מי אנחנו?
יש הרבה תשובות נכונות: אנשים שרוצים לעשות טוב ולעשות שינוי אמיתי בארץ. יהיו שיאמרו שאנחנו נאיביים.
אז נכון, אנחנו נאיביים אבל זה לא מונע מאיתנו להמשיך בדרכנו בנחישות ובהתמדה. הדרך שלנו שקופה, והכל כתוב וחרוט ב-
DNA .
של מידרג, שכולנו מתחייבים לפעול תמיד על פיו.
אנחנו זה גם
נוחם,
יואל,
יוני,
רותי,
ורד,
אביטל,
אלי,
הדס,
כפיר,
החטיבה העיסקית,
מחלקת השיווק,
צוות המוקדניות
ועוד כמה חבר'ה טובים, שמשלבים ידיים יחד כבר שנים רבות, ללא לאות.
יש גם את ה"אנחנו" שזה בעצם אתם. אתם שמאסתם בחאפריות במדינה הזאת, אתם שרוצים לקבל שרות, מבעלי מקצוע, מבלי חשש שמרמים אתכם. אותנו כבר רימו מספיק. לא עוד!
נוחם אוחנה, יזם ומנהל מידרג
כשמידרג החלה הוא היה רווק צעיר בן 28 עם רעיון טוב, בלי כסף להוציא אותו אל הפועל אבל עם אש בעיניים. היום הוא נשוי (וכבר לא בן 28), אבא לשלושה ילדים מקסימים, משתדל להגיע למשרדים של מידרג באופניים או ברגל, חוץ מבימים גשומים במיוחד או אחרי לילות ללא שינה – עיינו ערך "ילדים". לגבי הכסף והאש בעיניים? יש קצת יותר כסף, הרבה יותר אש.
רוצים לדעת עוד? כנסו לבלוג blog.midrag.co.il
יואל שרף, יזם וטכנולוג ראשי
בפגישה הראשונה שלו עם נוחם לגבי האתר, באוגוסט 2003, הוא קיבל לידיו סקיצה מבולגנת, שהייתה אמורה (דגש על המילה אמורה) להציג את המבנה של המערכת. יואל האזין בסבלנות להסברים הנלהבים של נוחם. בסוף השיחה הוא לקח את הסקיצה, קימט אותה, זרק אותה לפח ואמר: "בוא נסכם שאתה תתמקד ברעיונות ותשאיר לי את התכנון והשרטוטים של הדטה-בייס..." יואל יודע לקחת כל רעיון גולמי ולהפוך אותו לתוכנה שעובדת. יואל הוא בן גילו של נוחם והוא אבא לארבעה זאטוטים..
יונתן מנקר, יזם ואיש שיווק
לולא יוני שיודע לשווק כמו שאף אחד אחר לא, היו היום נוחם ויואל שני האנשים היחידים שנכנסים לאתר. יוני הוא הצעיר מבין היזמים – בתחילת דרכה של מידרג הוא היה בן 23 בלבד(!) ובמספר מקרים אף היה צורך להסוות את גילו הצעיר, ויש אפילו שמועות ש – 23 זה תוצאה של עיגול כלפי מעלה...
רותי גולדשטוף, מתכנתת בכירה
רותי החלה את דרכה כמוקדנית זמן קצר לאחר הקמת מידרג, ומהר מאוד התגלו כישורי התכנות שלה. בשנת 2004 היא עברה מתפקיד המוקדנית לתפקיד מתכנתת ולמעשה, חלק גדול ממה שאתם רואים באתר זה תוצאה של עבודתה. בין לבין היא אף הספיקה להביא לעולם
3 4 5 6
... (טוב, הספקנו לספור😉) ילדים מתוקים. רותי עובדת מהבית ולכן האופן שבו אנו רואים אותה כל יום זה רק דרך ה- Skype. וככה זה נראה.
ורד פרידמן, סמנכ"לית
ורד היא משהו לא רגיל. תוך כדי עבודה במידרג היא הספיקה ללמוד לתואר במשפטים וייעוץ ארגוני, להתחתן, לטייל בחצי עולם ולהביא לעולם שני ילדים מתוקים. מה שעוד מאפיין את ורד זה שהיא משרה אווירה מחויכת על כולם. דרך אגב, ורד מציעה עבודה קלאסית לסטודנטים בירושלים.
אם אתם רוצים להכיר אותה יותר לחצו כאן
שירה מלכה ועמית מזרחי, מנהלות מוקדי שירות הלקוחות
שירה ועמית התחילו את דרכן במידרג כמוקדניות, והיום כל אחת מהן מנהלת מוקד לקוחות. למה יש צורך בשני מוקדים אתם שואלים? כי (טפו טפו) יש הרבה לקוחות, וחשוב לנו להגיע לכל לקוח ולקוח בזמן ולאסוף את המשוב שיעזור ללקוח הבא 😊 בנוסף, המוקדניות עוזרות לכל מי שלא מצליח למצוא מה שחיפש באתר, ולמי שרוצה להיעזר במידרג אבל אין לו גישה לאינטרנט.
אביטל פתאל, מנהלת צוות בקרת הדירוג
חוץ מלהיות בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, ואמא לשתי בנות, היא אחראית על מערכת הדירוג באתר. וכשהיא לא שומעת מוזיקה, קוראת ספרים או מטיילת, היא מוודאת בקפדנות את תהליכי הבדיקה והדירוג של עסקים חדשים שמצטרפים לאתר.
אלי ברום, מנהל החטיבה העסקית וסמנכ"ל פיתוח עסקי
אלי הוא אנרג'ייזר אנושי. הוא מתייצב כל בוקר ראשון במשרד, בימים שמשיים אחרי שנסע את כל הדרך באופניים, ומיד מתחיל לעבוד עם חיוך. את שאר המרץ הוא משקיע בשמיעת ספרים (כן, כן, שמיעה) ובתיפוף. אם אתם עסקים שרוצים להצטרף, תוכלו לפנות לאלי
כאן.
אם אתם רוצים להכיר אותו יותר לחצו כאן
גילה בביאן, מנהלת מוצר
גילה נכנסה למידרג כבר כשהייתה בכיתה י"ב (!) ומאז הספיקה לא מעט. היא התחילה כמוקדנית, עברה לצוות מערכת הדירוג, משם עברה למחלקת הפיתוח והיום היא מנהלת מוצר. בין תפקיד לתפקיד היא הספיקה לעשות שירות לאומי בשערי צדק, לסיים תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה ולסיים בהצטיינות יתרה ולהביא לעולם שני ילדים מקסימים. בזמנה החופשי (ולא ברור לנו איך נשאר לה כזה) היא אוהבת לבשל ולאפות עוגות מטורפות.
הדס ברוש, מנהלת השיווק
הדס מגיעה בכל בוקר עם אוטו אדום וחיוך רחב ודואגת לאווירה טובה בצוות השיווק ולכל מי שסביבה. חוץ מהעובדה שהיא נשואה לדניאל ואמא לרוני והראל הקטנים, יש לה תואר שני בניו-מדיה והמוח שלה עובד בלי הפסקה. אם אתם רוצים שיתוף פעולה, קהילה, הפקת סרטון, אייטם לתקשורת כמו אלו למשל או כל רעיון יצירתי אחר, הדס היא הכתובת, ותוכלו לכתוב לה
כאן.
כפיר לב סיני, מנהל שיווק לעסקים
כפיר עובד במידרג מספר לא מבוטל של שנים והוא חושב על מידרג ביום וחולם על מידרג בלילה, כשהחלום המרכזי שלו הוא שכל עסק בארץ ישאף להתקבל לאתר מידרג. בין היתר הוא אוהב לגרום לעסקים להצטרף למהפכה של מידרג ולייעץ להם כיצד יכולים להשתפר ולצמוח. אם תחפשו את כפיר בערב כנראה תמצאו אותו עסוק במרדף אחרי ארבעת זאטוטיו או מעביר הרצאות על אבהות וגבריות.
צוות השיווק
צוות השיווק אחראי על כל התוכן באתר, וכשאנחנו אומרים תוכן אנחנו מתכוונים ממש לכל מילה ומילה, כולל המילים שאתם קוראים ברגעים אלו ממש! איזה מזגן מומלץ? מה עושים כשיש נזילה בניאגרה וכמה עולה שיפוץ מטבח? המטרה של צוות השיווק היא להביא לכם את התשובות לשאלות האלו, ולשאלות רבות נוספות, באמצעות כתיבת מאמרים עם מידע איכותי, מועיל ונגיש. הצוות אחראי גם על השיווק הדיגיטלי, פרויקטים מיוחדים כמו
מידרג העיריות
ועוד עוד...
החטיבה העסקית
הצוות המגוון של החטיבה העסקית שמורכב מסטודנטים, הורים וכאלו שבין לבין, אחראי להתנהל מול בעלי העסקים שבאתר, להעניק להם ייעוץ עסקי ובעיקר - למצוא את בעלי המקצוע הטובים ביותר בארץ. בעלי המקצוע עוברים תהליך בדיקה קפדני, שבסופו הם עולים (או לא עולים) לאתר.
צוות המוקדניות
המוקדניות הן אלו שמתקשרות אליכם לשאול איך היה השירות שקיבלתם, ובעצם אלו שדואגות שיופיעו באתר חוות הדעת שאתם קוראים על בעלי המקצוע. בין לבין הן עוזרות לכם עם ההרשמה לאתר, מנהלות אתכם שיחות חולין ומשתגעות קצת לפעמים...
רוצים להכיר את צוות המוקדניות יותר? לחצו כאן
שנת 2020 תהיה שנה שתיזכר תמיד בגלל הרבה סיבות: עבדנו בה מהבית ובעלי המקצוע באתר סימנו ללקוחות שהם יגיעו עם מסכה... אבל אצלנו במידרג היא תיזכר בעיקר כמו השנה שבה בעזרתכם הגענו למעל 750,000 דירוגים!!!
מה עוד התחדש השנה? בגלל ריבוי הפניות (טוב, לא מתלוננים על זה) הפעלנו מערכת חדשה שמתריעה בפני עומסים ומאפשרת ללקוחות הוותיקים שלנו זכות קדימה.
כדאי גם לדעת שנפתחו במידרג תחומים חדשים ומעכשיו תוכלו למצוא עורכי דין בתחומים שונים: תעבורה, משפחה ואפילו נוטריון.
בנוסף, תחומים כמו גיזום עצים וביובית קיבלו חיים משלהם.
השנה גם ישבנו וכתבנו שחור על גבי לבן את האני מאמין שלנו, את העקרונות שמנחים את הדרך שלנו ומרכיבים את המהות, את ה- DNA של מידרג ,והערכים האלה שקופים וזמינים לכולכם כאן.
ועוד דבר - אם במקרה נתקלתם ברחבי הארץ בשלטים/ מדבקות/ מגנטים בשלל גדלים בצבע וורוד מג'נטה עם הכיתוב "הדירוג שלי במידרג" וקוד QR לסריקה זה לא סתם- החלטנו להפוך את ההמלצות של לקוחות מידרג לנגישות גם עבור אנשים שאינם לקוחות מידרג, כדי שכולם יוכלו לבחור אנשי מקצוע לפי חכמת ההמונים, וכדי שבעלי מקצוע טובים ואמינים יוכלו לפרסם את חוות הדעת המפרגנות שהם מקבלים :)
בשנת 2019 ביצענו את מידרג קופות החולים בישראל. 3,500 חברי אתר מידרג ערכו השוואה בין קופות החולים ודירגו אותן במספר פרמטרים כמו זמינות התורים, איכות הטיפול, מענה מחוץ לשעות הפעילות ועוד. פרק נוסף הוקדש לדירוג טיפולי השיניים לילדים.
זה לא מקרה שדירגנו ב-2019 את קופות החולים, כי בשנה הזו גם פתחנו את תחומי הבריאות במידרג. בין התחומים תוכלו למצוא רופאי שיניים, דיאטניות ואופטומטריסטים .
עברנו לאתר חדש ומשודרג, ונפרדנו מהאתר הישן שליווה אותנו מאז ההקמה של מידרג.
נכנסנו לתחומי הבנייה והאירועים! אתם מוזמנים למתחמים החדשים והיפים בעמוד הבית שלנו.
ויותר מכל – הגענו לחצי מיליון חוות דעת! ההתרגשות במידרג ב2018 בשיאה.
בשנת 2018 נכנסה למידרג מערכת "מידרג LIVE". איך המערכת הזו עובדת? בעזרת כמה שאלות קצרות שלנו ותשובות של לקוחות מידרג, אנחנו יוצרים רשימה מקוצרת ומדויקת של בעלי מקצוע שיכולים לבוא בדיוק בזמן שהלקוח ביקש. זה חוסך זמן מיותר, עצבים והופך את השירות ליעיל ומותאם לכל לקוח. איזה כיף!
שנת 2015 הייתה שנה ברוכת פעילות במידרג. במהלך השנה השקנו את אפליקציית מידרג לאנדרואיד ולאייפון, כך שעכשיו ניתן להזמין בעל מקצוע מכל מקום בקלות ובמהירות . האפליקציה מכילה גם פיצ'ר של "תיאום מהיר", שמאפשר לבדוק ביומן של בעלי המקצוע מי פנוי בזמן הקרוב, מה המחיר שהוא גובה ואפילו לתאם איתו פגישה! פתחנו דירוג לתחומים חדשים כמו מורי נהיגה, שיתפנו פעולה עם גופי תקשורת בכתבות כמו מחירי בעלי המקצוע לאורך השנים, והגענו לעוד ועוד לקוחות, שהובילו למספר שיא של רבע מיליון חוות דעת באתר!
בשנת 2014 פתחנו הרבה תחומים חדשים ומעניינים כמו וטרינרים, הפעלות לימי הולדת, בדק בית, תיקון הליכונים, סידור בתים תיקון אופניים חשמליים, וגם זגגות רכב! בשנת 2014 התקיים כנס מידרג השמיני עם מאות בעלי מקצוע שהגיעו להתעדכן בכל מה שחדש באתר! חצינו את מיליון הצפיות בערוץ היו טיוב של מידרג! ביו טיוב של מידרג תמצאו יותר מ- 300 סרטונים מועילים במגוון תחומים כמו "מה עושים כשהאייפון לא נדלק?", "מה ההבדלים בין ברז אינטרפוץ 4 דרך ל 3 דרך", "איתור בעיות בצנרת הבית" ועוד רבים אחרים. למשרדנו הקטן הגיעו עובדים חדשים ורעננים לצוות התוכן והמחלקה העסקית, וחווינו "'בייבי בום" משרדי כשיותר מ -10 מבנות המשרד בהריון! שיהיה בשעה טובה .
אז מה היה לנו השנה?.. קודם כל עברנו מהכוך הקטן שקראנו לו באהבה משרד, למשרד גדול יותר שמאפשר לכל האנשים לשבת ביחד ולא אחד על השני . בכל המרחב החדש הזה, עבדנו על הרבה תחומים חדשים שנפתחו באתר בשנת 2013. פתחנו את מתחם 'קונים דירה' שכולל בתוכו תחומים חדשים כמו מתווכים, יועצי משכנתאות, שמאי מקרקעין, אדריכלות ועיצוב פנים, ובדיקות קרינה וסביבה. פתחנו גם את מתחם 'משפצים' החדש ובנו תחומים כמו עבודות צבע וטיח, עבודות גבס, ובנייה. ובמתחם 'עולם הרכב' הוספנו את התחומים שירותי דרך, מכוני גירים, ומערכות לרכב. עוד כמה תחומים חדשים שנפתחו ב 2013: שיש ואבן, וילונות, סוככים והצללה, ואפילו פיילוט לתחום רופאי שיניים . השקנו מערכת חדשה המאפשרת ללקוח לקבוע עבודה עם בעל המקצוע, בצורה הכי מהירה ומדויקת לבעיה הספציפית שלו, מבלי להרים טלפון בכלל. עבור בעלי המקצוע באתר פיתחנו את אפליקציית BIZ-95 שמאפשרת להם להתעדכן על מצבם באתר דרך האייפון או הסמארטפון.
בשנת 2012, הבנו ש"אין כמו מראה עיניים", והכנסנו מערכת חדשה בשם "ריצ'י". באמצעות המערכת המשוכללת הזאת, לקוחות יכולים להעלות דרך המייל בצורה נוחה ופשוטה, תמונות של העבודה שבוצעה, לצד המשוב שנתנו לבעל המקצוע במידרג. בשנת 2012 התחלנו גם בפרוייקט הוידיאו הגדול של אתר מידרג - החלפנו את התמונות של בעלי המקצוע באתר, בסרטוני וידיאו קצרים, שבהם בעלי מקצוע מדברים על העסק. כך תוכלו להכיר מקרוב את מי שאתם עומדים להזמין אליכם הביתה. עבור אוהבי הטיפים הקמנו את ערוץ היוטיוב של אתר מידרג. בערוץ יש כבר מאות וידיאו טיפים, שנתנו בעלי מקצוע בתחומים שונים. החל מ – "איך מנקים מכונת כביסה?" ועד "איך לקנות רכב יד 2?". במהלך שנת 2012 פתחנו באתר גם 2 תחומים חדשים ומעודכנים – תיקון אייפון ועבודות עץ לגינה!
בשנה זו הכנסנו לאתר שתי מערכות חדשות ומשמעותיות: המערכת לבקרת איכות חוזרת– אשר בודקת את איכות העבודה שנעשתה לאחר זמן רב ואת מערכת הגישורים – אשר מאפשרת לבצע גישורים בין לקוחות ועסקים ולהציג את תהליך הגישור בשקיפות מלאה באתר.
בשנת 2010 לא היה משהו מיוחד ששווה לכתוב עליו. בעצם... גילה הצטרפה אלינו למידרג וזה בהחלט נקודת ציון.
01.03.09 – הפיילוט של סינון חוות דעת מתקדם הסתיים בהצלחה. כעת ניתן, במספר ענפים לעשות סינון מתקדם של חוות הדעת. כאן תוכלו לקרוא עוד על הנושא
01.05.08 – מידרג דוחה את הצעת הרכש של דפי זהב דפי זהב הציעה לרכוש 56% ממידרג תמורת 2.5 מ' ש"ח + השקעה של 2 מיליון נוספים. מידרג דחתה את ההצעה. 01.11.08 – ענפים חדשים מדורגים במידרג. על-פי בקשות הגולשים פתחנו באתר את ענף הפוליש והניקיון שהוא, כידוע, מאכלס חאפרים רבים וכן את ענף הגגות.
01.02.07 - מידרג מרחיבה את אזורי הפעילות מידרג החלה לספק מידע באזורים נוספים בארץ. לאחר חודשים ארוכים של איסוף מידע ובדיקות של בעלי מקצוע יכולים גם תושבי חיפה, צפון השרון ורחובות להנות משרות מידרג. 13.05.07 – מידרג מעלה גירסה של האתר באנגלית בשעה טובה, לאחר עבודה רבה של מעצבי ומתכנתי מידרג האתר באנגלית עלה לאוויר. 01.08.07 - מידרג עוברת דירה בשעה טובה עברנו לכתובת חדשה. מהמשרדים בהר-חוצבים עברנו לגבעת שאול בירושלים.
01.02.06 - הובלות - התחקיר המקיף בישראל מידרג החלה בתחקיר שרותי ההובלות המקיף בישראל בשיתוף אתר NRG מעריב. 01.11-06 – מידרג מארגנת מחדש את המידע באתר כל ענפי המידע באתר עוברים ארגון מחדש.
20.02.05 - מידרג מתחילה את תחקיר המוסכים הגדול בישראל מידרג מתחקרת 1200 לקוחות של 60 מוסכים בירושלים. המוסכים המומלצים ביותר נכנסים למערכת מידרג. 5.06.05 - נציגי מידרג פוקדים אלפי בתים באזור המרכז נציגי מידרג עוברים מדלת לדלת בקרב 5,000 בתי-אב באזורים נבחרים ומעניקים להם הסבר והתנסות חינם. 1.07.05 - מידרג מתחילה את שלב ב' של תחקיר המוסכים למעלה מ - 1000 מוסכים באזור המרכז מקבלים פנייה אישית הקוראת להם להיבדק. 10.08.05 - מידרג משיקה את אתר האינטרנט החדש האתר החדש משתמש בידע הרב שנצבר בכדי להקל על המשתמשים להגיע למידע המבוקש ביעילות. האתר עוצב על-ידי חברה מובילה לעיצוב אתרים ופותח בעזרת המתכנתים של מידרג 27.11.05 – תחקיר המוסכים המקיף בישראל בשיתוף מעריב במהלך החודשים יולי-אוקטובר ערכה חב' מידרג בשיתוף עם מעריב עסקים את התחקיר המקיף והמעמיק ביותר שנעשה עד היום בענף המוסכים. מוקדני מידרג תחקרו כשלושת אלפים לקוחות. עבור כל מוסך, תחקרו המוקדנים 20 לקוחות, לכל הפחות. הלקוחות התבקשו לדרג את המוסך בסולם 1 עד 10 עבור חמישה קריטריונים: איכות העבודה הוגנות המחירים, עמידה בזמנים, יחס ללקוח וכן ציון כללי למוסך. המוסכים אשר הגיעו לתוצאות הטובות הופיעו בכתבה אשר התפרסמה במוסף מעריב עסקים ב- 18.11.05
18.05.04 - מידרג מפתחת את הכרטיס החכם - "כרטיס טוב-תקן" כרטיס זה מאפשר לבעלי-מקצוע להציג בפני לקוחות פוטנציאליים את דירוגם המעודכן נכון לרגע נתון. 01.06.04 - נציגי מידרג פוקדים אלפי בתים במרחב ירושלים נציגי מידרג עוברים מדלת לדלת בקרב 4,000 בתי-אב באזורים נבחרים ומעניקים להם הסבר והתנסות חינם. 03.06.04 - מידרג לוקחת אחריות ומכריזה על "אחריות מידרג" במסגרת האחריות יקבל לקוח אשר נפגע מבעל-מקצוע במערכת פיצוי עד גובה 1000 ש"ח. 15.08.04 - מידרג מאפשרת קבלת מידע באמצעות אתר האינטרנט ניתן לקבל מידע טלפונית - באמצעות פנייה למוקד וגם באמצעות האתר. הדירוגים מתקבלים טלפונית בלבד.
28.10.03 - כנס ההשקה של מידרג בכנס זה, בנוכחות מאות אנשים וכלי תקשורת הכריזה מידרג על השרות החדש שיינתן לציבור. 22.12.03 - מידרג בערוץ 2 כתבה רחבה אודות פעילות מידרג מגדילה את מודעות הציבור