מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.85
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל גיטר, רחובות.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ונקייה. הוא לא היה מוכן לקבל תשלום אלא רק שבוע אחרי העבודה כשהתקשר לבדוק שהכל בסדר ועובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן ה. רחובות.
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף דודזון, יבנה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש מחברת נימרוד.
חוות דעת:
הם הגיעו בזמן ובמהירות, הרכיבו כמו שצריך, המחיר היה הוגן ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמועל ברנ, רחובות.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה! הוא עשה עבודה מקצועית והגיע בזמן. אני מאוד מבסוט ממנו, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב איתן, רחובות.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
אם אתם מחפשים איש מקצוע לתיקון / החלפת דוד - תפסיקו לחפש , מצאתם אותו. ברגע שהתקשרתי והסברתי לו הוא ישר הבין על מה מדובר. הבין את המצוקה שלי והדחיפות ובאותו היום ושלח צוות להחליף את הדוד. הצוות היה מדהים ומקצועי . במשך כל הזמן הזה צביקה היה בקשר כדי לבדוק שהכל בסדר. לעניין התשלום , אמר שמעדיף לחכות שבוע שאראה שהכל בסדר ואז לשלם. איפה יש אנשים כאלה? זכיתי לבחור נכון וזכיתי לקבל שירות מושלם! תודה לך צביקה על איכות, מקצועיות והמון אנושיות. אתה בהחלט מספר 1 .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שהם, נס ציונה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד משולב 150 ליטר.
חוות דעת:
צביקה פשוט 10! בן אדם מקצועי, העבודה בוצעה בצורה טובה ומהירה, חיכה עם התשלום שבוע, לוודא שהכל בסדר ובאופן כללי האינטראקציה איתו הייתה מאוד נעימה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון כהן, מזכרת בתיה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מאוד נחמד, אדיב ושירותי. הוא גבה מחיר הוגן, היה מדויק בזמנים והתגובה שלו היתה מהירה. אני בהחלט מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון פיפמן, קרית עקרון.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הם היה בסדר גמור, באו, ניסו לטפל, היו נעימים וטובים. אמא שלי הייתה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ארבל, רחובות.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
100 אחוז. היה בסדר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ר. רחובות.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצויין, קבעתי עם צביקה, למחרת הגיעו הצוות שלו והתקינו את הדוד החדש. היו נחמדים ואדיבים. היה מותקן לי בדוד הקודם מערכת טרמוביט, הם עזרו לי להעביר אותה לדוד החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3093 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק