מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
החלפת כנף ותיקון טמבון קדמי, דיסקיות ובלם ברכב מסוג מאזדה שנת 2005.
הם היו סבבה לגמרי. הם נתנו יחס טוב. הם היו מקצועיים ועשו את העבודה כמו שצריך.
טיפול 30,000 והחלפת טמבון לרכב מסוג מאזדה 2 שנתון 2020.
וואו מדהימים באמת! יש לי רכב חדש אז הוא לא דורש הרבה, אבל הייתי אחרי תאונה והם טיפלו לי בהכל תוך יומיים והביאו לי רכב חלופי, אני רק אצלם.
החלפת גומייה לציריה וחיזוק פלסטיקים בטמבון ברכב מסוג מאזדה 5.
הוא היה מהמם! דיברתי איתו והוא אמר לי כמה יעלה כל דבר מראש. התקשר אלי על הבוקר והיה איתי ממש גמיש בזמנים. הוא בן אדם ממש מקסים והיה מדהים!
שירות בסדר גמור, הוא היה מאוד נחמד ועמד במזנים. הבעיה היחידה הייתה שנקב מחיר מראש אבל גבה מחיר גבוהה יותר.
החלפת טמבון במאזדה 3.
הם היו בסדר. מאוד נחמדים.
תיקוני פחחות ברכב - החלפת טמבון ותיקון כנף ברכב מסוג מאזדה, שנת 2008.
אני מאוד מרוצה מהם. הם נתנו הצעה כוללת שבסך הכל היתה הוגנת, הטיפול היה טוב ונעשה בזמן מינימלי.
הגעתי אליהם עם המזדה 626 שלי בשביל פחחות לרכב, היתה לי תאונה. הם תיקנו את המגן הקידמי - טמבון. את הכנף, החליפו פנס ראשי ווינקר. הם החליפו גם בלי לחייב אותי ולהגיד לי את המיכל עודפים של המים שהתפוצץ כי זה היה באותה מקום של התאונה. לא מסרתי על זה מידע וכשבאתי הוא הראה לי ואמר שהחליף.
השירות היה 10! באמת! ממש!! הגעתי לשם עם הרכב ומהביטוח אין לי רכב חליפי ואיך ששמתי הוא שאל אם אני צריך רכב ליום - יומים ונתן לי רכב. בכללהייתי מרוצה מהעבודה, שהיא עבודה מצוינת! אין מה להגיד! הטיפול מהתחלה היה מעולה! לא הייתי צריך להגיד להם כלום! הכנסתי את הרכב ובלי דיבורים כמו שנכנסתי ככה יצאתי! אני לא מכיר את הבן אדם לא הכרתי לפני בשום צורה! והוא היה מדהים! בזמנים הם אמרו תוך יום יומים הוא בחוץ והוא היה בחוץ בזמן! אני לא בן אדם שנותן 10 בקלות אבל מגיע להם. בנוגע למחיר אני לא שילמתי כלום כי זה היה דרך חברת הביטוח שלי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.