מוקד מידרג: 1-700-707-233

שחזור מפתח לרכב - מחיר

מחיר שחזור מפתח לרכב נע בין 500-2,000 ₪ לפי סוג הרכב שלכם והמפתח שתצטרכו לשחזר. עם זאת, המחיר העיקרי שתשלמו הוא צקצוקי לשון ואמירות כמו: אין לך מפתח אחר? תנסה לשחזר איפה ראית אותו בפעם האחרונה. אל דאגה, הגעתם למרחב בטוח, בלי שיפוטיות ועם כל המידע שאתם צריכים על שחזור מפתח לרכב.  

שחזור מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב - מחירים

שחזור מפתח לרכב תצטרכו לעשות במקרה שאיבדתם את המפתחות ואין לכם עוד מפתח. המחיר שתשלמו משתנה על פי סוג המפתח והרכב. 
מחיר מחיר שחזור מפתח ללא שלט נע בין 500-800 ₪
מחיר מחיר שחזור מפתח ושלט לרכב רגיל נע בין 700-1,200 ₪ 
מחיר מחיר שחזור מפתח חכם לרכב נע בין 1,800-2,200 ₪ 

*כל המחירים כוללים מע"מ 
שימו לב שהמחיר מושפע גם מסוג הרכב שלכם, כך למשל שחזור מפתחות לרכבים מתוצרת גרמנית יהיה יקר יותר.

שחזור מפתח לרכב: הצעת מחיר לדוגמה

סוג הרכב: קיה נירו
מודל: 2018
עבודה: שחזור מפתח לרכב + שחזור שלט לרכב
מחיר סה"כ: 1,100 ש"ח כולל מע"מ

מפתח ושלט לרכב

תהליך שחזור מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב הוא למעשה יצירה של מפתח חדש על פי נתוני הרכב. כדי לשחזר את המפתח, מנעולן הרכב ישלוף את הנתונים ממחשב הרכב עצמו ויזין אותם במכונה שמעבירה את הנתונים למפתח החדש. זאת בשונה ממקרה של שכפול מפתח, שבו מעבירים את הנתונים של הרכב ממפתח אחד לשני. זו עבודה פשוטה יותר ולכן המחיר שלה יהיה זול יותר.

עוד על ההבדלים בין שחזור לשכפול מפתחות לרכב:


תהליך שחזור מפתח לרכב:

אחד פריצת הרכב – בשלב הראשון המנעולן יפרוץ את הרכב באופן מקצועי, זאת בהנחה שזכרתם לנעול את הרכב 

שתיים התחברות למחשב הרכב - המנעולן ישלוף את הנתונים של הרכב שלכם, יזין אותם במכונה שבהמשך תעביר את הנתונים למפתח החדש.

שלוש הזנת נתוני המפתח - בשלב זה מנעולן הרכב יקודד את המפתח ויבצע התאמה של צ'יפ חדש וכיוון מחדש של האימובילייזר. התאמת הצי'פ לאימובילייזר של הרכב היא למעשה העבודה המרכזית בשחזור מפתח לרכב, שימו לב שזו פעולה מורכבת שיכולה להימשך גם כמה שעות בהתאם לסוג הרכב.

ארבע התאמת הזיזים – זהו החלק הפשוט יותר: אחרי שכל הנתונים הוזנו, כל מה שנשאר למנעולן הרכב זה לבצע התאמה של שיני המפתח החדש למערכת הצילינדר של מנעולי תא המטען והדלתות.

שכפול מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב – רגע לפני נעילה

שכפול מפתחות לרכב  המפתח הקודם אבד ואתם חוששים מגנבים?
שחזור מפתח לרכב נעשה בעזרת מחשב הרכב, ויצרת קוד שונה מהקוד שבמפתח המקורי. כך שהקידוד החדש למעשה מאפס את המפתח האבוד, ולא יהיה ניתן להתניע את האוטו באמצעותו. ובכל זאת, שימו לב שבעזרת מפתח הברזל הישן והאבוד, יהיה ניתן לפתוח את דלתות הרכב, אלא אם כן תחליטו לבקש ממנעולן הרכב להחליף את המנעול, זו עבודה גדולה יותר ובהתאם גם תעלה לכם עוד כסף.


מפתחות לרכב  עתידות: מה שאבד, יאבד שוב. לכן עכשיו, לאחר שחזור מפתח לרכב, אנחנו מציעים לכם לשכפל מפתח נוסף, לשים אותו במגרה של הגרביים, ולהסתובב בעולם במבט זחוח, כזה שיש רק למי שמקדים תרופה למכה.
 

מפתח חדש לרכב

מנעולני רכב מומלצים לשחזור מפתח לרכב

המחיר של שחזור מפתח לרכב הוא אומנם לא נעים, אבל היי! אנשים שמאבדים דברים הם יצירתיים יותר, ודואגים פחות. אולי זה המפתח לחיים טובים? לא משנה. ריכזנו עבורכם רשימה של מנעולני רכב מומלצים שעוסקים בשחזור מפתח לרכב. סעו לשלום, ותקוו שלא השארתם את המפתחות בפנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק