מוקד מידרג: 1-700-707-233

סגירת חורף לפרגולה – מחיר

מחיר סגירת חורף לפרגולה משתנה לפי סוג הסגירה שתבחרו, ונע בין 300-400 ₪ למ"ר ועד 1,000 ₪ ויותר. אם אתם רוצים להפוך את הפרגולה שלכם לרלוונטית גם בחורף, בואו לקרוא על מחירי סגירת חורף לפרגולה: מה הסגירה כוללת, מה המחירים של סוגי סגירה שונים, כמה עולה סגירת חורף למרפסת בקומה גבוהה והאם שמשונית היא אחותו הקטנה של שמשון? כל הפרטים בפנים.


סגירת חורף לפרגולה

אם כבר השקעתם בפרגולה לחצר או למרפסת, די מבאס לוותר עליה לכל חודשי הגשם והקור. סגירת חורף לפרגולה היא פתרון קומפקטי והפיך שייצור לכם חלל חיצוני סגור ויבש לחורף, אותו תוכלו לפתוח בחזרה בקיץ. לפני שנתחיל לפרט על הסוגים והמחירים, נסייג שבהמשך נדבר על סגירת צד לפרגולה, כלומר חיפוי מהצדדים ולא מהגג. אם אתם מעוניינים בסגירת חורף לפרגולה מלמעלה, מוזמנים לקרוא כאן עוד על קירוי פרגולה.

 

סגירת חורף:

וי מספקת הגנה מהרוח
וי צל – הגנה מהשמש
וי הגנה כמעט מלאה (כ-95%) מהגשם
איקס אינה מבודדת חום, בשל החציצה הדקה
איקס טיפות גשם יכולות לחדור – בשביל הגנה מלאה מהגשם תצטרכו קיר קריצה 

 

סגירת חורף לפרגולה

 


סגירת חורף לפרגולה – מחיר

מחיר סגירת חורף לפרגולה אינו אחיד אלא מושפע ממגוון גורמים, בעיקר מהגודל ומסוג הסגירה הרצוי.

 

סגירת חורף בשמשונית – מחיר

הסגירה הפשוטה ביותר ובעלות הנמוכה ביותר היא סגירת פרגולה ביריעות PVC, שמכונות לרוב "שמשונית" בשל החברה שמייצרת אותן. שמשונית היא יריעה דקה במראה ברזנט, שניתן להזמין עם חלקים שקופים. את היריעות מתקין הסוככים יתכנן ויתפור לפי המידות המדוייקות של הפרגולה או המרפסת שתרצו לסגור, ויתקין אותן במקום. תוכלו לבחור באחת משתי אופציות: סגירה קבועה שתישאר במקומה כל החורף ותורידו עם בוא הקיץ, או יריעות שמחוברות ברוכסנים שניתן לפתוח, ואז לגלגל את היריעות ולקשור אותן בחלק העליון, למראה פתוח בימים קרים וגשומים פחות. 

מחיר מחיר סגירת פרגולה או מרפסת בשמשונית הוא לרוב כ-300-350 ₪ למ"ר + מע"מ.

שימו לב: זהו המחיר הבסיסי, ויש עוד דברים שיכולים להשפיע על המחיר, נפרט עליהם בהמשך.

 

סגירת חורף לפרגולה עם שמשונית

 

סגירת פרגולה מתקפלת – מחיר

אם תרצו להשקיע בסגירה במראה יותר מקצועי עם מנגנון קיפול נח, תוכלו לבחור לחפות את הפרגולה בכמה יחידות של סוכך מסך. מדובר במעין וילון גלילה חזק במיוחד שמקובע לצדדים במסילות, ומגיע במגוון סוגי בדים וצבעים. תוכלו לבחור בין השמשונית שכבר הכרתם, לבין דראלון – בד סוככים דוחה מים שמגיע במגוון צבעים והדפסים, או רשת סולטיס – שהיא חצי שקופה ותוכלו לראות דרכה את הנוף. סגירת פרגולה בסוככי צד ניתן לגלול למעלה לפתיחה, בעזרת מנואלה או מנוע חשמלי. במצב סגור, נעזרים בפינים ומשקולות מובנים כדי לקבע את מסך הסגירה למקום.

מחיר מחיר סגירת חורף מתקפלת לפרגולה או מרפסת במסכי צד הוא לרוב כ-500 ₪ למ"ר + מע"מ, ללא קשר לסוג הבד שתבחרו בו.

שימו לב: זהו המחיר הבסיסי, ויש עוד דברים שיכולים להשפיע על המחיר, נפרט עליהם בהמשך.

 

סגירת פרגולה מתקפלת לחורף

 

סגירת חורף חשמלית לפרגולה - מחיר

האופציה היוקרתית ביותר לסגירת פרגולה היא מסכי זיפ. זו סגירה יציבה, אסתטית, נוחה לתפעול, בעיצובים שונים לבחירה, והיא כמובן בעלות הגבוהה ביותר. מסכי מקסי זיפ הם גרסה משודרגת של סוכך מסך, שמגיעים עם מנוע חשמלי וקופסא אליה הסוכך מתקפל במצב סגור, ואין צורך במשקולות ופינים כדי לקבע אותם למקום. הם גם מקובעים למסילות טוב יותר. כל הטוב הזה כמובן לא יהיה זול במיוחד קריצה

מחיר מחיר סגירה חשמלית לפרגולה הוא לרוב כ-1,000-1,500 ₪ למ"ר.

 

סגירת פרגולה במסכי מקסי זיפ

 


מה משפיע על מחיר סגירת חורף לפרגולה?

חוץ מסוג הסגירה שכבר הזכרנו, יש מגוון גורמים נוספים שעשויים להשפיע על מחיר סגירת חורף לפרגולה:

אחד פרגולה למעלה: אם תרצו לסגור פרגולה במרפסת בקומה גבוהה, יש תוספות אפשריות למחיר: אם אין מעלית מספיק גדולה, ייתכן שהמתקין יצטרך להיעזר במנוף כדי להעלות את חומרי הסגירה, וייתכן שתידרשו לשלם תוספת סיכון על עבודה בגובה. מנוף יעלה את מחיר העבודה בכ-600-1,000 ₪.  

שתיים היקף העבודה: בגלל שהמחיר למ"ר בסגירת פרגולה מגלם בתוכו חוץ מאת החומר עצמו גם הוצאות עבודה כוללות, כמו מדידות ותכנון, שינוע והתקנה, או מסילות ומנוע (אם קיימים בסוכך שלכם), אם גודל הפרגולה שצריך לסגור הוא קטן, המחיר למטר רבוע יעלה. החדשות הטובות הן שזה עובד גם ההיפך: בסגירה בהיקף שטח גדול במיוחד המחיר למ"ר ירד.

שלוש תעמיס לי שש סגירות חורף אחי: אם אתם גרים בבניין דירות, תוכלו לחסוך במחיר סגירת חורף לפרגולה אם תסגרו כמה דיירים יחד עם אותו מתקין. אתם תחסכו לו נסיעות והוצאות הובלה, וזה יתבטא בעלות יותר נמוכה בשבילכם.


סגירת חורף לפרגולה – מחירים לדוגמא

כדי לעזור לכם לקבל מושג טוב יותר על מחיר סגירת חורף לפרגולה, צירפנו כאן עסקאות אמיתיות שנעשו אצל לקוחות מידרג, והמחירים ששולמו עליהן:

מחיר התקנת סגירת חורף מברזנט לדלת יציאה לגג, חולון.

מחיר: 1,400 ₪.

סגירת חורף לדלת יציאה לגג

 

מחיר התקנת סגירת חורף לחצר בברזנט בגודל 3X3 ו-2X1.5, נס ציונה.

מחיר: 5,200 ₪

 

סגירת חורף בברזנט

 

מחיר התקנת סגירת חורף מתקפלת לפרגולה, בעלת מנגנון פתיחה חשמלי, ראש העין.
מחיר: 10,900 ₪

 

סגירה חשמלית לפרגולה

 


מתקיני סוככים מומלצים

אז אחרי שהפכתם מומחים למחירי סגירת חורף לפרגולה, השלב הבא הוא למצוא מתקין סוככים שיעשה לכם עבודה טובה במחיר הוגן. כאן תוכלו למצוא רשימה של מתקיני סוככים מומלצים, מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא חוות דעת וביקורות על אנשי המקצוע ולבחור את האיש שלכם. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מי מבצע סגירת פרגולה עם זכוכית?

אם אתם מעוניינים בסגירת פרגולה עם זכוכית, אתם מוזמנים לפנות לזגג

מי מבצע סגירת חורף מאלומיניום לפרגולה?

לסגירת חורף מאלומיניום אתם מוזמנים לפנות לאנשי אלומיניום

מה החוק על סגירת חורף לפרגולה?

סגירת פרגולה באופן שנפתח - כמו מסכי צד או ברזנט שמתגלגל - אינה מצריכה היתרים או תשלום ארנונה, כי היא נחשבת זמנית.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק