מוקד מידרג: 1-700-707-233

מאחורי הקלעים של מידרג - הדס

היא אמא לשניים, בזוגיות כבר יותר מ-16 שנה, ולמידרג היא הגיעה אחרי שזכרה את נוחם משיתוף פעולה עסקי. תכירו את הדס ברוש: מנהלת מחלקת השיווק והתוכן, שהתחילה עם צוות של שתי עובדות וחצי ותוך שנתיים הגיע לתשעה. היד עוד נטויה, אם מישהו פה מכיר מנהל/ת תוכן...

 הדס ברוש, מנהלת השיווק של מידרג

"המעבר לאתר החדש והעצמאות שקיבלתי כמנהלת הזניק אותי קדימה. פתאום מחלקת השיווק קיבלה פוקוס אחר לגמרי"

מאז שחזרה מחופשת הלידה של הבן השני שלה, הדס, מנהלת מחלקת השיווק והתוכן באתר מידרג, מגיעה עם מרץ שאיש במשרד לא יכול לפספס. בכמעט השנה שחלפה מאז אפשר להגיד שמחלקת השיווק במידרג שינתה את פניה – לא רק שמגירת הממתקים תמיד מלאה, אלא שהמחלקה גדלה דרמטית. אז  איך זה מרגיש להפוך ממי שעד לא מזמן עוד הפיקה ימי סטודנט לאמא צעירה ומנהלת של צוות גדול (ואנחנו בדיוק מחפשים עוד מנהל/ת תוכן)? וואלה, ממש טוב.

"לפני מידרג הייתי מנהלת מכירות ושיווק בחברת הפקות ופרסום לסטודנטים. בשלב מסוים רציתי להתקדם והתחלתי לחפש עבודה. את נוחם, מנהל אתר מידרג, פגשתי עוד בעבודה הקודמת שלי, בנוגע לאיזה שיתוף פעולה של מידרג עם סטודנטים. כשחיפשתי עבודה התראיינתי המון, וגם התקבלתי לכמה משרות שנראו על הנייר ממש טובות, אבל אף אופציה לא לגמרי הרגישה נכונה בשבילי. ואז נזכרתי בנוחם, ברושם שהוא הותיר עלי, מאוד קסם לי השילוב הזה בין חברה עסקית, טכנולוגית, לבין אידיאולוגיה. שלחתי לו מייל שאני מחפשת עבודה בניהול או בשיווק. תוך דקה הוא ענה לי 'אני בדיוק מחפש מנהלת שיווק!', דיברנו שעה וחצי בטלפון, זומנתי לראיון והשאר היסטוריה."

עד לחופשת הלידה היא עבדה במידרג שנתיים וניהלה 3 עובדות. הזינוק קרה דווקא אחרי חופשת הלידה, בתוך שינוי שהחברה כולה עברה  – מעבר לאתר חדש. "המעבר לאתר החדש ופתיחת התחומים החדשים באתר, כמו תחום האירועים, הביא איתו הסתכלות חדשה ודרש ממני ריצה קדימה בנושא השיווק באינטרנט. אני רוצה שכל משתמש באתר יבין שהוא חבר בקהילה גדולה יותר, קהילת מידרג, קהילה שמשנה, בלי ציניות, את העולם שלנו. במקביל הרחבנו את העבודה בערוצי שיווק חדשים כולל וידאו. עם הזמן והגידול בצוות השתלטנו על החדר ישיבות במשרד כי כבר לא היה לנו מקום במשרד הקטן שלנו" היא צוחקת.

"זה שאני אמא זה לא משהו שמכביד למקום העבודה, להפך"

הדס בת 32, נשואה לדניאל (הם ביחד כבר יותר מ16 שנים, שזה, בואו נודה, מרשים!) ואמא לרוני בת הארבע ולהראל בן השנה וחצי. היא אומרת שהיא ירושלמית כבר המון דורות, אבל לפני חודש וחצי בוצעה נטישה קלה והיא עברה לגור בצור הדסה "מול הנוף הכי יפה בעולם".

"שילוב של אמהות וקריירת ניהול יכול להיות לא פשוט, אבל לי ולדניאל, בעלי, חשובה הקריירה של שנינו ואנחנו מקיימים הורות שוויונית לחלוטין למרות שגם לו יש עבודה אינטנסיבית בהיי-טק. חוץ מזה מידרג זה מקום שמבין שזה שאני אמא זה לא משהו שמכביד אלא להיפך. החברה מאוד באה לקראת אמהות. אף פעם אין ישיבות בזמנים שהורים לא יכולים להיות בהם, כמו אחה"צ למשל. אני אמנם מגיעה כל יום בשבע בבוקר, אבל מתאפשר לי לצאת בשלוש בלי בעיה ואני אוספת את הילדים. יומיים בשבוע אני נשארת פה עד מאוחר, אפילו מאוחר מאוד. נראה לי שכולם מרוצים."

עולם השיווק הדיגיטלי היה חדש עבורה, כשהגיעה לכאן, אבל היא לא נרתעה. אמנם היא בעלת תארים שעוסקים בזה, אבל את רוב הידע שנדרשה לדעת היא למדה לגמרי בעצמה. "כשהתחלתי פה לא היה לי מושג על SEO  אוPPC , חוץ מכמה שיעורים באוניברסיטה. גם היום, שלוש שנים אחרי, אני מקדישה כל שבוע בין שעה לשעתיים רק כדי ללמוד מה חדש בתחום. בשיווק הדיגיטלי, אם לא מתעדכנים כל הזמן, את תמצאי את עצמך 20 צעדים אחורה."

"אני מחפשת מנהל/ת תוכן שתוכל להשתלב לנו בול בצוות. אם זה את או אתה – תשלח לי מייל. עובדים קשה בטירוף, אבל ממש כיף פה, מבטיחה"

ניסינו להבין מהדס מה כיף בעבודה, ומה פחות. "מה שאני אוהבת בעבודה שלי, בלי שום ספק - זה הניהול. אני חושבת שמנהל טוב לא צריך לדעת יותר מהעובדים שלו, אלא להיות להם לעזר ו"לנקות" בעיות בדרך. חשוב לי לפתח כל אחד ואחת לכיוון הנכון לו, ואני משקיעה הרבה זמן ומאמץ לגרום לכל אחד מהם להמריא."

ומה הכי מאתגר אותך? "אה... ברור... הניהול. תנסו אתם לנהל 9 אנשים! כל אחד מגיע ממקום אחר, השקפה אחרת, ניסיון תעסוקתי אחר. יש באותה המחלקה סטודנטית בת 23 שבדיוק חזרה מהודו, ובן 39, אבא ל-4 ילדים. מעבר לזה, אנחנו פתוחים לגייס למחלקה אנשים עם יכולות גבוהות גם אם אין להם ניסיון בשיווק דיגיטלי. מצד אחד זה כיף לראות איך הם מתפתחים כאן עם הזמן ומצד שני זה דורש המון סבלנות. אבל לראות את התוצאות ואת ההצלחה שלנו – זה מספק מאוד."

היא ממשיכה להתגאות בעובדים שלה, אבל גם מספרת שלגייס עובדים חדשים למחלקה זה לא פשוט. "אתר מידרג זו בעצם חברה עסקית, שכל החלטה מסחרית ושיווקית בו נעשות גם מתוך אידיאולוגיה עמוקה. אני צריכה תמיד למצוא אנשים שמשתלבים בול בדרך שלנו ובהשקפת העולם. מצד אחד אנחנו מחפשים אנשים שיהיו חריפים וייהנו מהתקדמות מהירה ומצד שני שיוכלו להתחבר לערכים של מידרג. מי שמחפש חברה מפונפנת עם מכונת קפה יוקרתית – לא ימצא את זה כאן." מן המערכת נמסור שכן יש תמיד סלסלת פירות מלאה ודגני בוקר שווים, אז אנחנו לא מתלוננים.

"שעות פנאי? אולי עוד כמה שנים"

אז עבודה יש, משפחה יש, בית חדש יש. ומה היא אוהבת לעשות מחוץ לשעות העבודה? "אני חושבת שהשילוב של קריירה במשרה ניהולית ושני ילדים קטנים + נסיעות של 45 דקות לכיוון די סוגרים לי את שעות הפנאי" היא סוג של מתנצלת. "אני כן מאוד אוהבת לטייל ומשתדלת כל שבת לאסוף את המשפחה לאיזה טיול, ואני כן רוצה, כשהילדים קצת יגדלו, לחזור לטייל בעולם כמו שהיינו עושים פעם. בעצם, אולי אז יגיע עוד ילד.... אז אולי נמתין עוד כמה שנים".

כששאלנו שוב, בטון קצת יותר תקיף, היא הודתה שבשעות הלילה המאוחרות היא אוהבת לראות טראש ריאליטי. "כן כן, אפילו קרדשיאנס. מודה באשמה". לא נורא, אף אחד לא מושלם.

בעתיד הלא רחוק

אז מה הלאה? הדס מרשה לעצמה לחלום בגדול, לא מפחדת מצוות רחב של עובדים והרבה עבודה."עוד שנתיים אני רוצה מחלקת שיווק עם 20 עובדים והתרחבות לעוד תחומים שטרם נגענו בהם. אני מאמינה שהדירוג והשקיפות צריכים להיות בכל תחום חברתי או עסקי, ושהם יכולים להביא לשיפור" היא מסבירה וממשיכה: "אני הגעתי למידרג כשיש פה אנשים שהגיעו גם 10 שנים לפני, והמוטיבציה של כולם היא זהה. כיף לי לעבוד במקום שיש מאחוריו ערכים, ואני מקווה שהם ימשיכו להוביל אותנו".

"חוץ מזה, בעתיד המאוד מאוד קרוב" היא ממשיכה, "אני מחפשת לגייס מנהל/ת תוכן שידעו לכתוב, להפיק סרטונים, לעבוד עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות ושיהיו כייפיים. אם אתם ירושלמים ומחפשים עבודה במשרה מלאה בתחום שלנו – מוזמנים לשלוח לי מייל ל- hadas@midrag.co.il"

באמת מוזמנים :) 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק