מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.23
איכות 9.57
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל נוימן, ירושלים.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שולחן מתנדנד.
חוות דעת:
בחור אדיב ואמין. עשה את העבודה באופן מקצועי. אני אמליץ עליו לאחרים. הוא ראוי שיפנו אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צורי ליפשיץ, ירושלים.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שולחן ותיקון כסאות.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל כרגיל. אדיב, שירות נהדר, אדם ישר שעובד קשה. אנחנו מזמינים אותו שנים ונמשיך להיעזר בו. בהחלט ממליץ לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי וינטראוב, ירושלים.
אשרור: 28/11/2011
משוב: 14/12/2009
תיאור השירות:
תיקון של שולחן, תיקון דלת ארון, תיקון דלת הזזה של חדר וסתימת חור בדלת.
חוות דעת:
הרושם הכללי שלי זה שהוא היה מאד אמין. הוא בא לתת הצעת מחיר בדיוק בזמן שקבענו ואח"כ בא לעשות את העבודה בדיוק בזמן שקבענו. גם המחיר היה בדיוק לפי מה שקבענו. העבודה היתה טובה חוץ מדבר אחד שלא מדויק אבל הפנתי את תשומת ליבו והוא תיקן את זה. נראה לי שזה נגרם מזה שהוא עבד קצת מהר. המחיר היה נראה לי קצת מופרז אבל זה היה הסיכום מראש.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רחל אשרי-צזנה, ירושלים.
משוב: 05/10/2008
תיאור השירות:
תיקון שולחן, הרכבה של מיטה והגבהה של תנור עם קרש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא איש מאוד נחמד ועמד בדיוק בזמנים שהוא אמר. הייתה לי רק בעיה עם המקצעויות את ההגבהה של התנור הוא היה צריך לעשות פעמיים כי זה לא היה טוב בהתחלה. סה"כ הוא עשה עבודה טובה, המחיר שלו היה הוגן. הוא ביקש מה שקבענו מראש וזה היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהוד ח. צור הדסה.
אשרור: 30/05/2013
משוב: 04/01/2012
תיאור השירות:
תיקון רגליים של שולחן.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא היה אמין, טוב ולא יקר. הוא הביא לי את השולחן אחר כך לבית וזה שולחן מאד כבד. הוא עשה תיקון ממש יפה! הייתי שבע רצון הן מהעבודה והן מהשירות. גם המחיר היה טוב. אני ממליץ עליו בפה מלא! הוא אמר לי שזה ייקח יומיים עבודה ואחרי יום אחד זה היה מוכן. לא הייתה איתו שום בעיה! מגיע לו בהכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה פוסטלניק, מבשרת ציון.
משוב: 31/01/2013
תיאור השירות:
תיקון של ארון ותיקון של שולחן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הוא בא ותיקן את זה כמו שצריך. הוא עשה עבודה טובה ויסודית מאוד. הוא הוסיף עוד כמה דברים לתיקון מעבר למה שביקשתי. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ט. ז. חולון.
משוב: 30/05/2013
תיאור השירות:
תיקון שולחן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והיה מאוד נחמד. הוא היה קצת יקר אבל מעבר לזה ההורים שלי היו מאוד מרוצים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/12/2012
תיאור השירות:
תיקון שולחן סלון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה! הוא הגיע בזמן, היה בסדר גמור ולקח מחיר טוב. הוא לקח את השולחן אליו, החזיר אותו מתוקן ועם פוליטורה. הכל מצוין! מגיע לו 10 על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/11/2011
תיאור השירות:
תיקון של שולחן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אין לי תלונות! הוא עשה עבודה טובה ויצאתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע א. ירושלים.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ארבעה כיסאות, ניסור גב מיטה וחיבור לקיר, ותיקון ארון ולול תינוק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! הייתי מרוצה מהעבודה, הכל היה לשביעות רצוני. הוא בא בזמן שהוא קבע ואפילו קצת קודם. היה נעים, עמד בהצעת מחיר שהוא נתן בלי הפתעות. בדק 8 כיסאות ותיקן רק ארבעה שהיו צריכים תיקון ולא תיקן סתם מה שלא צריך. היה אמין, אדיב ונדיב, וניקה תוך כדי ואחרי העבודה. הדברים נראים מצוין. הכל היה בסדר! אני שמחה להמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך בן-דוד, ירושלים.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
בניית תוספת לארון בגדים בחדר השינה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שמעון היה ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי גראד, ירושלים.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 מגירות שיצאו מהצירים.
חוות דעת:
שמעון היה מאה אחוז בסדר, נתן יחס טוב, לקח מחיר הגון ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי רגן, ירושלים.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בארונות במטבח.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! נחמד ממש, עשה את העבודה בזמן שקבענו. המחיר היה נראה מעט גבוה אבל זה שווה את זה לגמרי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לרנר, ירושלים.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון מטבח וארבעה כיסאות.
חוות דעת:
שמעון היה טוב מאוד. הגיע בזמן, היה גם נחמד וגם עשה את מה שביקשנו, השאיר נקי אחריו כך שאנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורית ר. ירושלים.
משוב: 19/12/2019
חוות דעת:
אדם נפלא, ישר, מקצועי, אמין ורציני. אמליץ עליו תמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת סאס, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון הזזה.
חוות דעת:
הוא מדהים, גם לבבי וגם סופר מקצועי. הגיע שוב כדי לבדוק שהכל טוב ולא רצה לקחת תשלום על העבודה כי זאת הייתה עבודה קטנה ונתן לנו הצעות טובות להמשך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אורלב, ירושלים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת עץ ביציאה למרפסת שירות.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן מרחוזי, ירושלים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון מטבח.
חוות דעת:
הגיע בזמן כפי שנקבע, תקתק עבודה, היה מאוד נחמד והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוב כהן, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של ספה.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיריל כחלון, ירושלים.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון רהיטים בעסק.
חוות דעת:
קראתי להרבה נגרים ואף אחד לא הסכים לעשות את העבודה ורק הוא הסכים להגיע, עמד בזמנים שקבענו, הוא נחמד מאוד, אדיב, חשב איך לתקן את הרהיטים, נתן הרבה עצות והכל היה פשוט מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשנגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות נגרות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק