מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוכך למרפסת נגד גשם

גם בתקופת החורף לא צריך לוותר על השימוש במרפסת סמיילי. סוכך למרפסת נגד גשם יאפשר לכם להשתמש בחדר הכי כיף גם כשקצת סוער. אז אם גם אתם פחות בקטע של גשם שמטפטף על העורף, בואו לקרוא על סוגים ומחירים של סוכך למרפסת נגד גשם. מה האפשרויות השונות, האם המצאנו את המילה ורטיקלי, ואיך הגיעה אשת אצולה ימי-בניימית אל המרפסות בישראל? כל זאת ועוד כאן בפנים.

 


סוכך למרפסת נגד גשם

אם שפר עליכם מזלכם ואתם מחזיקים מרפסת בבית, חבל לוותר עליה לעונה שלמה רק בגלל קצת מים, לא? סוכך נגד גשם למרפסת מגיע במגוון סוגים, עיצובים, וטווחי מחירים, ויהפוך את המרפסת שלכם לרלוונטית גם כשהגשם יורד ומכה בחלון.

שימו : סוכך למרפסת נגד גשם מגן מגשם ומרוח אבל בשל עוביו הדק לא מבודד חום. לכן, אם אתם רוצים להשתמש במרפסת בחורף, תצטרכו לחשוב גם על גוף חימום מתאים שישלים את העבודה.

 

סוכך למרפסת נגד גשם

 

סוכך נגד גשם עשוי לרוב מתשתית מתכת כלשהי – בדרך כלל אלומיניום או ברזל מגלוון (כלומר דוחה חלודה). מעל השלד מתקינים חיפוי קשיח או חיפוי בד, לפי סוג הסוכך שבחרתם (עוד על סוגי הסוככים האפשריים נפרט בהמשך). הבדים שמשתמשים בהם לסוכך למרפסת נגד גשם הם לרוב או שמשונית, יריעת PVC דקה וחזקה, או דראלון, בד סוככים אקרילי ודוחה מים.

אם המרפסת שלכם לא מקורה, תצטרכו לשלב בין שני סוככים: סוכך מלמעלה (גגון), וסוכך מהצד (סוכך ורטיקלי, כלומר אנכי). כך תחפו את המרפסת מכל הכיוונים ותוכלו למנוע כניסת גשם ורוח. חשוב לדעת: סוכך נגד גשם אינו קיר, וטיפות גשם יכולות לחדור דרכו מידי פעם. סוכך למרפסת נגד גשם ישרת אתכם גם בקיץ, כשידאג לכם לצל – אלא אם כן תבחרו בכוונה בסוכך שקוף.

אפשרויות נוספות להגנה על מרפסת מגשם הן התקנת פרגולה מקורה או סגירת מרפסת.

מרקיזה נגד גשם

 


גגון למרפסת

במרפסות לא מקורות, הדבר הראשון שתצטרכו להתקין נגד גשם הוא סוכך מלמעלה, כלומר סוג של גגון שימנע מהגשם לחדור. ישנן מגוון אפשרויות של סוככים למרפסת, לרוב מתקינים אחד מהשלושה הבאים:

 

סוכך קבוע למרפסת נגד גשם

סוכך קבוע הוא האופציה היציבה ביותר לסוכך למרפסת נגד גשם. בגלל שאין לו מנגנון קיפול, הוא חזק יותר ויכול לעמוד גם ברוחות מהסוג שהיה שולח את דורותי מקנזס. סוכך קבוע הוא לרוב ישר או מקושת, וניתן לבחור אם תרצו אותו קשיח או מבד. החיסרון המרכזי של סוכך קבוע הוא שהוא, ובכן, קבוע, וכך ימנע מכם לקפל אותו בקיץ ולהשתמש במרפסת כמרפסת שיזוף או כמרפסת סוכה.

 

סוכך קבוע נגד גשם

 

מרקיזה למרפסת נגד גשם

מרקיזה למרפסת קיבלה את שמה כי היא עגולה ונפוחה, כמו שמלות של בנות אצולה (מרקיזות) מהעבר. מרקיזה היא הסוכך המקיף ביותר, מעין רבע כדור שבמצב פתוח מחפה על המרפסת מלמעלה, מקדימה ומהצדדים. זה יוצר מראה קצת נוסטלגי –מזכיר מכולת מהילדות או בתים ישנים מאירופה.

סוכך מרקיזה יעיל נגד גשם, אבל ברוחות חזקות במיוחד יש לקפל אותו כדי שלא יישבר או ייפגע. החיסרון העיקרי שלו הוא שהוא מתאים רק למרפסות קטנות למדי – כשרוצים לכסות שטח גדול המודל המעוגל פחות מתאים.

 

סוכך מרקיזה למרפסת נגד גשם

 

סוכך זרועות למרפסת נגד גשם

סוכך זרועות הוא סוכך אלגנטי, ישר וניתן לקיפול. הוא עשוי מזרועות מתכת מתקפלות שמעליהן נמתח בד במבחר צבעים והדפסים לבחירתכם. הוא יכול לכסות שטח רחב הרבה יותר מסוכך מרקיזה, ונפתח ונסגר באמצעות מנואלה או מנגנון חשמלי.

סוכך זרועות נגד גשם סובל מחיסרון אחד מרכזי: הוא אינו מתאים לעמידה ברוחות כלל. למעשה, רוב מתקיני הסוככים ימליצו על סוכך זרועות כסוכך מצל לקיץ, אבל יציעו לכם לקפל אותו למהלך החורף כדי שלא ייפגע מהרוחות. אם אתם מחפשים סוכך נגד גשם שיספיק לגשמים קלים ולא לסערות, סוכך זרועות כן יכול להתאים.

 

סוכך זרועות

 

אז איזה סוכך למרפסת נגד גשם מומלץ? רוב מתקיני הסוככים המדורגים באתר שלנו בחרו בסוכך מרקיזה, מוזמנים לראות בקישור את התשובות המלאות שלהם.


סוכך ורטיקלי למרפסת נגד גשם

מלבד מרקיזה, שמחפה את המרפסת מכל הצדדים ויכולה להגיע עד למעקה המרפסת וכך לסגור אותה לגמרי, לרוב צריך להשלים את הגגון למרפסת בסוכך אנכי שיתחום את המרפסת מסביב. אם המרפסת שלכם מקורה, זה בעצם הסוכך היחידי שתצטרכו. גם כאן תוכלו לבחור באחת משתי אפשרויות:

 

סגירת חורף למרפסת נגד גשם

סגירת חורף היא למעשה חיפוי של מעטפת המרפסת מכל הצדדים, לרוב בשמשונית. לסגירת חורף אין מנגנון פתיחה: ניתן לבחור אם להתקין אותה לכל החורף ברצף, או להתקין גרסה עם ריצ'רצ'ים שתוכלו לפתוח ולגלול את היריעות למעלה. סגירת חורף היא האופציה הזולה יותר כסוכך ורטיקלי, אבל היא אסתטית פחות ונוחה פחות לתפעול.

 

סגירת חורף למרפסת נגד גשם

 

סוכך מסך למרפסת נגד גשם

סוכך מסך הוא סוכך צד נגלל, שמגיע עם מנגנון פתיחה מכני, בעזרת מנואלה, או חשמלי, בעזרת מנוע. העלות שלו גבוהה יותר מסגירת חורף רגילה, אבל אפשרויות העיצוב מגוונות יותר, והפתיחה והסגירה נוחות יותר.

מלבד שמשונית או בד דראלון, תוכלו להתקין סוכך מסך גם מרשת סולטיס, שתאפשר לכם להשתמש בו גם בקיץ באופן שיתן צל אבל לא יחסום את הנוף.

סוכך מסך למרפסת נגד גשם

 


סוכך למרפסת נגד גשם – מחיר

מחיר סוכך למרפסת נגד גשם משתנה לפי סוג הסוכך שתבחרו, ולפי הגודל שלו.
בכל התקנת סוכך יש למתקין הסוככים הוצאות כלליות של מדידות ותכנון, שינוע והתקנה, ולכן ככל שתתקינו סוכך קטן יותר, המחיר למ"ר יעלה.

לרוב, מחיר התקנת סוכך למרפסת נגד גשם נע בטווח בין 250-600 ₪ למ"ר. כאמור, בתוך הטווח המחיר משתנה לפי גודל הסוכך הרצוי ולפי סוג הסוכך שתבחרו:

מחיר מחיר סוכך קבוע הוא לרוב 250-500 ₪ למ"ר. בתוך הטווח הזה המחיר משתנה לפי סוג החיפוי שתבחרו: על חיפוי קשיח תשלמו יותר מאשר על חיפוי בד.

מחיר מחיר מרקיזה למרפסת הוא לרוב כ-600 ₪ למטר היקף. איך מחשבים מטר היקף? מוזמנים לקרוא כאן עוד על מחיר מרקיזה למרפסת.

מחיר מחיר סוכך זרועות הוא לרוב כ-400 ₪ למ"ר.

מחיר מחיר סגירת חורף הוא לרוב 300-350 ₪ למ"ר.

מחיר מחיר סוכך מסך הוא לרוב 500-600 ₪ למ"ר.

למחיר הבסיסי יכולות להצטרף הוצאות נוספות: תשלום למנוף אם יידרש, תוספת סיכון לעבודה בגובה, תוספת למנוע אם תבחרו להתקין, תוספת לקסטה (קופסת אחסון לסוכך במצב מקופל) אם תרצו אחת, ועוד.


מתקיני סוככים מומלצים

להתקין סוכך זה לא כמו להתקין מדף, שצריך להיות יציב ודי. מתקין סוככים הוא בעצם סוג של אמן, כמו נגר, שיתכנן אתכם את הסוג והעיצוב המדוייקים לכם, שיהפכו את המרפסת שלכם לממלכה קסומה גם בגשם. כאן תוכלו למצוא רשימה של מתקיני סוככים מומלצים, מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. מוזמנים לצפות בביקורות, ציונים, ותמונות של עבודות קודמות, ולבחור את האיש המתאים לכם. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק