מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.74
מחיר 8.84
איכות 9.55
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלינה גרדשניק, רמת גן.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ישן עקב התקנה לקויה.
חוות דעת:
היה אחלה! דניאל בחור מאוד שירותי ומקצועי, הוא נתן אחריות גם על הברז החלופי שקנה לנו וגם על העבודה שעשה ולדעתי המחיר שלקח היה הוגן ביותר. מבין כל בעלי המקצוע שחיפשנו הוא היה הכי ישיר וברור, ממש שמחנו לקבל ממנו שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי ל. רמת גן.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! היה אדיב, שירותי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ברוך, רמת גן.
אשרור: 23/07/2020
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במרפסת שירות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצוען, אדיב ושקוף.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ק. רמת גן.
משוב: 11/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לוי, רמת גן.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה לחץ מים בברז חלש.
חוות דעת:
דניאל הגיע אליי וייעץ לי לא להחליף את הברז ושהעבודה היא הרבה יותר מורכבת לכן החלטתי לוותר על העבודה. הוא היה אחלה מכל הבחינות. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ירון, רמת גן.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה גלויה.
חוות דעת:
דניאל היה לא משהו, הגיע לעשות תיקון נזילה מהניאגרה אצל אמא שלי, יום לאחר מכן הנזילה חזרה. התקשרתי אליו והוא אמר שזה יכול לקרות גם מגורמים אחרים, אמרתי לו שאין בעיה, אבל אם יכול לבוא ולסדר את זה והוא לא היה מעוניין.
איכות
2
מחיר
4
זמנים
8
יחס
3
2
כללי
גירסאות
רון ליבסון, גבעתיים.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 30/01/2020
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טניה בורבנקוב, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור המוביל לניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, אני ממליצה עליו בחום! הוא מקצועי ואמין, שירותי וזמין. שמרתי את המספר שלו לתקלות הבאות שיהיו לי. ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ח. רמת גן.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ניקוז שבחצר הבניין.
חוות דעת:
שורה תחתונה מרוצה. דני הגיע בזמן, עשה רושם אמין ולכן אפשרתי לו לעבוד ללא פיקוח. ניקה את בורות הניקוז ופתר את הבעיה. לקח מחיר ממוצע בשוק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן אסתרי, רמת גן.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז ישן בכיור מטבח, והחלפתו בברז ברבור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה זמין ביותר, ייעץ בטלפון ונתן הצעת מחיר, יום אחרי הגיע בזמן ועשה את העבודה. אני מרוצה מהיחס והשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 965 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק