהצמיגים. שימו לב שפירוק והרכבת הג'נט היא עבודה שדורשת מקצועיות, ולא כל פחח רכב יכול לעשות אותה, לרוב פחחי רכב עושים אותה בשיתוף עם מוסך.

שתיים שיוף הג'נט - לאחר הפירוק עוברים לשלב השיוף, משכו של שלב זה תלוי כמובן במצב הג'נטים שלכם, כשבגדול המטרה היא להסתיר את כל השריטות שיש. על מנת להגיע למראה חלק, פחח הרכב ישתמש במכונת שיוף מיוחדת, שלא הורסת את החומר המתכתי ממנו עשוי הג'נט.
שלוש צביעה - שיטת הצביעה של הג'נט נקראת "צבע בתנור", התנור המדובר הוא למעשה חדר אטום לאבק ומחומם בטמפרטורה קבועה. צביעת הג'נט נעשית על ידי ריסוס פסים לרוחב באקדח צבע שפועל על לחץ אוויר. לאחר שהצבע מתייבש מורחים שכבה נוספת.

ארבע מריחת לכה - אחרי שהצבע מתייבש הפחח ימרח עליו שכבת לכה, שתגן עליו לאורך זמן.

חמש הרכבת הג'נטים הצבועים חזרה לצמיג - לאחר שכל השכבות התייבשו, מרכיבים את הג'נטים בחזרה לצמיג, גם בשלב ההרכבה חשוב לשים לב שהמתקין מקצועי ומורשה לכך. זהו זה, עכשיו סעו לשלם מה שנקרא.

אזהרה שימו לב שפירוק והרכבת הג'נט היא עבודה שדורשת מקצועיות, ולא כל פחח רכב יכול לעשות אותה, לרוב פחחי רכב עושים את העבודה הזו בשיתוף עם מוסך.  

 

צביעת גנטים לרכב

 

בקיצור, אחרי שהבנו מה היא צביעת ג'נטים בתנור, נסכם את המעלות והמורדות שלה:

וי עמידות - צביעת ג'נטים בתנור היא צביעה מלאה שיכולה להחזיק מעמד למשך שנים רבות.

וי ניראות - בשיטת הצביעה בתנור מתבצע שיוף מקדים לצביעה, ולכן היא מעניקה לג'נטים מראה חדש.

איקס משך זמן - צביעת ג'נטים בתנור כוללת מריחת שתי שכבות צבע, ולכן דורשת המתנה במשך זמן הייבוש בין שכבה אחת לשנייה, מה שיכול למשוך זאת לעבודה של יומיים.

כוכב מחיר - קשה לקבוע אם המחיר של צביעת ג'נטים בתנור הוא יתרון או חיסרון, למה? כי צביעת ג'נטים בתנור עולה כעשירית ממחירו של ג'נט חדש, אך עדיין היא יקרה יותר משיטת הצביעה שלא דורשת פירוק.

 

פירוק גנט ברכב

צביעת ג'נטים ללא פירוק

אם אתם מעדיפים את הדרך הקצרה, דעו שאפשר לצבוע את הג'נטים בלי לפרק אותם מהצמיג, שיטה זו מכונה בקרב פחחי הרכב "הלבשת ג'נטים".

בשיטת צביעת ג'נטים ללא פירוק, הצביעה מתבצעת בהתזה ללא שיוף הג'נט. היא שיטה קלה ומהירה יחסית, וגם לה יש יתרונות וחסרונות: 

וי מחיר - מבין האפשרויות לחידוש, צביעת הג'נטים ללא פירוק היא השיטה הזולה ביותר.

וי מהירות - בגלל שאין צורך בפירוקם, צביעת ג'נטים באופן הזה יכולה לקחת כמה שעות בלבד, למעשה עד לייבושם.

איקס כיסוי חלקי - צביעת ג'נטים ללא פירוק מאפשרת כיסוי צבע, אך ללא שיוף מקדים של הג'נט. ולכן מתאימה בעיקר אם יש לכם ג'נטים במצב תקין שאתם רק רוצים לחדש את הצבע שלהם.

 

צביעת גנטים ללא פירוק

רגע לפני צביעת ג'נטים

רכב בחירת צבע - תוכלו לבחור איזה צבע שתרצו לצביעת ג'נטים, אנחנו כמובן בעד יצירתיות ופיתוח טעם אישי - אבל בכל זאת נגיד לכם שהצבעים הנפוצים ביותר לצביעת ג'נטים הם: שחור, כסוף אלומיניום או אדום. אבל היי! סעו עם הלב שלכם  

רכב אחריות - בדרך כלל בעבודה של צביעת ג'נטים ניתנת אחריות על הצבע לשנתיים, האחריות מכסה מקרים של קילוף צבע אך לא במקרה של תאונות או שפשופים שנגרמו במגע של הרכב עם המדרכה. בכל מקרה, לפני צביעת הג'נטים בררו עם פחח הרכב שלכם האם הוא מעניק אחריות, ומה היא כוללת.

רכב עבודות נלוות - אם אתם עושים את צביעת הג'נטים כי אתם רוצים לרענן את מראה הרכב שלכם, ולחדש את הברק שלו, יכול להיות שכדאי לכם להשלים את העבודה עם פוליש ווקס לרכב.

 

גנטים צבועים זהב

צביעת ג'נטים - מחיר

כסף טווח המחירים לצביעת ג'נטים הוא: 300-500 ₪ לג'נט אחד.
הפער נובע מאופן הצביעה, ומהשאלה אם היא כוללת שיוף ופירוק - זאת בהתאם גם למצב הג'נטים שיש לכם.

כסף מחיר צביעת ג'נטים ללא פירוק הוא כ-300 ₪ לג'נט.

כסף מחיר עבור צביעת ג'נטים כולל פירוק ושיוף לפני הצביעה הוא כ-500 ₪ לג'נט.


פחחי רכב מומלצים לצביעת ג'נטים

החלטתם לרענן את מראה הרכב שלכם על ידי צביעת ג'נטים? ברכותינו! כעת רק נישאר לכם לבחור את פחח הרכב שיגרום להם להרגיש יפים יותר ושרוטים פחות. בדיוק בשביל זה ריכזנו בעבורכם רשימה של פחחי רכב מומלצים עם חוות דעת של מאות לקוחות קודמים!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי צובעים ג'נטים?

צביעת ג'נטים היא עבודה שעושים אחרי תאונה קלה, או סתם כשרוצים לחדש את מראה הרכב. צביעת ג'נטים מתאימה אם הג'נטים הם במצב תקין, ויש עליהם רק כמה סימני שפשוף או שריטות.  לעיתים צובעים את הג'נטים כחלק מעבודה של צביעת הרכב.

כמה עולה צביעת ג'נטים?

טווח המחירים לצביעת ג'נטים הוא: 300-500 ₪ לג'נט אחד.
הפער נובע מאופן הצביעה, ומהשאלה אם היא כוללת שיוף ופירוק - זאת בהתאם גם למצב הג'נטים שיש לכם.

איך לחדש ג'נטים?

ניתן להחליף ג'נטים או לצבוע אותם, בהתאם למצב הג'נטים שיש לכם.
החלפת ג'נטים לחדשים עולה כארבעת אלפים שקלים עבור כל ג'נט, לעומת זאת צביעת ג'נטים זולה יותר באופן משמעותי אך היא מתאימה רק אם הג'נטים שלכם תקינים.

איך צובעים ג'נטים?

יש שתי דרכים לצביעת ג'נטים: צביעה בתנור שדורשת את פירוק הג'נטים, או צביעת הג'נטים ללא פירוק, לכל אחת יתרונות וחסרונות שתוכלו לקרוא עליהם במאמר בהרחבה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק