מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוכך מסך

סוכך מסך הוא פתרון הצללה מוצלח למרפסת או גינה מקורה, ותוכלו לבחור אם תרצו אותו אטום או חצי שקוף, כך שתוכלו לראות דרכו את הנוף. אם אתם מתלבטים בין סוגי סוככים ושוקלים סוכך מסך למרפסת או לגינה, בואו לקרוא בסקירה הבאה על הסוגים השונים, היתרונות, החסרונות והמחירים. הרמת מסך ומתחילים!

סוכך מסך

 


סוכך מסך

אם יצא לכם פעם לשבת במרפסת או בגינה ולחשוב לעצמכם: לו רק היה לי כאן משהו שיגן עלי מהשמש הקופחת / הגשם המטפטף / הרוח המקפיאה / האבק המציק / מבטי השכנים, אז בשורות טובות בפינו – דבר כזה ישנו! הכירו את סוכך המסך.
סוכך מסך הוא סוכך ורטיקלי (אנכי), כלומר מקביל לתריס או וילון, ולא לגגון כמו סוככים אחרים. לכן, הוא מתאים להתקנה בחללים מקורים – לדוגמא, מרפסת שמעליה יש את המרפסת של השכנים, או גינה שיש בה פרגולה. אם אתם מעוניינים בהתקנת סוכך בחלל שאין לו גג, תוכלו לבחור בסוכך זרועות או במרקיזה למרפסת.

סוכך מסך מורכב מצינור גלילה, בד מותאם לבחירתכם (עוד על סוגי בדים בהמשך), מסילות אליהן מקובע הבד בצדדים, ומשקולות לאיזון. למעשה, מדובר בסוג עמיד במיוחד של וילון גלילה. הסוכך מחפה את הפתחים החיצוניים של החלל, ומאפשר לכם סגירה חלקית או מלאה שלו.

סוכך מסך למרפסת

 

סוכך מסך – כדאי לדעת

סוכך מסך ניתן לבחור בין סוכך מסך אטום, שיסגור את החלל לגמרי, ובין סוכך מסך חצי שקוף, שיתן לכם צל ויגן עליכם מהרוח, ומצד שני ישאיר את המראה הפתוח ויתן לכם ליהנות מהנוף.

סוכך מסך מלבד ההגנה מהשמש ומהרוח, סוכך מסך מספק הגנה של כ90-95% מפני הגשם – כמעט בכל סוגי הסוככים תמיד יהיו כמה טיפות שיצליחו להסתנן. סוכך מסך כמובן גם מספק מענה לצרכי פרטיות.

סוכך מסך למרות שאפשר להתקין סוכך מסך באופן שיאטום חלל מכל הכיוונים, הוא אף פעם לא יצריך אישורי עירייה. הסיבה היא שבגלל שהוא ניתן לגלילה הוא לא נחשב כהרחבה קבועה.

סוכך מסך סוכך מסך הוא עמיד ולא נוטה לתקלות. עם זאת, בדומה לסוככים אחרים, אחרי שנים של שירות נאמן נדרשת מידי פעם החלפת בד לסוכך כתחזוק.

סוכך מסך במקרה שצריך רק הגנה מהשמש ואין צורך שהסוכך יעמוד בתנאים של רוח, ניתן להתקין סוכך מסך נופל, שבו אין מסילות בצדדים. הורדת המסילות יכולה לחסוך עד כ-1,000 ₪ ממחיר ההתקנה.

 

סוכך מסך נופל

 


סוכך מסך ידני או חשמלי?

יש שני סוגי פתיחה לסוכך מסך, הידני והעצלני:

סוכך מסך סוכך מסך ידני: גיר ידני הוא ברירת המחדל של סוכך מסך, והפתיחה או הסגירה שלו מתבצעות בעזרת סיבוב מנואלה. מנוע חשמלי יכול "להתלבש" על מנגנון ידני, כך שגם אם בחרתם באופציית הגיר הידני וגיליתם שאתם עצלנים מידי בשביל זה, תוכלו להתחרט ולבחור במנגנון הלא-צריך-לקום-מהספה, כלומר סוכך מסך חשמלי.

סוכך מסך סוכך מסך חשמלי: התקנת סוכך מסך חשמלי תלויה בהימצאות נקודת חשמל קרובה. אם אין כזו, תוכלו להיעזר בחשמלאי להתקנת נקודת חשמל חדשה. תוספת המנוע להתקנה עולה לרוב 800-900 ₪, ובעזרתו תוכלו להרים ולהוריד את סוכך המסך בלחיצת כפתור נוחה.


סוגי בד לסוכך

יש שלושה סוגי בדים שתוכלו לבחור מביניהם את סוכך מסך החלומות שלכם:

רשת סולטיס 

רשת סולטיס מגיעה בגוונים בהירים או כהים לבחירתכם. היא מספקת צל והגנה מרוח, גשם ואבק, אבל היא חצי שקופה ותשאיר את המרפסת מוארת. היא אסתטית, נוחה ועמידה, ויתרון נוסף שלה הוא שהחומר נמכר בגלילים ברוחב 3 מ', כך תוכלו להתקין סוכך מסך רחב בלי תפרים שיחצו אותו.

סוכך מסך

 

בד דראלון

אם תעדיפו סוכך אטום יותר שלא תוכלו לראות דרכו החוצה, תוכלו לבחור בסוכך מסך מבד דראלון. דראלון הוא בד שדוחה מים, אבק, עובש ופטריות, והוא מגיע במבחר רחב במיוחד של צבעים והדפסים. הוא אלגנטי, יפה, ומותאם לסוכך מסך, אבל אם תצטרכו סוכך רחב יהיו תפרים בתוכו, כי הגלילים שלו מגיעים מהיצרן צרים יותר.

בד דראלון

 

שמשונית

שמשונית היא החומר החזק מבין השלושה, והיא כבדה, אגרסיבית ויציבה. זה סוג של בד PVC אטום שמזכיר ברזנט, ומשתמשים בה הרבה לסוככים מסוג מרקיזה. היא מגיעה לרוב בגווני חום, והיא פחות אסתטית מאפשרויות הבד האחרות לסוכך מסך. החסרון העיקרי של שמשונית כסוכך מסך הוא שהמשקל הכבד שלה לעיתים גורם לצורת המסך להתעוות. 

סוכך מסך - שמשונית

סוכך מסך מקסי זיפ

סוכך מסך מקסי זיפ הוא הקאדילק של סוככי המסך, הדגם המתקדם והאסתטי ביותר, שבאופן לא מפתיע - גם עולה בהתאם.

זיפ על שום מה? על שום שבתוך המסילות מתחבאים ריצ'רצ'ים קשיחים שדואגים שהסוכך יישאר תמיד מתוח. סוכך זיפ מגיע רק בגרסה חשמלית, ועם קסטה – כלומר תא מובנה שלתוכו מתגלגל הבד במצב סגור. בניגוד לסוכך מסך רגיל שבו נעזרים במשקולת ובפינים כדי לקבע אותו למקום במצב פתוח, בסוכך זיפ הריצ'רצ'ים עושים את העבודה הזו, לכן השימוש בו נח יותר. סוכך מסך מקסי זיפ דומה בנראות שלו לסוכך מסך רגיל, עם גימור מעט יוקרתי יותר. 


סוכך מסך - מחיר

מחיר סוכך מסך הוא לרוב 500-600 ₪ למ"ר.

שימו לב: המחיר המינימלי לסוכך מסך הוא כ2,500-3,000 ₪, גם לסוכך קטן במיוחד. הסיבה היא שהמחיר מגלם בתוכו גם את מחיר מנגנון הפתיחה והמסילות, את עלות ההובלה וההתקנה ועוד, והם לא יורדים גם כשהסוכך קטן. 

מחיר תוספת מנוע לסוכך מסך הוא כאמור 800-900 ₪.

מחיר סוכך מסך מקסי זיפ הוא לרוב 1,000-1,500 ₪ למ"ר.


מתקיני סוככים מומלצים

אם החלטתם שאתם רוצים ללכת על סוכך מסך, השלב הבא בדרך הוא להרים את הראש מהמסך ולהרים טלפון למתקין סוככים. כאן תוכלו למצוא רשימה של מתקיני סוככים מומלצים, מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא ביקורות וציונים על בעלי המקצוע ולבחור את האיש המתאים לכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה סוכך מסך?

סוכך מסך עולה כ-500-600 ש"ח למ"ר, כשהמחיר המינימלי לסוכך מסך רגיל הוא לרוב כ2,500-3,000 ש"ח. 

מה זה סוכך מסך? צירפנו תשובה בוידאו!

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק