מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.75
מחיר 8.86
איכות 9.60
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רותי הדרי, כפר סבא.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ונתן שירות אדיב. לדעתי גבה מחיר יקר.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
ליאורה זינגר, הוד השרון.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד אבל הבעיה לא נפתרה לגמרי.
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ידין פרנקל, הרצליה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה אדיב, נתן כמה עצות והסב את תשומת לבי לבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מעיין כהן, רמת גן.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חלפת צינור חיבור באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ועשה עבודה מעולה. הייתה בעיה עם הצינור שהחליף והוא חזר לתקן שוב פעם את הבעיה בכייף. איש נחמד עם שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן צור, פתח תקווה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
זה היה אצל דייר שלי, הוא עשה תיקון בהתחלה ולא הצליח אז הוא חזר יום למחרת ותיקן את הבעיה. בינתיים זה נראה בסדר, הוא היה אדיב, הסביר לי בטלפון מה האופציות ואמר לי את המחיר מראש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פבל נמירובסקי, קרית אונו.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה תלויה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, דניאל היה נחמד, הוא דיבר לעניין אך המחיר היה לטעמי קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא א. פתח תקווה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים ונזילה באסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות של דני! היה מאוד אדיב מקצועי ונחמד. צילמתי לדני את הברזים ושלחתי לו את התמונות בווטסאפ, הוא רכש עבורי ברזים זהים הגיע אלי ומיד ניגש לעבודה. אני מאוד מרוצה. בטוח שאמליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי דגן, ראש העין.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
כשהוא הגיע בפעם הראשונה הוא לא הצליח לתקן את הבעיה ולכן היה צריך לחזור שוב לתקן וכרגע נראה שהבעיה נפתרה. בסך הכל אני מרוצה אבל חבל שהוא לא הצליח לתקן את הבעיה מלכתחילה, חוץ מזה הוא היה נחמד וסימפטי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גיא ר. תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ומצוף במיכל הדחה באסלת שירותים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו חולי, קרית אונו.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה ובכיור ואיטום הצינור בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
אחלה שירות! דניאל הגיע בזמן ותקתק את העבודה ואפילו עשה עבורי בדיקות ותיקונים נוספים. הוא סידר את הבעיות שהיו, ועכשיו כלום לא מטפטף והכל מצויין. ביררתי גם את המחיר ועשיתי השוואה, ודניאל בהחלט הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 950 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק