מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבשלום
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.65
מחיר 9.51
איכות 9.62
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לאה מולד, כפר סבא.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 נק' אינטרקום כולל שימוש בסטנבנד.
חוות דעת:
אבשלום התקין 2 יח' אינטרקום לשביעות רצוננו, היה אדיב מאד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק ל. תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת לחצן אינטרקום בחדר נוסף.
חוות דעת:
החיבור למערכת הקיימת לא הלך בקלות מכיוון שמדובר במערכת אינטרקום ישנה. אבשלום היה סבלני והצליח בסופו של דבר לסיים את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד עוזר, ראש העין.
אשרור: 23/11/2018
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והייתי מרוצה מהעבודה שלו. ביררתי עם מספר בעלי מקצוע ורק הוא הסכים להגיע רק בשביל להתקין אינטרקום ללא רכישה, כי רכשתי אותו באופן פרטי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חוה יפה, אבן יהודה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אבשלום נעים הליכות, מקצוען, הגיע אלינו די מרחוק ולא היה לו חלק שהיה צריך, נסע וחזר תוך שעה. עמד בלוח הזמנים, המחיר סביר ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מנדל, אבן יהודה.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת אזעקה, מצלמות ואינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין, עשה עבודה נהדרת והייתי ממש מרוצה בכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא קורן, הרצליה.
משוב: 06/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מאוד אדיב ומאוד שירותי. הוא הגיע בזמן והיה ממש חמוד. הוא עשה עבודה מקצועית, זה נראה אחלה והכל עובד כשורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מ. כוכב יאיר.
משוב: 19/10/2016
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא הגיע בזמן שקבענו והתקין את האינטרקום בהצלחה. הוא קצת הסתבך איתו ועבד ממש לתוך הלילה, ולמרות שהפתיע אותי שהוא לא מכיר את המערכת לעומק, הוא בהחלט היה מסור והשקיע את כל הזמן הנדרש. מה שכן המחיר שלו היה הוגן מאוד - לאחר סקר שעשיתי אני יכול לומר זאת בוודאות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן זק, תל אביב.
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא גבה מחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה באינטרקום והתקנת שנאי חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! לקח לו קצת זמן לאתר את מקור התקלה אבל הוא פעל ביסודיות, בנחישות, תיקן את הכל ועמד בזמנים. בעל מקצוע שירותי, אדיב ונעים הליכות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב האוזר, רעננה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק