מוקד מידרג: 1-700-707-233

מאחורי הקלעים של מידרג- ורד

"אנחנו חיים פעם אחת, צריך ליהנות מזה"
 ורד פרידמן
היא התחילה לעבוד במידרג בגיל 20 כמוקדנית. מאז היא הספיקה לעשות תואר במשפטים, להתחתן, לטייל בחצי עולם, להביא ילד ולהפוך לסמנכ"לית.
תכירו את ורד פרידמן – סמנכ"לית מידרג ובחורה שלא משתעממת לרגע.

ורד הגיעה למידרג ממש במקרה, ולא חשבה להישאר יותר מחודש. מאז חלפו כבר עשר שנים, ולא מעט תפקידים שהיא ביצעה. היא עשתה כמעט הכל- החל ממוקדנית, דרך עבודה במחלקה העסקית ועד השיווק והתוכן. "ראיתי מודעה תלויה והיה כתוב בה שמחפשים עובדים, תלשתי פתק ושמרתי את זה. רק אחרי שבועיים שלחתי קורות חיים. לא ידעתי יותר מדי, רק ידעתי שזה מוקד. הגעתי למשרד של 17 מטרים עם ארבעה אנשים."

כשורד הגיעה למידרג, החברה הייתה עוד ממש בתחילת הדרך. היו רק שלוש מוקדניות שעבדו במשמרות, וכשהן לא היו, נוחם, מנהל האתר, היה עונה לשיחות הטלפון בעצמו. עם הזמן ורד התחילה לקחת על עצמה תפקידים מעבר לאחריות שלה: היא שיבצה סידורי עבודה, הכינה משכורות ואפילו ניהלה משא ומתן מול חברות פנסיה. בהמשך היא כבר הצטרפה לנוחם לראיונות עבודה. עד עצם היום הזה נוחם מראיין בעצמו כל מועמד ומועמד שמגיע, יחד עם ורד כמובן, שאחראית על כל הטיפול בנושא משאבי האנוש בחברה.

"טוענת בטרייה בטיולים בחו"ל"

ורד בכלל נולדה במקסיקו, אחרי שההורים שלה עברו לשם כדי לעבוד. בגיל 13 היא עלתה לארץ, ומאז היא לא מפסיקה לטייל בעולם. הונג קונג, ניו זילנד, תאילנד, לאוס, ויטנאם, איסלנד ונפאל הם רק חלק מהמקומות שהיא הייתה בהם, והרשימה עוד ארוכה. אגב, היא כבר מתכננת את הטיסה לארה"ב ממש בקרוב. "במהלך כל השנה אני לא לוקחת אפילו יום חופש אחד, ואני טסה לשבועיים-שלושה כדי להטעין את הבטרייה שלי. אני חייבת את זה לעצמי". זיו, הבן שלה, עוד לא בן שנתיים והספיק לתייר בשני יעדים שונים בעולם.

 ורד פרידמן

איך ממריאים והופכים לסמנכ"ל לפני גיל 30?

היא למדה לתואר ראשון במשפטים, התחילה ללמוד לתואר שני במינהל עסקים, עשתה קורס של שנה בייעוץ ארגוני, וכל זה כשבמקביל היא עובדת במידרג ומתקדמת בתפקידים. "במשך הזמן לקחתי על עצמי הרבה אחריות, עבדתי בהמון תפקידים במקביל- גם בשיווק, גם בתוכן, גם בצוות העסקי ואפילו הכנתי את הכנסים השנתיים. כל פעם לקחתי על עצמי עוד משהו, ובהמשך הפכתי למנהלת המוקד. קצת לפני חופשת הלידה שלי כבר עבדתי כסמנכ"לית."

אמהות, קריירה ומה שביניהם

היום שלה מתחיל בין 5:30 ל-6:00, תלוי בזיו. כשיונתן, בעלה, לוקח אותו לגן, היא עושה קניות, כביסות, ניקיונות וכל שאר עבודות הבית. עד 9:30 היא כבר בעבודה. אחרי העבודה היא אוספת את זיו ברגל ומטיילת איתו כל הדרך הביתה. פעם בשבוע, ביום רביעי, יש לה דייט עם יונתן. "זה דייט קבוע ואנחנו עושים את זה כבר שנים. לפני שזיו נולד עוד היינו מתפשרים על ערב ביתי, אבל עכשיו גם אם אנחנו עייפים ואין לנו כוח, אנחנו לא מוותרים על זה."

השילוב בין אמהות לקריירה הוא לא פשוט בעיניה, אך אפשרי. "יש דברים שבאים על חשבוני, אני מרגישה הרבה פעמים שחסר לי זמן לעצמי אבל הכל עניין של ניהול הזמן. יש ערבים שאני עובדת מהבית אבל לא לפני שזיו הולך לישון. זה דורש המון כוח, צריך לאהוב מאוד את העבודה ולרצות אותה, אבל בסוף זה עובד. בתפקיד שלי אי אפשר לעבוד חצי משרה, אבל צריך לעבוד בצורה מסודרת, זה עניין של החלטות. למשל, בשישי אני יכולה לנוח כי אני לא עובדת, אבל במקום זה אני משאירה את זיו בבית ולא שולחת אותו למשפחתון – זה מבחירה, כדי שיהיה לי יותר זמן לבלות איתו. זה קשה אבל לא בלתי אפשרי."

"בתפקיד שלי אי אפשר לעבוד בחצי משרה, אבל צריך לעבוד בצורה מסודרת, זה עניין של החלטות. בשישי, למשל, אני משאירה את זיו בבית כדי שיהיה לי יותר זמן לבלות איתו. "

כששואלים את ורד מה הדבר שהיא הכי אוהבת בעבודה, היא עונה ישר – "את האנשים". ומה עוד? "אני אוהבת גם את המשמעות של החברה – יש מאחוריה מטרה טובה, והאנשים מסביב הם אנשים מדהימים".

 ורד פרידמן

מידרגולדת שמח!!!

לאחרונה היא חגגה מידרגולדת – עשר שנים מאז שהתחילה לעבוד במידרג. היא מתכננת להישאר בחברה לנצח, או לפחות עד הפנסיה.

"אני אוהבת את העבודה, אני לא מרגישה עול להגיע אליה, זה פשוט כיף. השאיפה שלי היא באיזשהו שלב לפרוש ואז לטייל בעולם. אני רוצה לראות מקומות וללמוד דברים מעניינים. אם הייתה לי עכשיו כמות גדולה של כסף, הייתי קודם כל מטיילת. רק אם היה נשאר מזה משהו הייתי קונה בית, אנחנו חיים פעם אחת אז צריך ליהנות מזה."

 ורד פרידמן

ורד במוקד, שנת 2008

ואם אתם רוצים להכיר אותנו עוד יותר...
קצת על האנשים מאחורי אתר מידרג


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק