מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 237 חוות דעת רלוונטיות
היה פנטסטי!
היה מקסים! אבחן שהבעיה הייתה בכרטיס הדיגיטלי וציין שלא משתלם לתקן אותו ושעדיף לקנות מקרר חדש.
היה ממש מעולה!
השירות היה אדיב ומקצועי.
היה סבבה לגמרי!
אני לא הייתי מרוצה! המקפיא לא תוקן והגיע לתיקון למרות שידע שיש בעיה לתקן בגלל האחריות. הוא בא לתיקון מקרר LG המקפיא לא מקפיא טוב, הגיע לתיקון לאחר שקיבל פרטים מדויקים על מהות התקלה, הגיע לתיקון אמר לי שהוא ניקה משהו והמקפיא עכשיו תקין, אבל צריך לבדוק לחצים במדחס אבל הוא לא יכול לבדוק מכיוון שזה יבטל את האחריות, לא ברור לי למה הוא הגיע וגבה תשלום אם הוא ידע שהוא לא יכול לטפל כראוי מכיוון שזה מבטל את האחריות, שורה תחתונה המקפיא לא תוקן.
היה מצוין!
היה 100 אחוז! די מהר נאמר שהמקרר לא תקין בלי הרבה ברבורים. ישר ולעניין תודה רבה.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
היה מצוין! הגיע מהר ולאחר בדיקות המליץ על קניית מקרר חדש. גבה רק על הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.